Blokkeer alle buitenlandse IP's

• Beste lezer,

Ik heb een joomla website en kan daarbij een ip adressen blokkeren. Er komen steeds met buitenlandse ip adressen gebruikers die ik niet wil hebben op de site. Hoe kan ik in 1 keer alle ip's blokkeren behalve die van Nederland en Belgie..

In het IP blokkeer systeem kan ik ook een witte lijst maken. (Dus een lijst met mensen die er juist wel op mogen en dan de rest niet.)
    Maar alle ip adressen van nederland en belgie invoeren lijkt mij onmogelijk.

Alvast bedankt,
    Blackboss

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als het goed is heb je van die scripts die checken vanuit welk land iemand je website opzoekt.
    Mischien dat je zo'n script moet zoeken ipv IP's ( En ja die zullen vast ook met IP's werken, maar is in ieder geval makkelijker dan lijstjes invoeren ) en dan gewoon if netherlands/belgium <yeeeeey> else <GET OFF MY LAWN !>

• Ik heb nu een ander probleem..

Ik probeer mijn bestand te uploaden maar ik krijg deze fout:
    550 index.php: Permission denied
    : /www/templates/hoteldarood/index.php

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Ik ehb al geprobeerd de map 777 te maken. Maar dat werkt allemaal niet.

• Citaat

Joomla CountryBlock is a module that allows site owner to grant access to certain countries or block access from certain countries. If admin does not specify the redirect URLs for blocked or granted countries, visitor's IP address and country/flag will be displayed.

This module has dual maintenance track for both Joomla 1.0x and 1.5x

Download: KLIK

• PHP
    <?php
    	$host = gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR']);

if(!ereg("nl$", $host) && !ereg("be$", $host) && !ereg("arpa$", $host) && $_SERVER['REMOTE_ADDR'] != "127.0.0.1"){
    		$error = "IP's buiten Nederland en Belgi&euml; zijn geblockt!";
    	}
    ?>

Zet dit boven je pagina, waar je geen buitelandse ip's wilt hebben.

Met vriendelijke groet,
    Fitim:D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!