Beste,
Weet iemand of er een flash gokkast te koop is?
En wat de prijs daarvan is?
Ik bedoel zoiets wat ook op Banditi staat.
Een soort van Fruitautomaat dus.
Bedankt alvast,
Lars
Beste,
Weet iemand of er een flash gokkast te koop is?
En wat de prijs daarvan is?
Ik bedoel zoiets wat ook op Banditi staat.
Een soort van Fruitautomaat dus.
Bedankt alvast,
Lars
Ik kan er wel eentje speciaal voor jouw spel maken.
De prijs komt uit op ?30 (uniek).
Indien je hem goedkoper wilt ?15, word hij wel meerdere keren verkocht.
Als het kan goedkoop :p
En werkt het dan ook met PHP?
Dus dat er per keer dat je gokt wat af gaat, en als je gewonnen hebt dat ik via een mysql_query(); geld erbij kan schrijven?
Zoja, stuur dan maar een PB
Lars
Lars, we kunnen ook jij ?15,00 en ik ?15,00 doen en dat hij dan niet verder word verkocht, enkel voor ons 2
Oke is de prijs nu 15 of 30 euro en ik zou er wel 1 willen als die op het criminolz systeem past
Ik heb ook een flash applicatie bij Wouter (de 'dure versie') gekocht. Ziet er super vet uit! Ik zou voor Wouter gaan als ik jou was.
Voorbeeldje Amnell?
Wil het even zien:$
Vraag maar aan Wouter. Heb hem toestemming gegeven hem in zijn portfolio te zetten, en zoiets lijkt me wel de moeite waard om in je portfolio te plaatsen.
W0utR, je leest dit vast:D
Kun je me even een berichtje sturen met voorbeeld? Bedankt
Of wellicht wilt hij het hier plaatsen. Ben ook wel nieuwsgierig
Of wellicht zien jullie dat dit topic al een half jaar oud is
Jup zag ik al hele tijd hoor Robin. Maar het is de vraag waard
Voor Amnell had ik een roulette gemaakt, klik, hopelijk werkt hij nog, ik weet niet of ik de database laten staan heb. (qua design vind ik hem wel niet helemaal perfect (tijdgebrek)).
Maar als je echt geïnteresseerd bent, stuur mij dan een email (woutr [at] woutr [dot] be), de kans dat ik naar mijn pb's hier kijk is nogal klein.
De prijs die hier staat kan nog veranderen, hangt af van wat je vraagt.
Citaat van RobinOf wellicht zien jullie dat dit topic al een half jaar oud is
Als hij tussen de actieve forum topics staat, ga ik ervan uit dat het actueel is. Daarnaast staat de datum veel te onopvallend afgebeeld, en eigenlijk zouden ze het ook zo moeten maken dat topics waar meer dan 2 maanden niet meer op gereageerd is in een archief komen te staan met verwaarloosde topics.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!