Posts by blackboss

    Webbasing: Oke, Als ik dat dan heb gedaan. Is het dan mogelijk om de camera's te gebruiken? Want ik heb een beetje het idee dat deze computer het niet toelaat om de VGA poort als ingang te gebruiken.

    zwpgangster: Volgens mij was het ATI Radeon, Maar de computer staat nu op de vereniging en dat kan ik dus vanaf hier niet controleren.


    Weet iemand hoe ik dit makkelijk kan oplossen? Ik moet dit namelijk eigenlijk wel zo snel mogelijk regelen IVM dat de vereniging nu tijdelijk zonder werkende camera's zit.

    zwpgangster: Alle poorten op deze nieuwe PC zijn onboard. Dus er zit geen losse video kaart in. Is het kan ook mogelijk om deze te dupliceren? Zo ja, kan je mij even kort uitleggen hoe ik dat doe?

    Beste CPers,


    Ik had voor een vereniging een pc staan waar het camera programma iDVR4000 op was geïnstalleerd. Via de VGA poort zaten daar 4 beveiligingscamera's op aangesloten. Het beeldscherm zat op de DVI poort aangesloten.


    Nadat de computer regelmatig vast liep heb ik besloten een nieuwe pc aan te schaffen. Ik ben naar Stapless (office centre) gegaan en heb daar een nieuwe Acer computer gekocht met een DVI, VGA en een omgekeerde VGA poort.


    Toen ik de computer aansloot kwam ik er achter dat als ik de camera's aansluit op de VGA poort dat het beeldscherm uit gaat. (De computer ziet de camera's waarschijnlijk ook als beeldscherm.)


    Ik heb al geprobeerd om via een andere computer met teamviewer te kijken of de computer de camera's wel herkent zodat ik die kan installeren. Maar ik kan ook niet vinden waar ik dit kan doen. Als ik nieuwe hardware wil installeren vind de computer niets.


    Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?


    P.S. het is een kleine computer kast dus het is niet mogelijk om een standaard video kaart in de computer te plaatsen.


    Alvast bedankt,
    Blackboss

    @ Sourceshop: Daar moet je, je eigen stem inspreken. Dit heb ik ook al geprobeerd maar is ook niet echt een succes. Je spreek het allemaal niet even duidelijk in. En omdat het programma Engels is en jij je woordjes gewoon in het nederlands inspreekt krijg je nog steeds allemaal rare zinnen.
    Daarom wil ik eigenlijk gewoon een bestaande stem.

    Beste CPers,


    Ik heb laatst een Garmin Nuvi gekocht, maar ik vind de standaard stem een beetje vervelend.
    Ik heb al op internet gezocht maar ik kan nergens een gratis andere stem vinden. Ik hoef niets bijzonders maar alleen een duidelijkere stem IPV:
    'Rij 100 meter rotonde.'


    Weet iemand waar ik gratis een stem kan downloaden?


    Alvast heel erg bedankt.

    Beste CPers,


    Als eerste sorry als ik dit topic in de verkeerde categorie heb geplaatst.


    Ik heb een vraag en ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen.


    Ik heb bij een vereniging een computer staan met daarop een camera systeem. Deze computer draait 24-7, maar het is handig als deze af en toe gereboot word.


    Ik heb teamviewer op deze pc geinstelleerd zodat ik met mijn computer thuis de computer op de vereniging kan besturen. Alleen is deze computer met een wachtwoord beveiligd (dat hou ik graag ook zo), dus als ik via teamviewer de computer opnieuw laat opstarten dan moet er een windows wachtwoord worden ingevuld bij het kiezen van de account.


    Op dit moment is de computer dus nog niet aangemeld en draait teamviewer ook nog niet. Het is dan voor mij niet meer mogelijk om de computer op afstand in te loggen.


    Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?


    Het is dus de bedoeling dat ik windows opnieuw kan opstarten zonder dat er naar een account of wachtwoord word gevraagd.
    OF
    Dat ik windows opnieuw kan opstarten en dat teamviewer al actief is voordat de account is ingelogd.


