Klachten omtrent CP

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste,


    Mijn Klachten:


    Asociale moderators die berichten zonder reden verwijderen.
    Banpunten uitdelen als iemand een bug uittest.
    Zelf niet Abn kunnen praten/typen.
    Vaak niet eens verstand hebben waar ze over praten.


    lijstje is niet af maar vindt genoeg.


    MvG H.J.J Smits

  • - wij hebben geen asociale moderators die reacties zonder reden verwijderen, Axl_H deed dit ooit maar die is hier later opgewezen en heeft ontslag gekregen.
    - je mag geen bug uittesten volgens de regels..
    - wij kunnen wel ABN praten en typen, spelfouten maakt ieder mens
    - wij praten alleen ergens over als wij er wel degelijk verstand van hebben

  • Citaat van Joshua

    - wij hebben geen asociale moderators die reacties zonder reden verwijderen, Axl_H deed dit ooit maar die is hier later opgewezen en heeft ontslag gekregen.
    - je mag geen bug uittesten volgens de regels..
    - wij kunnen wel ABN praten en typen, spelfouten maakt ieder mens
    - wij praten alleen ergens over als wij er wel degelijk verstand van hebben


    nouja dat betwijfel ik!

  • Ik vind niet dat klachten publiek moeten, maar moeten gemeld worden aan de crew.
    Desondanks zal ik dit topic niet sluiten.
    Ben de onterechte kritiek ook beu dat wij zogezegd alles meteen zouden verwijderen - voor zover ik weet is hier geen censuur...


    Verder staat in onze regels dat bugs niet mogen worden uitgetest zonder de crew te verwittigen. Dit is op elke grote site zo en wij maken geen uitzondering hierop.


    Nogmaals: als een crewlid iets fout doet, meld hem dit en als het blijft duren ook de personen boven hem!

  • Citaat van K.Rens

    Ik vind niet dat klachten publiek moeten, maar moeten gemeld worden aan de crew.
    Desondanks zal ik dit topic niet sluiten.
    Ben de onterechte kritiek ook beu dat wij zogezegd alles meteen zouden verwijderen - voor zover ik weet is hier geen censuur...


    Verder staat in onze regels dat bugs niet mogen worden uitgetest zonder de crew te verwittigen. Dit is op elke grote site zo en wij maken geen uitzondering hierop.


    Nogmaals: als een crewlid iets fout doet, meld hem dit en als het blijft duren ook de personen boven hem!


    Dat is waarom CP zo ... is geworden. Alles gaat intern. Jij hebt je eigen visie op CP die niet veel mensen delen. Bij een goede community maken de leden de sfeer en bepalen mee hoe het word geregeld.


    Natuurlijk niet fora als SD waarbij je overigens wel heel veel gevoel krijgt dat jou mening over de site telt. Maar dit is niet dat niveau. Dit is voor de mensen die scripten als hobby hebben.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.05.10 18:50:52:
    Toevoeging. En daarom is het openlijk beantwoorden van klachten enzo een goed ding. Omdat het anders meer achterkamertjes politiek word.

  • Trouwens moet zeggen dat het noemen van moderators associaal echt te ver gaat maar toch.


    Ten eerste vind wel dat er goed moet gekeken worden naar of een bericht echt verwijderd moet worden.


    Ten tweede vind ik dat moderators niet meer reacties moeten gaan aanpassen op de manier die Patrick doet. Vind het best als je er iets uithaalt en dan er even onder zet edit bij Patrick ofzo.. Maar ga niet editen om commentaar te kunnen geven maar dan even een nieuwe reactie of stuur een PB.

  • @ joshua LUISTER WAAROM ZOU JE BUGS NIET MOGEN ZOEKEN???? HE WAAR SLAAT DAT OP ELKE SITE MOET GETEST WORDEN OP BUGS EN IK HEB DAT GEDAAN OM CP BETER TE MAKEN MAAR WEET NU hoe dat hier is

  • Joshua-S: doe jij dat bij hotmail ook? Nee toch...


    Ik heb niet liever dan dat iedereen mee test op bugs, maar meld dan op voorhand en wacht op goedkeuring.
    Als er dan iets fout loopt zijn we zeker dat we snel alles kunnen repareren en corrigeren.


    Je weet toch dat het wettelijk zelfs verboden is website te proberen te hacken. Bugs zoeken valt afhankelijk van rechter tot rechter ook hieronder...
    Voor je eigen bestwil, ga niet roekeloos te werk en rapporteer het eerst - zoveel werk is dat toch niet en het stelt beide partijen gerust.


    Verder moet je ook niet roepen - dat staat ook in de regels normaal.
    Dus ja, iedereen maakt de sfeer en roepen helpt niet.


