• Nja idd, genoeg geruzied. Ik ga zometeen een demo versie aan rickown geven die me software kan testen en feedback hierover kan doen. De software staat nog niet te koop, omdat de laatste 3 features nog niet af zijn.

De website en community gedeelte ervan is wel degelijk af, maar nog niet online.

Features:
    - Multiple Twitter Account Management (Hier kan je al je twitter accounts beheren, dus ook automatisch inloggen etc.)
    - Auto Follow (750 per 24 uur, op deze manier suspend twitter je account niet!)
    - Auto Unfollow (Behalve je VIPs en/of de mensen die jou volgen)
    - VIP Management (Hier kan je VIP personen toevoegen die je nooit wilt unfollowen)
    - Massa reply/retweet (350 per uur, op deze manier suspend twitter je account niet!)
    - Standard Direct Messaging (Met deze optie kan je een prive bericht met jouw ingestelde bericht in 1 klik naar alle leden die jou volgen sturen.)
    - Thank you Direct Messaging (Met deze optie kan je een prive bericht met jouw ingestelde bericht automatisch laten sturen naar elke NIEUWE volger.)
    - Tweet (Kan je een onbeperkt aantal tweets instellen die om een bepaalde tijd automatisch worden gepost of op een exacte tijd)

Prijs zal zijn tussen de 30 - 50 euro per licentie. Licentie is lifetime en voor ONBEPERKT twitter accounts.
    Dit is zeker goed om je website of producten te promoten of gewoonweg meer followers te krijgen.

Als de website online is kan je een gratis demo downloaden van 2 uur, die kan je dus 2 uur lang gebruiken en daarna zal je hem moeten kopen of niet gebruiken.
    Ik zal voor CP leden ook een aparte pagina maken waar ze de software met 10,- euro korting kunnen kopen.

• Citaat van godborn

Meen je die nou echt dat twitter NON-PROFIT is? Weet je wel wat twitter is? Denk je nou echt dat ze geen aandelen hebben? Come back 2 reality!

Je zit altijd mij af te kraken op posts, maar van jou heb ik NOOIT, maar ook NOOIT wat gezien, behalve zulke belachelijke lay-outs als:
    http://www.criminalspoint.com/…c/3310/Maffia-layout.html

Dan durf je te zeggen dat ik nooit wat zal bereiken, zo'n lay-out kon ik al maken toen ik 12 was. Je hebt btw alles in je skills op niveau 5 staan, hoe slecht is je coding wel niet als je design ook al slecht zijn.

/care

Heh, ik weet zelf niet wat ik erop moet zeggen, anyway, doe zelf wat research ...

Hoe heb ik jou altijd afgekraakt? Dit is misschien mijn eerste reactie dit jaar, ...

Dat je van mij niks gezien hebt maakt mij niet echt veel uit, ik hoef mijzelf zeker niet aan jou te bewijzen.

Maar doe wat je wilt, mij kan het echt niet veel schelen, ik zeg enkel dat mensen zoals jou Twitter nog meer kapot doen.

Ik heb trouwens nooit gezegd dat jij niks zal bereiken (dat zijn jouw woorden naar mij), ik heb gezegd dat ik op dit moment al veel verder sta dan jou.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Voorbeeld van hoe het er tot nu toe uit ziet:
    http://www.speedyshare.com/files/28026231/twiti11.jpg

Let niet op de lay-out van de programma, die verander ik pas aan het einde, ook staan nog niet alle functies in het menu, het wordt dus uitgebreider.

@ rickown
    Bedankt!

@ Kurene
    1 deze dagen, denk rond vrijdag/zaterdag. Ben er 2 volle dagen mee bezig geweest, nu nog 2 kleine features maken en een HWID AUTH system, daarna alles even encrypten.
    Website / Forum / Helpdesk is ook al klaar, enkel uitgebreide handleiding maken.

Binnenkort komt er meer social media software van mij, denk aan facebook/hyves, ook zal ik linkbuilding programma's maken en programma voor uitgebreide SEO analyses/Concurrentie analyses etc.

