De Nieuwe Dienstregeling (Trein/bus) in Nederland.

• Connexxion vind ik een prima bedrijf. Nette en aardige chauffeurs en prima klachtenafhandeling. Veolia, Synthus, Arriva, GVU vind ik echt klote bedrijven. Of ze rijden in té oude bussen rond, of een slechte klachtenafhandeling of het zijn vervelende chauffeurs. NS is qua klachten e.d. prima, vertragingen vind ik in het binnenland meevallen (op de informering bij een vertraging na). Wat betreft het materieel: tja, die oude DDM/DDAR stoptreinen kunnen echt niet meer en men mag in de spits wel iets grotere treinen gebruiken (zoals de lijn Zwolle - Utrecht CS bijvoorbeeld).

De intercity's, de sprinters, de sprinter light treinen (de niet-dubbeldekkers) en de VIRM dubbeldekkers zijn dan echt mooie treinen, bij de tijd en het ziet er gewoon gelikt uit. Daar kan de Duitse Bahn en de Belgische NBMS nog een voorbeeld aan nemen. Daar rijd echt troep rond van net na de oorlog..

• Connexxion vind ik een prima bedrijf. Nette en aardige chauffeurs en prima klachtenafhandeling. Veolia, Synthus, Arriva, GVU vind ik echt klote bedrijven. Of ze rijden in té oude bussen rond, of een slechte klachtenafhandeling of het zijn vervelende chauffeurs. NS is qua klachten e.d. prima, vertragingen vind ik in het binnenland meevallen (op de informering bij een vertraging na). Wat betreft het materieel: tja, die oude DDM/DDAR stoptreinen kunnen echt niet meer en men mag in de spits wel iets grotere treinen gebruiken (zoals de lijn Zwolle - Utrecht CS bijvoorbeeld).

De intercity's, de sprinters, de sprinter light treinen (de niet-dubbeldekkers) en de VIRM dubbeldekkers zijn dan echt mooie treinen, bij de tijd en het ziet er gewoon gelikt uit. Daar kan de Duitse Bahn en de Belgische NBMS nog een voorbeeld aan nemen. Daar rijd echt troep rond van net na de oorlog..

Eh, ik weet niet hoor maar syntus heeft bijna door heel nederland gloednieuwe bussen rijden, zelfs een groot aantal "groen"

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• ZiraX,

Klopt Syntus valt in de categorie "slechte klachtenafhandeling".

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met klachtenafhandeling, altijd als ik een klacht heb, bel ik hun servicenummer op en meld busnummer en tijd. Meld m'n klacht en als ik aangeef dat ik op de hoogte gehouden wil worden, krijg ik gewoon telefoon of mail wanneer er iets gebeurt is.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Breng (Connexion) vind ik echt een top bedrijf. Prima bussen, sociale chauffeurs , maar ook prima met het verstrekken van informatie. De bussen die Breng inzet rondom Nijmegen en Arnhem zijn enorm comfortabele en het gratis WiFi netwerk werkt ook goed en stabiel. Kortom, mijn complimenten aan Breng.

• Breng (Connexion) vind ik echt een top bedrijf. Prima bussen, sociale chauffeurs , maar ook prima met het verstrekken van informatie. De bussen die Breng inzet rondom Nijmegen en Arnhem zijn enorm comfortabele en het gratis WiFi netwerk werkt ook goed en stabiel. Kortom, mijn complimenten aan Breng.

+1

Breng is inderdaad zeer goed en de chaffeurs zijn zeer aardig.
    Helaas ben ik niet echt blij met het feit dat de maand ster-abonnementen weg gaat.

• Connexxion die ik altijd goed achtte heeft het nu ook laten zitten.
    Bussen zijn te laat of tamelijk onlogischer geworden.
    Een spitsbus die nooit optijd is maar wel rond 10 uur 2x achter elkaar vertrekt (met 2 minuten er tussen) terwijl je de rest van de ochtend in een Aziatische worst naar Utrecht toemoet.
    NS kon niet slechter maar ze gingen de uitdaging toch aan.
    Al bij al, wordt een mooi jaartje.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!