Posts by rickown

    Citaat van BrokenTrack


    Sorry, dacht dat het me wel voor de hand lag :)


    Komt doordat ik een hogere resolutie gebruik dan de background image.


    Is daar nog iets aan te doen?

    Citaat van Fils

    Achtergrond komt rustgevend over, vindt ik persoonlijk heerlijk om te zien.
    Menu lijkt wat vluchtig in elkaar te zijn gezet maar is ook niet lelijk.


    Me complimenten voor de portfolio pagina, ziet er heel goed uit!


    Tip:
    Let wel op je h tags (h1,2,3,4,5,6) deze vind ik nergens meer terug namelijk.
    Is belangrijk voor je indexatie zo kunnen bots zien welke een head tekst is.



    Bedankt! :cheer:

    Citaat van Fils

    De tekst voor "Maarten van der Heide" op over ons ziet er raar uit of wilde je dit als voorbeeld tekst ?



    Klopt dit was nog even voorbeeld tekst. Wat vind je voor de rest van de website?


    Rick

    Hallo iedereen,


    Graag zou ik jullie mening willen weten van onze nieuwe website. Van vrienden en klanten zeer leuke reacties gekregen, maar wil graag ook jullie mening hebben.


    Link: http://bit.ly/PLV1AG


    Niet de naam & link in deze topic gebruiken, anders komt dit ook in google bij onze website.


    Alvast bedankt,
    Rick

    Hallo


    Dit kreeg ik vandaag op mijn email toegestuurd. Op marktplaats bied ik hulp bij jailbreaken van apple device en dit bericht krijg ik.. Zou ik hier op ingaan of niet? Rick


    Citaat van W0utR

    Wat heb je juist gedaan om de SEO te verbeteren?


    Ik heb je code eens vergeleken met die van de template, en het meeste is gewoon puur hetzelfde.



    Het volgende is er gedaan:


    * SEO Tool ingebouwd en deze helemaal naar behoren ingesteld.
    * SEO Tool ingebouwd voor de afbeeldingen en deze ook ingesteld.
    * SEO Tool die ervoor zorgt dat er steeds dieper wordt gelinkt op je site.
    * Permalinks aangepast.
    * 28 berichten toegevoegd en hiervan ook de SEO en tags gedaan.
    * Elke Pagina SEO vriendelijk.
    * Geen dode pagina's (Slecht voor SEO)
    * Lijst met tips die door de tijd heb gemaakt is toegepast.
    * Nog aantal kleine dingen


    ----- Dit is even snel wat erin me opkwam, loop de tijd worden er meer dingen toegevoegd ------

    Hallo iedereen,


    Ben mijzelf helemaal aan het verdiepen in websites maken met Wordpress, omdat ik dit in de toekomst voor klanten wil gaan gebruiken en ook bij mij stage die binnen kort eraan komt moeten er een paar wordpress websites gemaakt worden.


    Vorige keer had ik een leuke adsense website gemaakt over carnaval hits die lekker liep en inmiddels ook weer verkocht, omdat het ik het leuk vind om goed lopende adsense websites te maken en deze weer te verkopen.


    Link website: http://bit.ly/zW36fC


    Inkomsten: http://i40.tinypic.com/zwak2c.png


    De inkomsten zijn nog minimaal, en de bezoekers ook. Heb de site vooral weer voorzien van goeie seo en optimale snelheid van pagina laden.


    Als er nog iets meer aan seo wordt gedaan en backlinking dan kan de site meer bezoekers en inkomsten generen.


    Bedoeling was vooral een adsense website temaken die helemaal klaar is voor gebruik en die nu iemand zoekt om verder uitgedacht te worden.


    Vaste prijs: 25 euro. goedkoop!
    Prijs indicatie is van aantal uur die erin zit en de inkomsten die het al heeft, en de domein kosten.


    Domein gekocht bij Versio, kan daar ook gratis gepucht worden.


    Met vriendelijke groeten,
    Rick

    Het is dan bijna weer zover voor de iPad liefhebbers. Als u van plan was om een iPad 3 aan te schaffen, verplaats dan al uw afspraken op woensdag 7 maart. Apple is van plan om een keynote evenement te houden op 7 maart voor de langverwachte iPad 3.


