Ipad 3 website tekoop (Adsense)

• Hallo iedereen,

Ben mijzelf helemaal aan het verdiepen in websites maken met Wordpress, omdat ik dit in de toekomst voor klanten wil gaan gebruiken en ook bij mij stage die binnen kort eraan komt moeten er een paar wordpress websites gemaakt worden.

Vorige keer had ik een leuke adsense website gemaakt over carnaval hits die lekker liep en inmiddels ook weer verkocht, omdat het ik het leuk vind om goed lopende adsense websites te maken en deze weer te verkopen.

Link website: http://bit.ly/zW36fC

Inkomsten: http://i40.tinypic.com/zwak2c.png

De inkomsten zijn nog minimaal, en de bezoekers ook. Heb de site vooral weer voorzien van goeie seo en optimale snelheid van pagina laden.

Als er nog iets meer aan seo wordt gedaan en backlinking dan kan de site meer bezoekers en inkomsten generen.

Bedoeling was vooral een adsense website temaken die helemaal klaar is voor gebruik en die nu iemand zoekt om verder uitgedacht te worden.

Vaste prijs: 25 euro. goedkoop!
    Prijs indicatie is van aantal uur die erin zit en de inkomsten die het al heeft, en de domein kosten.

Domein gekocht bij Versio, kan daar ook gratis gepucht worden.

Met vriendelijke groeten,
    Rick

• Wat heb je juist gedaan om de SEO te verbeteren?

Ik heb je code eens vergeleken met die van de template, en het meeste is gewoon puur hetzelfde.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat van W0utR

Wat heb je juist gedaan om de SEO te verbeteren?

Ik heb je code eens vergeleken met die van de template, en het meeste is gewoon puur hetzelfde.

Het volgende is er gedaan:

* SEO Tool ingebouwd en deze helemaal naar behoren ingesteld.
    * SEO Tool ingebouwd voor de afbeeldingen en deze ook ingesteld.
    * SEO Tool die ervoor zorgt dat er steeds dieper wordt gelinkt op je site.
    * Permalinks aangepast.
    * 28 berichten toegevoegd en hiervan ook de SEO en tags gedaan.
    * Elke Pagina SEO vriendelijk.
    * Geen dode pagina's (Slecht voor SEO)
    * Lijst met tips die door de tijd heb gemaakt is toegepast.
    * Nog aantal kleine dingen

----- Dit is even snel wat erin me opkwam, loop de tijd worden er meer dingen toegevoegd ------

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!