Posts by richardsip

    nillas wat bedoel je als ik vragen mag want mijn vip menu wordt pas geopend waneer je ook vip koopt dus en bedank voor al u krietiek ik ga kijkken wat ik nog kan verbeteren.

    Ik bedank u allen voor het kijkken en beantwoorden maar ik ben ook is met mijn leden aan het praten geweest en kreeg van hun de volgende berichten.


    1 het is wel weer echt greenzo
    2 jah vind het wel wat dat groen
    3 Gaaf die kleuren zo
    4 en 1 persoon zij wat een lelijke kleur.


    Heb hier ongeveer 6 leden omgevraagt ook heb ik forum topic actief op de site voor de mensen. Zo dat ze me kunnen vertellen wat ze te veel vinden en wat goed is.

    Hallo allemaal hier ben ik weer 1 van de admins van greenzo2.


    Vorige keer heb ik veel comentaar en kritiek gehad op de site.


    Heb hem nu weer aangepast ben erg benieuwd wat jullie er nu van vinden (en ben nog lang niet klaar met deze site)


    De layout heeft nu een wijziging ondergaan.
    inlogen met demo account wegens alle optie`s beschikbaar.


    Demo gebruikersnaam = greenzo
    demo wachtwoord = greenzo
    http://www.greenzo2.nl


    Graag wil ik beoordeling over mijn layout en of je hem al wat uniek vindt. Ook zou ik wel eens willen weten of ik wel bij elke explower ondersteund word dus zou je als je hem test er dan in je rapport bij willen melden welke explower je hebt gebruikt.


    Groeten van Richard Sip :cheer:

    Beste mensen ik heb een probleempje.


    Ik ben is bezig geweest met me style.css en nu kan ik het niet meer vinden. Hoe ik twee vakjes op de index als je bent ingelogd recht te krijgen. Ik heb hier bij een plaatje en me style.css zou er iemand mijn kunne vertellen waar ik die twee vakjes kan vinden het valt namelijk meteen op. Het zit hem in het nieuws gedeelte.


    Alvast allemaal bedankt groeten van richard sip :cheer:
    afbeelding groot zien druk hier naast. http://juwtlpsm.thirteen.versio.nl/voorbeeld.bmp


    Mischien dat dit werkt heb een beetje vlug wat geknutseld ik heb hem ongeveer zo ook bij mijn heet het alleen jouw magazijn Dit is nu bij jou je garage

    ik dagt aan een mooie kogelfabriek systeem voor het criminols mag van mijn wel 10 tje kosten en wat dagt je van bv unieke misdaad pleeg optie`s of een auto race met users naar users dit mag totaal wel een 10 tje kosten of zo. of een mooi nieuwe unieke layouts voor het criminolz

    als iedereen eerst is effe op wat optie`s drukt voor je zegt dat die stadaard is wat in de stadaard versie van criminols vind ik geen bezittingen lijst of een gm met code systeem of een undercover lid systeem ik weet niet mis effe verders kijkken layout is inderdaad nog simpel maar wat er achter zit echt niet het is zelfs met licentie op bijna alle delen van het script.
    Achter misdaden plegen zit ook geheel eigen unieke misdaden menu en is dus ook echt niet standaard. of het unieke level systeem met 100 levels
    Edit:

    skynet heb je wel even goed gekeken want dit is echt geen open sourge meer geheele website is verbouwt inclusief de database.


    Edit:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.01.11 10:35:33:
    die van die layout vind ik handige tip thanks hiervoor effe zoeken naar oplossing voor dit probleem.

    Hallo allemaal,
    Ik ben 1 van de eigenaren van greenzo2.nl ik ben erg nieuwschierig. Wat andere van onze maffia game vinden tot nu toe.
    Log in gegevens:
    gebruikersnaam: greenzo
    wachtwoord: greenzo


    Link : http://greenzo2.nl/
    http://www.greenzo2.nl/


    Hopelijk kunnen jullie mij jullie mening geven over het spel.
    Zoals:
    -uniek 1/10
    -optie`s 1/10
    -layout 1/10
    -Wat er beter kan
    -Weet nog wel leuke optie
    -bugs
    -spel fouten



    of iets anders!


    Vriendelijke groeten van Richard Sip

    Hallo allemaal ik heb hiero 5 tot 30 euro over voor 1 script. Namelijk een nieuw moord systeem.


    Het script waar het op moet werken is criminolz.


    Hij moet het volgende doen kijken naar de rank,power,defence,backfire kogels en hier uit moet die bekijken naar het ingevulde aantal kogels van de gene die de moord wil plegen. dus hij moet eerst vergelijken hoe sterk je bijde bent en dan nog kijken naar het aantal kogels dat de moordenaar invult en dat de slachtoffer heeft in gesteld als backfire daar uit de kans bekijken of het lukt jah of nee en hij mag natuurlijk niet te makkelijk zijn met het lukken. Ook wil ik dat die niet meer naar de detectives kijkt. Ook hebt mijn spel 100 levels in plaats van de 8 a 9 ranken hier is mijn spel heelemaal op ingesteld. Ook moet je in het zelfde land stad zitten zeg maar


    meer info nodig pm mij


    Edit RiiCky: Geen e-mails posten

    Hallo ik ben Richard Sip.


    Ik ben al een jaartje of drie bezig met een site genaamd greenzo we hebben al meerdere keren gedraait. Nu op dit moment zijn we dicht omdat we bezig zijn met een groote vernieuwing ik koop al mijn scripts bij soved.eu Maar ik wil nu als volgt nog iemand er bij hebben die voor mijn scripten wil voor de site we hebben nu op dit moment een budget van 100 euro per maand en vanaf april wordt dit verdubbeld naar 200 euro per maand. En jah als de site goed gaat lopen zullen wij ook natuurlijk meer updates willen.


    De site is begonnen met een criminolz script alleen daar zijn al heel wat betaalde en uniek updates over gegaan die ook onder een licentie vallen.


    Meer info pb mij

    Bij deze wil ik even melden dat ik en de verkoper van het script een goede oplossing hebben gevonde ndus bedankt er voor en erg mooi script. Het uiterlijk is superssssssssssssss