@ WoutR
    Dat ik twitter op deze manier stuk ga maken, boeit mij helemaal niks, mij boeit enkel de winst die ik ermee ga pakken. Twitter is inmiddels al miljoenen waard, denk nog geen miljarden, maar waarom zou ik er dan geen winst mee proberen te maken. Ik ben een commercieel persoon.
    Je zegt dat je verder staat, maar vervolgens dat je niks moet bewijzen tegen mij, kom dan niet met zulke uitspraken dat je verder staat.

UPDATE:
    Alles is klaar, behalve dat ik een grote bug in Unfollow functie heb gevonden, die probeer ik z.s.m. op te lossen!

• [offtopic] godborn, lekker makkelijk een topic van 2 jaar geleden er bij te halen. Woutr kan wel degelijk designen, meer dan dat jij kan durf ik te wedden [/offtopic]

Gewoon geen tooltjes gebruiken, mensen followen die jouw intressant lijken, communiceren met die personen, goede tweets plaatsen en natuurlijk veel mentions gebruiken, dat is wel effectief.

• Citaat van Axl_H

[offtopic] godborn, lekker makkelijk een topic van 2 jaar geleden er bij te halen. Woutr kan wel degelijk designen, meer dan dat jij kan durf ik te wedden [/offtopic]

Gewoon geen tooltjes gebruiken, mensen followen die jouw intressant lijken, communiceren met die personen, goede tweets plaatsen en natuurlijk veel mentions gebruiken, dat is wel effectief.

haha ik durf zelf design battle / coding battle tegen hem te doen, ik weet 1000% dat die verder achter loopt, mja zoals hij al zei wilt die niks bewijzen. Me 1ste design kon je vergelijken met zijn design uit dat topic.

Tools zijn juist effectief om je website of producten snel onder aandacht te brengen, zeker als het gerichte ontvangers zijn. Voor jezelf tool gebruiken is idd nutteloos.

• coding battle? :) nice waar en wanneer doe ik ook mee! :). En ik denk dat ik killingdevil ook wel kan strikken dat hij mee doet! :D

En btw twitter naar de klote helpen moet je wel heel slecht bezig zijn en onzin, er zijn al genoeg websites die automatisch followen etc.

• Citaat van Patrick

coding battle? :) nice waar en wanneer doe ik ook mee! :). En ik denk dat ik killingdevil ook wel kan strikken dat hij mee doet! :D

En btw twitter naar de klote helpen moet je wel heel slecht bezig zijn en onzin, er zijn al genoeg websites die automatisch followen etc.

Waarschijnlijk snappen jullie de functies niet eens van mijn programma, wacht gewoon tot het uit is ipv nu al te oordelen, er zal voor mensen zoals jou die nu al niet goed lezen een speciaal uitgebreid filmpje komen.

• Citaat van godborn

haha ik durf zelf design battle / coding battle tegen hem te doen, ik weet 1000% dat die verder achter loopt, mja zoals hij al zei wilt die niks bewijzen. Me 1ste design kon je vergelijken met zijn design uit dat topic.

Tools zijn juist effectief om je website of producten snel onder aandacht te brengen, zeker als het gerichte ontvangers zijn. Voor jezelf tool gebruiken is idd nutteloos.

Geef mij één goede rede waarom ik mijzelf zou moeten bewijzen tegenover jou?
    Ik doe gewoon mijn ding, en ga niet zoals jou aandacht trekken met dat je eens iets gemaakt heb.

Tot nu toe heb ik ook nog niks van jou gezien, wat ik nogal vrij raar vind, aangezien jij zoveel beter bent dan mij.

Mij kan het nu eens niks schelen of er mensen beter zijn dan mij, ik leef gewoon mijn leven zoals ik dat wil, misschien dat jij dat beter ook eens zou doen.

Anyway, je kan altijd kijken op mijn website voor mijn werk, vind je dat je nog altijd beter bent dan mij, laat dan gewoon je werk even zien.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat van Extreme

Ik ben ook wel benieuwd naar godborn zijn "werk"

haha is goed joh, maar het wordt ff wachten, aangezien twitter hun homepage heeft veranderd en nog paar kleine dingetjes.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!