Eigenaren nog wel actief

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Wouter heeft het topic trouwens direct gezien nadat het gepost werd, hij houdt zich echter liever niet bezig met op zulke kinderachtige posts te reageren. (xD)


    Ik lach me echt kapot!


    Edit:
    Ik kan GameColl nog steeds aanklagen bij de Politie en Die Staemme, vanwege World-War.
    Aangezien het bij hun gehost is, hebben ze de verantwoordelijheid.!
    Zou graag zien dat er op een dag staat:
    This domain has illegal content on his sub-sites

  • Lars heb je msn/skype,


    ik wil graag de discussie verder voeren, maar om CP schoon te houden kunnen we het beter via msn/skype doen.


    Trouwens je hebt nog geen 1 sterk argument gegeven waarom Koen een slechte eigenaar is voor CP, alleen 1 argument waarom gamecoll zo slecht is, namelijk dat al je sites afhangen van de GC server die down kan zijn. Maar hoevaak is de GC server down (de laatste downtime was niet de schuld van de GC server/koen)


    Stuur mij maar een PM als je op mijn aanbod om de discussie verder te voeren via IM.

  • Oja, had jullie 1/2 maanden eerder eens moeten horen, Dominic was dit en Dominic was dat, alleen maar negatief. En nou kom je aan met dat hij maar terug moet komen terwijl hij nooit online was en alle bugs gewoon liet zitten waardoor sommige mensen konden doen en laten wat ze willen. Zoiezo dat je al een link legt van Gamecoll naar wat gebeurd is in Apeldoorn is zeer triest en zegt meer van jou dan van Gamecoll ;)

  • Ik kan jullie melden dat Dominic al terug is met site's enkel kan ik niet zeggen op welk gebied etc. aangezien die dat liever niet met CP deelt zei die. Als je echt professioneel werk erin wilt moet Koen mij maar pm'n ik heb een zeer origineel concept. En webscripters, dat suckt maar Criminalspoint gaat er steeds meer op lijken met al zen snufjes en dingen.

  • Eigenlijk is dat niet langer zoals het hoort op een forum.
    Vergelijken met aanslagen is iets dat toch echt niet kan.


    Verder hoor ik wel wat klagen, maar doe er dan ook iets aan.
    En als je hier echt niet graag bent, verlaat de site, alsjeblief. (xD)


    Ps: CriminalsPoint is gekocht met mijn eigen geld, niet met de kas van GameColl. Technisch gezien ben ik dus de eigenaar en niet GameColl (h)

  • Dat kan wel zo zijn, maar Dominic was gewoon veel actiever, hij was jonger, en kon dus goed meepraten en gevoelens delen.
    Hij was gewoon een vertrouwd persoon van mij.


    Btw. Dominic kreeg als het ware gewoon een Hart infarct omdat iedereen (ik ook!) zat te zeiken dat er bugs waren.


    Lars


  • Bravo 100% is onmogelijk :')


    Ohja hier nog iets wat jullie admins over cp te zeggen hebben:
    "hier is het zeker niet dood, ik sta op CP wel in de crew maar doe er geen fl*kker, ik kijk gewoon de topics na of er iets in staat wat niet kan, en reageer er eigenlijk ook nooit,"
    Bron: http://webscripters.be/forum/561#reply4890


    Je kunt aan koens reacties ook wel merken dat hij geen werk heeft aangezien het allemaal heel triest geformuleerd is, het zal me tevens niks verbazen als hij gewoon een boekje gekocht heeft waar hij dure woorden eens in de zoveel tijd uithaalt om indruk te maken om al zijn laffe volgelingen die hier na toe zijn verhuist om het hersenloze niveau drastisch omlaag te brengen.


    Dit is een mening dus waag het niet nog eens om me te censureren Koen.


    Ik ben de komende tijd minder aanwezig i.v.m. met een ongelukje waardoor ik een hersenschudding heb opgelopen en nog wat andere dingen

  • Die Tieske kan de godse *CENSUUR* krijgen.
    Met z'n gezijk voor CP is slecht enzo.
    Rot maar op uit de Crew hiero. Als je idd toch geen "tering" hier uitvreet.
    Btw. Belgen zijn altijd al eigenwijs geweest, maar zo eigenwijs...


    Dein Edit: Zo wordt het wel genoeg! Ik ben ook een Belg, en beledigen op afkomst is zwaar onder het niveau, zeker ook racist ?! Komaan!

