Posts by W0utR

    Citaat van godborn

    haha ik durf zelf design battle / coding battle tegen hem te doen, ik weet 1000% dat die verder achter loopt, mja zoals hij al zei wilt die niks bewijzen. Me 1ste design kon je vergelijken met zijn design uit dat topic.


    Tools zijn juist effectief om je website of producten snel onder aandacht te brengen, zeker als het gerichte ontvangers zijn. Voor jezelf tool gebruiken is idd nutteloos.


    Geef mij één goede rede waarom ik mijzelf zou moeten bewijzen tegenover jou?
    Ik doe gewoon mijn ding, en ga niet zoals jou aandacht trekken met dat je eens iets gemaakt heb.


    Tot nu toe heb ik ook nog niks van jou gezien, wat ik nogal vrij raar vind, aangezien jij zoveel beter bent dan mij.


    Mij kan het nu eens niks schelen of er mensen beter zijn dan mij, ik leef gewoon mijn leven zoals ik dat wil, misschien dat jij dat beter ook eens zou doen.


    Anyway, je kan altijd kijken op mijn website voor mijn werk, vind je dat je nog altijd beter bent dan mij, laat dan gewoon je werk even zien.

    Citaat van godborn

    Meen je die nou echt dat twitter NON-PROFIT is? Weet je wel wat twitter is? Denk je nou echt dat ze geen aandelen hebben? Come back 2 reality!


    Je zit altijd mij af te kraken op posts, maar van jou heb ik NOOIT, maar ook NOOIT wat gezien, behalve zulke belachelijke lay-outs als:
    http://www.criminalspoint.com/…c/3310/Maffia-layout.html


    Dan durf je te zeggen dat ik nooit wat zal bereiken, zo'n lay-out kon ik al maken toen ik 12 was. Je hebt btw alles in je skills op niveau 5 staan, hoe slecht is je coding wel niet als je design ook al slecht zijn.


    /care


    Heh, ik weet zelf niet wat ik erop moet zeggen, anyway, doe zelf wat research ...


    Hoe heb ik jou altijd afgekraakt? Dit is misschien mijn eerste reactie dit jaar, ...


    Dat je van mij niks gezien hebt maakt mij niet echt veel uit, ik hoef mijzelf zeker niet aan jou te bewijzen.


    Maar doe wat je wilt, mij kan het echt niet veel schelen, ik zeg enkel dat mensen zoals jou Twitter nog meer kapot doen.


    Ik heb trouwens nooit gezegd dat jij niks zal bereiken (dat zijn jouw woorden naar mij), ik heb gezegd dat ik op dit moment al veel verder sta dan jou.

    Godborn, op dit moment maakt Twitter nog altijd geen winst hoor, het is dus wel degelijk non-profit.


    Nu niet om op te scheppen, maar ik denk dat ik op dit moment al veel verder sta dan jij ooit zult staan, ... (letterlijk en figuurlijk)

    Proficiat, je gaat dus "software" maken die Twitter nog meer kapot helpt ...


    Je mag er trots op zijn, als je het concept van twitter niet snapt, blijf er dan gewoon af aub.

    Sorry, maar als je nu als developer nog IE6 ondersteund verdien je echt wel een goed pak slaag.
    Ik ken zelf "new media bedrijven" die zelf nog IE6 ondersteunen terwijl ze wel constant vernieuwend willen zijn.


    Als je dan toch wilt vernieuwen, stop met het ondersteunen van slechte browsers and move on.


    Ik moet atm ook mijn website compatibel maken met IE6, maar het contract is zo getekend dat de website niet moet werken in IE6, hij moet er gewoon hetzelfe uitzien.


    Ben je nu echt zo kortzichtig of probeer je jezelf gewoon belachelijk te maken?


    Ik kan verstaan dat je Apple niet hoeft, maar kom aub met wat deftige argumenten in plaats van zoiets belachelijk.

    'k, ik ga je niet tegenhouden, ik waarschuw je enkel maar dat je project waarschijnlijk gaat fout lopen, tenzij je telkens met nieuwe informatie kan afkomen.

    Wat is een MacBook air pro?


