Posts by Spinazie

    Ik ben verbannen voor deze reactie, ondanks ik genoeg bewijzen had, en die getoond had aan Darsstar. Aangezien ik dit een zielige actie vind, door een kneus genaamd Ruben Mijnten, plaats ik deze reactie hier nogmaals, aangezien ik vind dat iedereen de waarheid moet kennen, en die niet achterhouden moet worden door vriendjespolitiek (en/of mogelijk omkoperij) dat hier heerst tussen twee personen


    Citaat

    In zee gaan met Extreme AKA Mark Kapitein op eigen risico.


    Hij maakte valse MSN adressen aan en nam contact met me op via het adres '[email protected]'. Ik had meteen door dat hij het was (onder andere te zien aan overeenkomende IP adressen met één die ik nog had). Hij maakte valse beschuldigingen, pleegde inbreuk op mijn privacy en bedreeg me.
    Mocht je hem dus tot zover proberen te vertrouwen, raad ik je aan heel voorzichtig te zijn!


    Mijn vertrek is nu trouwens definitief.
    http://www.phpfreakz.nl

    Citaat van meloentje

    Ik wil altijd al een mac hebben, maar heb geen geld voor een mac :{
    Niet eens de mac mini (xD)


    Je wilde altijd al een mac hebben, maar je vraagt aan gebruikers of het een prut ding is? :p
    Hoe kun je altijd al eentje willen hebben als je niet eens weet of het lekker werkt of niet?
    (No offense)

    Citaat van az

    dit topic is neit voo scripten idd glammie en spinazie Xd dat topic is geniaal8-|(xD)


    Het is niet geniaal, het is hooguit kinderachtig. Het zou me niets verbazen als zelfs ik er een ban voor zou krijgen, maar goed, ik laat me toch echt niet op die manier kleineren!

    Citaat

    $this is gewoon de variabele die het object waarin je werkt zelf bevat. Werkt alleen in object context though. Dat is logisch.


    Je kunt het best even alle reacties lezen, ook die te laat zijn.
    $this kun je alleen gebruiken als je je class in object context aan het werk zet. Dat komt omdat $this zelf ook een object bevat, en PHP maakt niet automatisch een object voor je aan (gelukkig)

    $this is gewoon de variabele die het object waarin je werkt zelf bevat. Werkt alleen in object context though. Dat is logisch.


    Als je een methode of een variabele van je class in de class zelf terug wilt roepen (wat heel handig is voor private access), dan kun je $this gebruiken.
    Stel bijvoorbeeld dat je een methode hebt die een object zijn eigenschappen omzet in een array (ik noem maar wat). Dan zou je bijvoorbeeld $this->convertToArray(Exception $caughtshizzle) kunnen aanroepen als die methode bestond in de class waar je $this gebruikt.


    Snap je dit wel?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.10 23:53:40:
    Oh te laat

    Citaat van larsisgoed9

    (wel rare naam, jig saw :p)


    Snuggere jaap. Een jigsaw puzzle is gewoon een puzzel die bestaat uit stukjes.


    [offtopic]Waarom zet je overal je naam onder?[/offtopic]

    Citaat

    Ja, kijk dit is een voor beeld.


    Ik heb iets van jou gekregen met alle rechten, jij wilt er nog 10 euro voor bijvoorbeeld. iemand koopt krijg ik 1 euro jij 9 euro en als nog iemand koopt krijg jij weer 9 euro en ik 1 euro.


    Nu heb ik alle rechten want ben eigenlijk al over de 10 euro.


    Geldt dat ook voor systemen die een paar duizend euro waard zijn?


    Niet meer geïnteresseerd. Het was toch wat ik dacht dat het was.


    Het komt in de eerste instantie wel persoonlijk over.


    Het klopt trouwens ook deels dat valid markups niet altijd cross browser valid zijn, dat komt grotendeels door de rotte appel in de mand, Microsoft's Internet Explorer. Ik denk wel dat het gemakkelijker is je pagina's cross browser compatible te krijgen áls alles valid is, aangezien het bij mij meestal meteen werkt.


    Is mij verder trouwens nog niet opgevallen dat mensen hier zo veel om valid markups geven, let er namelijk niet echt op ^^

    Citaat

    Ik vond het gewoon een beetje raar dat jullie liggen zo hard zitten zagen dat iets valid moet zijn, want ten slotte betekend het amper iets.


    Ik weet niet wie er hard zat te zagen, maar dat was ik niet ;)
    Aangezien er een voorbeeld werd gegeven die 100% W3 valid zou moeten zijn, dan moeten er natuurlijk ook geen tags in zitten die een error opleveren, dus zei ik gewoon dat de <font> tag een error op zou leveren.
    Kan me niet voorstellen dat dat nu zo vreselijk hard zagen is.

    Citaat

    Maar dan krijgt de eigenaar ook geld terug wat het normaal kost tot zo lang dat de eigenaar dan de opbrengst krijgt. nu heb ik het verranderd dat de eigenaar 90% procent krijgt.


    Een beetje een raar antwoord, vind je zelf ook niet? ;)


    Je stijgt trouwens ook snel. Kun je er nog 20% bij doen? Dan kun je vast een contract voor me regelen.


    Ik zal dit topic even rapporteren, het komt ongeloofwaardig en oneerlijk over.