Greenzo2 Alweer

  • Hallo allemaal hier ben ik weer 1 van de admins van greenzo2.


    Vorige keer heb ik veel comentaar en kritiek gehad op de site.


    Heb hem nu weer aangepast ben erg benieuwd wat jullie er nu van vinden (en ben nog lang niet klaar met deze site)


    De layout heeft nu een wijziging ondergaan.
    inlogen met demo account wegens alle optie`s beschikbaar.


    Demo gebruikersnaam = greenzo
    demo wachtwoord = greenzo
    http://www.greenzo2.nl


    Graag wil ik beoordeling over mijn layout en of je hem al wat uniek vindt. Ook zou ik wel eens willen weten of ik wel bij elke explower ondersteund word dus zou je als je hem test er dan in je rapport bij willen melden welke explower je hebt gebruikt.


    Groeten van Richard Sip :cheer:

  • Sorry dat ik dit moet zeggen maar de kleuren passen helemaal niet bij de categorie crime/maffia.
    Ik zou of het oude erop laten of eentje kopen of laten maken.


    (ik d8 dat je van crimeway die criminolz layout had gekocht als dat zo is zou ik die erop doen)

  • Ik bedank u allen voor het kijkken en beantwoorden maar ik ben ook is met mijn leden aan het praten geweest en kreeg van hun de volgende berichten.


    1 het is wel weer echt greenzo
    2 jah vind het wel wat dat groen
    3 Gaaf die kleuren zo
    4 en 1 persoon zij wat een lelijke kleur.


    Heb hier ongeveer 6 leden omgevraagt ook heb ik forum topic actief op de site voor de mensen. Zo dat ze me kunnen vertellen wat ze te veel vinden en wat goed is.

  • De layout is een beetje donker, maak hem iets lichter.


    Nu is het meer richting een hackers theme

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

  • Ik vind de kleur combinatie van de layout niet echt mooi.
    Maak de achtergrond iets lichter, en maak eventueel de layout iets breder.


    Verder vind ik dat icoontje met die ster best irritant. Ik word er een beetje zenuwachtig van.


    De menu linken vind ik ook niet super , een beetje rommelig.
    Bij de ene staat een - er voor. De andere een * , de andere weer dikgedrukt.


    Hou dit strak door 1 ding te kiezen en te gebruiken. Eventueel dikgedrukt voor belangrijke dingen.

  • Persoonlijk lijkt het me ook handig om niet in de beschrijving van de pagina, maar gewoon een blokkering doen. Ik er de VIP opties. Je zet het erbij in de beschrijving van de optie, maar het lijkt me beter dat je ze gewoon blokkeert voor normale leden.

  • De meerderheid van ons land en over de hele wereld heeft geen dyslectie, als jij dit wel hebt* maak dan een optie voor jezelf, maar het nieuws is echt veel te groot, ik denk dat je lettertype 18 ofzo gebruikt voor normale tekst..
    Titels mogen wel, maar normale tekst hoort tussen de 11-13 te zitten.
    Anders word het te groot en moet je een halfuur lezen en scrollen voor onzinnige tekst.


    *= Aan je manier van typen gezien

  • Citaat

    Graag wil ik beoordeling over mijn layout en of je hem al wat uniek vindt.


    Outgame


    De outgame is nog veel te criminolz, Maak een origineel lay-out;)
    Dus niet de kleuren veranderen en een nieuwe header op zetten.
    Cijfer outgame: 5/10


    Ingame


    De ingame lijkt meer een download site.
    Als ik jou was zal ik de kleuren aanpassen naar: #585858 of zo iets in die richting.
    Cijfer ingame: 6/10


    Ik hoop dat ik je geholpen heb (a)
    De layout vind ik niet uniek.




    Met vriendelijke groet,
    F.Ajeti

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!