    Het is ofwel een MacBook Pro of een MacBook Air, tenzij jij al het laatste model hebt?


    Of even eerlijk te zijn, er zijn 1000den apple communities, wat zou de jouwe zo speciaal maken? Het feit dat je 3 producten van hun hebt?
    Waar ga je jouw nieuws vandaag halen? Gewoon kopi?ren van andere sites en steeds achter de feiten aanlopen?


    Als ik je 1 raad kan geven, begin er niet aan, ik denk dat iedere fan wel al zijn eigen community heeft, het internet heeft er geen nieuwe meer nodig.

    Mag ik hier nu is even commentaar op geven?


    Jij bied websites aan, maar je bent niet eens in staat om je eigen portfolio deftig te maken, en zelf een simpel formulier lukt al niet.


    Hoe ben je dan van plan om professioneel over te komen tegenover klanten?


    Dit is totaal niet om je af te breken ofzo, maar volgens mij heb je nog veel te leren vooraleer je dit echt als beroep wilt doen.


    Verder begin ik het ook vervelend te vinden dat iedereen websites aanbied die W3 valid zijn, newsflash, dit is al lang een standaard!
    Het word gewoon verwacht dat dit valid is.

    Voor Amnell had ik een roulette gemaakt, klik, hopelijk werkt hij nog, ik weet niet of ik de database laten staan heb. (qua design vind ik hem wel niet helemaal perfect (tijdgebrek)).


    Maar als je echt geïnteresseerd bent, stuur mij dan een email (woutr [at] woutr [dot] be), de kans dat ik naar mijn pb's hier kijk is nogal klein.


    De prijs die hier staat kan nog veranderen, hangt af van wat je vraagt.


    Had hij hem door jou laten maken was hij 250 euro kwijt en had hij nog altijd geen goeie layout.


    Laten we eerlijk zijn, geen enkele layout in je portfolio is meer dan 50 euro waard, dus doe nu niet alsof je al een echte designer bent.
    Want dat ben je nog lang niet.

    Het kwam inderdaad zo over alsof je alles zelf gedaan hebt


    Citaat

    @Woutr: Je vind wordpress geen goed idee? Wel jammer, ik had gisteren niets te doen en heb zo goed als alles al wat je zelf vernoemde hierboven


    Nuja, ik ben een grootte voorstander van open source systemen zoals wordpress, ik vind het dan ook heel jammer als mensen templates gebruiken en niet vermelden wie de maker is.

    Beste CBProductions,


    Ik heb ook nergens gezegd dat je het niet zelf gemaakt hebt, wat ik jammer vind is dat je in je vorige topic je gedraagt alsof je het concept zelf bedacht hebt. (http://www.criminalspoint.com/…0/Questionit-Project.html)


    Dat je een theme gebruikt maakt mij echt niks uit, daarvoor zijn ze er ook.
    Wel vind ik het dan weer jammer dat je het nergens vermeld op je website (wat toch wel moet volgens de licentie).


    Ik heb dit enkel gezegd omdat ik vind dat mensen het recht hebben om te weten dat dit niet door jou gemaakt is, want je vermeld dit ook nergens.

    Toen je jouw idee uitlegde had ik de indruk dat je alles zelf gemaakt had, en dat het helemaal jouw idee was.


    Nu kom ik tot de conclusie dat je gewoon een standaard wordpress theme gebruikt die dat allemaal ingebouwd heeft.


    Ik was in het begin nog enthousiast, want ik had gehoopt dat je met iets origineel uit de bus zou komen.


    Jammer, http://www.elegantthemes.com/gallery/askit/.


    Lees misschien ook nog even de Terms and Conditions van het theme


    Citaat

    You may not claim intellectual or exclusive ownership to any of my products, modified or unmodified. All products are property of Nicholas Roach.

    De rede waarom iedereen dat zegt is omdat je zelf al aangeeft dat je concept hetzelfde is als dat van Yahoo, het is dan ook maar logisch dat Yahoo een concurent is.


    @een ander systeem, zo direct weet ik er geen, maar als wordpress lukt, gebruik het dan, zo veel te beter.