Posts by Yoichi

    Mocht afgelopen zomer in een stel elektrische auto's rijden in Georgië/Turkije.
    Best grappig hoe die dingen rijden. Compleet stil en je hebt alleen stand van 10km, 20km, 50km en 80km per uur (mocht niet harder voor demonstratie).
    Rijdt wel ontzettend chill en is niet eens zo duur om te maken.
    Punt is dat je wel zo'n magneet motor moet laten maken en het best gevaarlijk is ivm de energie die het produceert.


    Deze auto's hadden geen accu maar gebruikte magneet motoren, dus geen oplaad station nodig.

    Er is geen telefoonnummer van dat bedrijf en ik heb ook gehoord dat het is overgenomen.
    Dus dat gaat wat moeilijk lijkt me. Ik ga nog even opzoek!


    EDIT: Ik heb het hosting bedrijf gemaild, ben benieuwd of ze reageren.


    Een bedrijf waar je geen fatsoenlijk contact mee kan opnemen verliest in mijn ogen gelijk betrouwbaarheid.
    Zorg er in ieder geval voor dat ze er niet makkelijk mee weg komen.

    Ze kunnen gewoon je locatie trekken van je IP, pas als je met hetzelfde account van verschillende locaties hetzelfde resultaat krijgt is er pas sprake van opslag van gegevens.
    Ook al doen ze dit toch wel constant, een van de redenen dat ik geen voorstander van Google ben aangezien ze de privacy regeling aan hun eigen laars lappen.

    Daders waren twee Russen van 19 en 26 jaar, waar de reden voor de bomaanslag en een schietpartij in MIT "cultuurshock" was. De 19 jarige is nog voortvluchtig.
    Heeft niks te maken met de explosies in Texas, wat een ongeluk was bij een chemische industrie.

    Ik heb er ook geen woorden voor.


    Waarom mensen pakken die niks gedaan hebben?


    Internationale relaties en geschiedenis speelt een belangrijk rol bij bij de meeste aanslagen in de VS, zulke dingen zijn makkelijk te zeggen en er zijn inderdaad (onschuldige) slachtoffers gevallen, maar niets gebeurt zonder reden.
    Voor wat ik gehoort heb zouden er bepaalde interne groepen voor verantwoordelijk zijn en geen buitenlandse terroristen.
    Maarja, kan oneindig speculeren als niemand weet wie het gedaan heeft en waarom dus ik wacht het af.

    Op CP hebben wij inderdaad toen der tijd een verbod gelegd op de Pokemon sources, dit omdat het in strijd is met de merk en auteursrechten. Zodra ICT Scripters en/of zijn/haar leden iemand helpt op het gebied van de pokemon source kunnen wij als ICT Scripter aansprakelijk gesteld worden wegens het schenden van de rechten (Omdat de programmering in dat geval deels loopt via ICT Scripters).


    Echter met een linkpartner is dit een ander verhaal, gezien een linkpartner slechts een link is en verder niet uitvoerig wordt behandeld op ICT Scripters, en daardoor wordt het als linkpartner wel goedgekeurd maar als scriptvraag wordt het geweigerd.


    Corrigeer me als ik het fout heb (Koen)


    Dan mag ik ook linken naar illegale software, aangezien hetslechts een link is.

    Connexxion die ik altijd goed achtte heeft het nu ook laten zitten.
    Bussen zijn te laat of tamelijk onlogischer geworden.
    Een spitsbus die nooit optijd is maar wel rond 10 uur 2x achter elkaar vertrekt (met 2 minuten er tussen) terwijl je de rest van de ochtend in een Aziatische worst naar Utrecht toemoet.
    NS kon niet slechter maar ze gingen de uitdaging toch aan.
    Al bij al, wordt een mooi jaartje.

    Daemon tools lite doet gewoon prima zijn werk, alleen niet vanaf elders downloaden dan de officiële site om zeker te zijn.
    YASU + Daemon tools is perfect aangezien het de cd beveiliging overschrijft ( aka mounted iso = cd erin )

    Een dikke 50%+ van de vragen zijn toch stom of lui, is een feit.
    Vaak genoeg zijn het simpele vragen of mensen die te lui zijn zelf naar iets te zoeken, je haalt juist de kwaliteit meer omlaag door dat soort dingen te belonen.

    Als je gewoon even naar de Job/request/services forum gaat en er een request post kan je voor 40 a 50 een unieke layout krijgen.
    Daarnaast geloof ik dat de mensen daar ( Audentio etc ) toch meer ervaring hebben dan dat mensen hier hebben, zowel op grafisch vlak als met MyBB.
    Heb anders nog iemand op Skype voor je die work on request aanneemt.