    Meerdere betrouwbare bronnen beweren dat Apple op woensdag 7 maart een keynote evenement gaat houden om de opvolger van de huidige iPad 2 te onthullen. Afgelopen maanden zijn er veel geruchten rond geweest over de specificaties van de nieuwe iPad 3. Echter wijzen alle tekens dat de iPad 3 een 2048×1536 Retina display zal hebben, samen met een quad-core A6 Apple chipset en eventueel een 4G LTE internet verbinding.


    Apple heeft officieel nog niks aangekondigd, daarom is het moeilijk om een exacte datum van de keynote te vastspijkeren. Maar 7 maart lijkt mooi te passen in de rapporten van AllThingsD, die onlangs voorspelde dat de gebeurtenis in de eerste week van maart op een woensdag zou plaats vinden.


    De internationale dekking voor 4G LTE netwerken is zeer beperkt, experts voorspellen dat sommige landen niet eens voor 12 maanden de 4G LTE netwerken beschikbaar kunnen maken. Dit is een grote struikelblok voor de plannen van Apple en voor de iPad 3. Er is wel een mogelijkheid dat Apple een speciale uitvoering kan uitbrengen voor netwerken die 4G LTE internet verbinding ondersteunen zoals de Amerikaanse Verizon provider.


    De nieuwe iPad 3 beschikt over een 8 megapixel camera en een HD camera aan de voorzijde voor FaceTime videogesprekken. Er is een grote kans dat de iPad 3 ook iets dikken zal zijn dan de huidige model, dit zal iets te maken hebben met hoogwaardige camera en de beoogde Retina beeldscherm.


    Wie van jullie gaat hem gelijk kopen?


    Bron

    Veiling: Ja
    Opbieden met: € 5,-
    Buy-now: € 110,-
    Veiling eindigt: 48u naar het laatste bod.


    Domein is inbegrepen? Ja
    Domein is geregistreerd bij: Versio
    Hosting is inbegrepen? Nee


    Inkomsten: 3,50. (Afgelopen maand)
    Bewijs van inkomsten (link): Via pm aantoonbaar
    Aantal bezoekers: 200 (Afgelopen maand)
    Bewijs van statistieken (link): Via pm aantoonbaar


    Unieke teksten met daarbij een simpel logo.


    Reden van de verkoop: Veel ervaring met SEO en Wordpress opgedaan nu weer zin in een nieuwe uitdaging.


    Link: http://tinyurl.com/77evdpr


    Met vriendelijke groeten,
    Rick

    Hallo iedereen,


    Inmiddels mijn vorige project verkocht en gelijk weer begonnen aan een nieuw project. De site geeft de laatste nieuwtjes weer van de "ipad 3", daarbij natuurlijk uitleg over het onderwerp en foto's/video's.


    Vandaag de helen dag gewerkt aan de website en het is nu af. Graag wil ik jullie mening horen wat jullie ervan vinden en wat er beter kan en erbij toegevoegd kan worden.


    Website is ontwikkeld in wordpress.


    http://u4y.nl/2eb8


    Rick

    Citaat van Creativ3

    Waar komen de bezoekers vandaan? Want kan me herinneren dat je hem hebt laten checken op CP vandaar dat de bezoekers eerste dagen hoog waren en daarna wegvielen.


    Dat klopt, dat was de eerste dag. De 2dag kwamen de meeste terug en de dagen erna zelf nog gepromoot.

    Hallo,


    Was paar dagen geleden tot het idee gekomen om een website te maken met Carnaval hits, waarop mensen ze konden beluisteren. Met hierbij natuurlijk de gedachte om via Google Adsense inkomsten te krijgen.


    Helaas ben zelf niet erg goed erin maar was voor mij juist de uitdaging om een goeie website neer te zetten (in wordpress).


    Bedrag voor de website: € 50,00 zoals de titel al aangaf.


    Inhoud Reacties
    46 Berichten 2 Reacties
    0 Pagina's 2 Toegelaten
    3 Categorieën 0 In wachtrij
    168 Tags 0 Spam


    Inkomsten is nog minimaal omdat de site nog maar 3/4 dagen online is zonder echt te promoten. Eerste 2 dagen kwamen er rond de 40 bezoekers op de site en daarna werd het minder.


    Link website: bit.ly/Ayx88Y


    Domein krijg u erbij, hosting niet.


    Met vriendelijke groet.
    Rick


    Bedankt!