  • Tieske zit ook niet meer in de crew,


    tieske is tijdelijk in de crew geweest omdat er toch iemand in moest zitten, hij heeft ook altijd gezegd: "Als er vervangers zijn ga ik weer terug naar WS".


    Lars kan je ook normaal antwoorden?
    Die Tieske kan de godse *CENSUUR* krijgen.
    Met z'n gezijk voor CP is slecht enzo.
    Rot maar op uit de Crew hiero. Als je idd toch geen "tering" hier uitvreet.
    Btw. Belgen zijn altijd al eigenwijs geweest, maar zo eigenwijs...


    Ten eerste is tieske geen belg
    Ten tweede je hoeft hier niet stoer te doen en lekker lopen schelden hier. Je kan je bericht hier een stuk netter neerzetten, dan nemen meer mensen je serieus.



    De enige die hier een goede reactie gegeven heeft is Niels. Ik ben het niet met hem eens maar met hem kan ik denk ik nog wel een goede discussie voeren.

  • Citaat

    Laeresh ik snap jouw vergelijking, maar het is hier totaal niet van toepassing.


    Had koen CP een tijd offline moeten zetten om er een nieuwe site voor te maken?
    Dat is wat je nu wilt zeggen met je vergelijking tussen Windows/Linux.
    Stel koen had Windows overgenomen, dan had hij toch ook niet windows stilgelegd en een nieuw OS gemaakt?


    hij blijft ons het "windows" gunnen, dus dan laat ie ons sowieso al in de steek.

    Citaat

    Ik ben een scripter hier, geen moderator.
    Het is niet mijn taak hier alle dagen aanwezig te zijn en jullie te entertainen!


    wat hebben we dan nog aan jouw ?
    geef mij dan maar een andere eigenaar die wel wat doet voor cp en niet zomaar af en toe het systeem opfleurt, daar kan die desnoods altijd iemand nog voor aannemen.
    Je ziet dit gewoon als simpelweg van, ik ben eigenaar van criminalspoint. meer is er niet dat je hier te zeggen hebt.
    de vorige eigenaar(en) ( hoe goed of slecht ze ook waren ).
    deden het tenminste voor cp zelf, ook al hadden ze moeite mee, te weinig tijd of andere problemen.
    ze deden het voor deze community, dat mis jij en zal je ook niet krijgen ook denk ik, anders had je een heel andere houding gehad.
    Volgens mij zullen velen het eens zijn met deze statement.
    ontken het niet >.>


    Citaat

    Trouwens je hebt nog geen 1 sterk argument gegeven waarom Koen een slechte eigenaar is voor CP, alleen 1 argument waarom gamecoll zo slecht is, namelijk dat al je sites afhangen van de GC server die down kan zijn. Maar hoevaak is de GC server down (de laatste downtime was niet de schuld van de GC server/koen)


    lees mijn statement hierboven

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Dit is een goed argument,


    Maar waarom zou een eigenaar zich moeten bekommeren om CP, een eigenaar van een winkel zal ook niet aan de kassa staan (er zijn natuurlijk uitzonderingen). En waarom zou een moderator niet de rol van Dominic (heb hem zelf niet meegemaakt) "overneemt", dat deze meer de eigenaar is voor jullie, dat koen zich vooral richt op de scripting. Dan kan die moderator/admin meer tijd besteden aan de inhoud van het forum. Dan heeft ieder zijn zin, alleen vraag ik mij af wat er dan veranderd, want de moderators zijn al goed bezig, en ik denk niet dat dat veel veranderd als de titel van moderator naar admin veranderd.


    Ik denk dat jullie koen teveel zien als opvolger van Dominic, maar ik denk dat je beter de moderators aan kan zien als opvolger van Dominic.

  • Wie denk je dat meer succes heeft ?
    Iemand die zich inzet voor de winkel en dol er op is, hij wil dat.
    of een of andere knurft die elke dag naar z'n werk gaat en maar gewoon iets doet om z'n loonstrookje te krijgen...

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Nu iedereen hier begint te zeuren doe ik ook maar eens m'n zegje:p


    Lars dat met Apeldoorn is gewoon zielig van je


    en moet je eens kijken op http://www.gamecoll.com en dan projecten, de helft zijn van Koen + criminalspoint,
    dan werkt ie nog voor anderen en gaat naar de universiteit das meer dan genoeg... om je dag te vullen wedden dat jij 1 dag van Koen gewoon niet overleeft?


    trouwens wat maakt het uit dat hij (volgens jou niet actief is??)
    er zijn toch 3 moderators

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!