    Systeem:
    Windows XP Professional.


    P.S. Als ik de pc vergrendel door middel van WINDOWS+L dan kan ik nog wel met teamviewer inloggen. Als dat ook mogelijk is na het opnieuw starten van de computer zou dit helemaal geweldig zijn.


    Met vriendelijke groet,
    Blackboss

    Beste allemaal,


    Ik heb een probleem. Ik heb een upload script gemaakt voor een foto album. Het script verkleint de foto's automatisch. Nu is het probleem dat alle foto's zwart worden.


    Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?


    Script:


    Met vriendelijke groet,
    Blackboss

    Hallo allemaal,


    Ik heb een probleem:
    Ik heb een menu met 2 randen daarnaast. Maar ik wil dat deze de zelfde hoogte kijgen als dat de div waar t menu zelf in zit krijgen maar dat lukt niet.


    Dus div 'menu_zelf' heeft een hoogte (auto).
    Nu wil ik dat div 'menu_rand_l' en 'menu_rand_r' automatisch dezelfde hoogte krijgen.


    Voor me content gebruik ik precies het zelfde en heb ik dus ook het zelfde probleem.
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?


    Hieronder staan de scripts:


    Script:


    CSS

    @ habib10: Ik was net een paar seconde voor je, Dus je hebt denk ik mijn reactie nog niet gezien.


    Maar als mijn laptop hem wel aan kan. Wat is er dan mis dat ik alleen auto's, lantaarns en me mannetje zie?

    Ik heb het gekocht (al tijdje terug) maar ik snap eerlijk gezegd die systeem eisen niet zo goed.


    Bij mijn systeem dingen staat ook:
    Maximum graphics memory: 1310 MB
    Graphics Memory in Use: 80 MB


    (Zoals ik het snap kan ik dus nog veel meer gebruiken.)


    Systeem eisen GTA:
    OS:
    Windows XP - SP 3 / Windows Vista - SP1
    Geheugen:
    1GB XP / 1,5 GB Vista
    Videokaart:
    256MB ATI X1900 / 256MB NVIDIA 7900
    Processor:
    AMD Athlon x2 64 2,4 Ghz / Intel Core 2 Duo 1,8 Ghz


    (dat staat op het hoesje.)


    Ik wil hier graag GTA 4 op draaien. Ik heb hem geinstalleerd en hij loopt soepel. Alleen zie ik de weg en de gebouwen niet.


    Hoe kan ik dit oplossen?
    Of kan me laptop gta niet aan?


    Met vriendelijke groet,
    Blackboss

    @ eeyk: Ik heb het in het script wel tussen echo ''; staan..


    @ TopSecret: Als je nu de pagina in IE opent dan klopt het daar weer niet. Dat probleem had ik ook al de hele tijd.


    Edit:
    Ik heb het nu opgelost door:

    PHP
    <!--[if IE]>
    <div class="cspec" id="cspec"></div>
    <![endif] -->


    en

    PHP
    #cspec {
        background-color: #dcdcdc;
    	float: left;
    	width: 30px;
    	height: 500px;
    }


    Aan het script toe te voegen..


    Nu heb ik alleen het probleem dat er bij IE op een paar pagina's een . onder de content komt testaan.


    Terwijl er nergens een . in me script voor komt en als je selecteerd lijkt het wel de laatste punt uit de content.


    Hoe kan ik dit oplossen?


    P.S: Er zijn wel veel meer dingen die er in IE anders uitzien.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.03.11 21:44:31:
    BUMP

    Hallo allemaal,


    Ik heb een probleem..


    Ik ben bezig met een site en in IE ziet alles er netjes uit maar in alle andere browsers gaat er iets fout met de divs.


    CSS:


    Index.php:


    Wat doe ik fout?


    Voorbeeld:
    http://knuffelsuitnederland.cz.cc


    Met vriendelijke groet,
    Blackboss