    "Achterkamer politiek"? Sinds wanneer zijn wij een politieke partij? We hebben niets te verbergen, maar de sfeer moet behouden blijven.
    Topic's zoals deze zorgen alleen maar voor ruzie, zwartmakerij, mods voelen zich beledigd en stappen op, leden denken dat het een stomme site is met ruzie en gaan weg etc etc.
    Als je een eigen site hebt, dan reageer je normaal gezien net hetzelfde zoals wij.
    Doe je dit niet, is het 1 grote roepboel.


    Vergeet niet dat je nooit voor iedereen goed kan doen...

  • Ondanks het feit dat ik niet meer in deze kleuterklas deelneem (dat houdt inactiviteit in), wil ik de reden van mijn vertrek nogmaals trachten aan te geven aangezien het de vorige keer niet werkte...


    Er moet strenger opgetreden worden tegen asociale leden, zoals joshua-S. Als beheerder had ik de eerste reactie al niet gepikt en hem een paar uur laten sudderen in de banketel die veel te leeg is de laatste tijd.


    Ook respectloos gedrag in topics is not done. Als iemand een vraag heeft, moet je niet als een halve gare gaan roepen wat voor 'noob' het wel niet is, en als je dat wel doet dient je naam leuk gepimpt te worden.


    Citaat van "Mokerr"

    Duh!!! Je moet ook een database aanmaken en de gegevens invullen.


    Stop met criminals.


    Zomaar even een voorbeeld...
    BAN!


    Onthoud wie de leiders zijn. Als jullie te soft worden, ben je onderdanig aan de mensen waar je zelf boven staat.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Ben het eens men Spinazie over feit dat je niet moet gaan zeggen dat diegene een noob is. Maar als diegene een vraag stelt die als je beetje moeite doet met google kan vinden. Vind ik wel dat je er iets van moet zeggen, maar dan moet het wel blijven bij 1 reactie en niet dat er dertig mensen hetzelfde gaan zeggen

  • Ikzelf vind dat er gewoon een tijdje voor alles een zero tolerance moet worden gehouden, heb het ook in de crew periode voorgesteld, maar weinig mensen waren het er mee eens:S


    Wat me trouwens ook opvalt: flamewars die nergens op slaan. En als crew zijnde moet je direct het topic sluiten en mensen die zijn gestart een uurtje of 4 geven


  • Hmm maar je gaat ook niet in op wat er net gebeurt was. Kijk maar eens in het inmiddels gesloten topic "onzin".

  • Ik vind dat koen een eikel is (vrijheid van meningsuiting geldt hier aangezien de server in Nederland staat) aangezien hij met opzet de naam Creativedev in de metatags zet en omdat hij ook met opzet content filtert zoals de link naar de blog van Creativedev. Gelukkig kan koen niet goed programmeren, ja ik heb de code gezien waarmee het gebeurd/gebeurde.


    Patrick ~ Waarschuwing, team insult


  • Vind dat je weer lekker bezig bent. Wand je eigen ABN is ook niet erg lekker. Daarbij doen de moderators goed hun best.


    Een tip LEES DE CP joshua-S**


    Als je daar aan houd kom je de wel zonder ban punten.



    On topic weer


    Joshua Nice ga hier zeker gebruik van maken.

  • Ik kan je met zekerheid melden dat ik de eer heb gehad bij een aantal grote websites op bezoek te mogen gaan al in mijn jonge leventje en dat ze bijna allemaal een soort van filtering op concurrentie toepasten.


    Bovendien werd creativedev toegevoegd op de spamfilter (die af staat, ja) nadat ik zwaar werd zwartgemaakt en nadat crewleden van CD een foto van mij hadden bewerkt en online hadden gepost.
    Is totaal onpasselijk en gaat zwaar erover.
    Als CD de wet overtreedt en niets anders doet dan ruzie opstarten, opnieuw en opnieuw, kunnen wij niets anders doen dan deze leden bannen en de hele fuzz rond iets wat niet eens bestaat te beperken.
    Jullie deden als net in de politiek: CD ging alles oplossen, maar in the end zie je er niets van.
    Ze gaven kritiek dat CP geen vooruitgang maakt en dat er niet aan gescript werd en ...
    Tot op heden moet ik echter vaststellen dat CD er nog niet is en dat wij met de crew toentijds een juiste beslissing hebben genomen. Alleen al het feit dat je nu weer begint te klagen over CD bewijst genoeg dat jullie of schrik hebben, of jullie gewoon weer mij hier komen zwart maken.


    Bovendien heb jij net wederom een aantal regels gebroken, zoals het beledigen van de betaler van deze site...
    Dat moet jij maar eens elder gaan proberen.
    Ik begin dat anders ook wel beu te worden.
    Het was nu een tijd rustig, laten we het zo houden.


    Verder vind ik niet dat je reactie past binnen dit topic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!