Posts by Amnell

    Waar moet men klagen als jij weer eens een keer een fout maakt?
    Geen opmerkingen maken trouwens die niet waar zijn, dat hier niet gebanned wordt zonder goede reden. Alvast bedankt voor uw medewerking en tot ziens.
    [offtopic]Bericht wordt vast verwijderd[/offtopic]

    Als je het anders niet had geweten kun je dus ook niet zeggen dat het een nadeel is dat het op Wordpress draait. Wordpress is gewoon een geweldig CMS, en als je toch hetzelfde kunt bereiken terwijl je er minder werk voor hoeft te doen, waarom zou je dan iets doen wat eigenlijk helemaal geen nut heeft?

    Citaat van Robin

    Of wellicht zien jullie dat dit topic al een half jaar oud is


    Als hij tussen de actieve forum topics staat, ga ik ervan uit dat het actueel is. Daarnaast staat de datum veel te onopvallend afgebeeld, en eigenlijk zouden ze het ook zo moeten maken dat topics waar meer dan 2 maanden niet meer op gereageerd is in een archief komen te staan met verwaarloosde topics.

    Vraag maar aan Wouter. Heb hem toestemming gegeven hem in zijn portfolio te zetten, en zoiets lijkt me wel de moeite waard om in je portfolio te plaatsen.

    [offtopic]Laat je meuk toch eens checken op de site van Erik en Mike! :P[/offtopic]


    Ja, dit ziet er uitstekend uit. Mooi clean ontwerp, duidelijk concept en een cool domeinnaam. Nu nog een goede bedrijfsvoering en deze site kan niet meer kapot.


    Tips: Maak het zoekveld iets minder hoog. Het breekt uit. Ik ontkracht de tip van SvenB, omdat het lettertype er zo wel goed uit ziet.


    Cijfer: 9/10

    Oh, daar waar nu dus "een website die zo erg gevreesd wordt dat sommige mensen hier van schrik een hartstilstand krijgen" staat, stond eerder de naam van de website van Erik en Mike, waar jij ook beheerder bent. Dat heb ik weggehaald op verzoek van Joshua.


    Verder bedoel ik daarmee te zeggen dat ik wel wat hulp kan gebruiken met een criminals project waar ik in mijn eentje mee bezig ben, en die eerst in ZF gebouwd is, maar nu dus weer omgebouwd moet worden zodat het in Kohana werkt.

    Volgens mij zit dat OO denken van Patrick wel snor. Alleen nog even wat design patterns (waaronder vooral MVC) in je kop stampen, dan kun je al wel met een framework aan de slag.


    Wat begrijp je trouwens niet aan mijn reactie, Stan? Zou handig zijn als je dat meteen even aangeeft, zodat anderen er ook meteen wat aan hebben ;)

    Ik kan m'n reactie wel even kopiëren, maar een bepaald woord wordt zo gigantisch gevreesd hier dat er een groot verbod staat op het plaatsen ervan. Zal dat onbenullige zinnetje er even tussen weg halen, maar ik geef je geen garantie dat het niet verwijderd wordt.

    Citaat

    Ik heb eerst met ZF gewerkt, dat kan ik je dus van harte afraden. Zo sloom zijn m'n webapplicaties nog nooit geweest!
    Inmiddels heb ik al 2 erg grote, en 2 kleinere projecten in het Kohana v3 framework staande gekregen, en deze bruisen nog alle 4 van het leven. Kohana is makkelijk, snel en begint nu ook eindelijk een propere documentatie te krijgen.
    Mijn advies heb je dus, en mocht je Kohana onder de knie hebben en wat bij willen verdienen, dan kun je op een website die zo erg gevreesd wordt dat sommige mensen hier van schrik een hartstilstand krijgen Rahl een berichtje sturen! (Waarschijnlijk zal ik in de toekomst minder actief zijn op CP)

    Zoals ik al zei: Kohana, Joshua heeft mn reactie verwijderd om een of andere kinderachtige reden, maar je weet m'n motivatie vast wel al, stuur me anders maar een privéberichtje op CP.

    Lars, je hebt nu wel 3 regels en 2 wetten overtreden in 1 zin.
    1. Schenden van privacy;
    2. Zwart maken van anderen zonder bewijs;


    En de regel van CP dat je anderen niet mag beledigen.


    Het waren trouwens 13 accounts.