lied voor Milly Boele geschreven

  • Beste cpers,


    Ik wou vragen wat jullie eigenlijk van dit nummer vinden.


    Dit nummer is speciaal geschreven voor Milly Boele.


    Hier linkje:


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Graag wil ik jullie reactie horen.


    initiatief van Tibby Boele, hebben meegewerkt : Michel, Jesse, Seraya, Lois, Jofro, Rillo & Tibby geproduceerd door 2Face 'n Rezaldy


    Bron: youtube en het nos jeugdjournaal

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Neem aan dat ik wel wat mag zeggen aangezien dit sowieso al offtopic is. Waarom moeten die foplui een nummer schrijven over iemand die misschien dan wel te vroeg gestorven is terwijl er in Afrika ik denk wel 30 keer zo veel van die leeftijd omkomen.


    Begint een beetje een hype te worden dit soort dingen.

  • Hmm, aan de reacties te zien was dat ene topic op /b/ een succes...
    Ik zelf vind het ook aardig nutteloos om er een lied van te maken, wat ook nog eens compleet random in elkaar zit (net zoiets als; iedereen met een platenspeler en stereo is nu DJ).. Jammer, heel jammer dat ze gestorven is maar zoiets is echt overdone. Rouw in rust, en niet in idiote beats.

  • Moet je ff opzoeken svenneke.
    ik zat bij d'r op school, d'r is een speciale hoek voor de gemaakt, d'r kluisje is helemaal onder geschreven/getekend. En ik woon 750m ong. van d'r vandaan.

  • Ik ben onder de indruk.


    Eerlijk is eerlijk, de meeste volwassenen klagen over de jeugd van tegenwoordig. Geef ze soms ook gelijk, daar niet van.
    Maar wij missen een stukje respect, en liefde volgens hun.


    De rappertjes van de straat zijn nu samen, en tonen op hun manier aan hoe erg ze het vinden.


    Het gaat niet om het liedje, mooi gezongen / gerapt of niet.
    Het gebaar, dat is het belangrijkste!!

  • Mooi gebaar maar ik ben het er ook mee eens dat er in afrika dan duizenden mensen op sterven liggen...


    KyleM Volgens mij woon jij overal in de buurt...:S

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Dordrecht is ook bij mijn ouderlijk huis in de buurt. Maar ik moet zeggen dat ik niet helemaal onder de indruk ben.


    Natuurlijk is het erg dat iemand word vermoord en dan nog wel z'n jong meisje. Maar ik vind dat deze moord opvallend veel media aandacht krijg. En ik krijg het gevoel dat de mensen die dit lied hebben geschreven dit willen verlengen.


    Natuurlijk als gitarist schrijf ik ook liedjes over gevoelens en dingen uit het dagelijks leven. Maar ik weet niet ik vind dit een beetje ongepast eerlijk gezegd.


    Zo snel een nummer schrijven is zoizo onmogelijk en dan nog over z'n moeilijk onderwerp waarbij het onderzoek nog niet is afgelopen.

  • Goed dat dit nummer er is,
    Ook al vind niet iedereen dit,
    Je weet niet hoe de familie en vrienden er echt over denken,
    En dat is het belangerijkste,


    Deze moord kreeg idd veel media aandacht ( omdat het amber alert er is ) verwacht ik, En ik vind persoonlijk dat de amber alert een goede actie is,


    Je krijgt dan wel veel media aandacht idd

  • Media is gewoon sensatie, of denk je dat de krant het nieuws e.d dat doet om jou te informeren? Het draait allemaal om marktaandelen meer niet.


    Verder is dit een tragisch gebeuren, maar er zijn veel gruwelijkere dingen dan dit(denk aan de middeleeuwen ) of seriemoordenaars, of iets wat vorig jaar in Belgie gebeurde: Kim De Gelder.

  • Citaat van Superior

    Dein
    Sorry hoor maar een kind van 12 vermoorden gebeurd hier niet dagelijks.
    Vind dus dat er wel een beetje met respect gereageerd mag worden hierop.


    Een kind van 12 opleiden tot terrorist. Dagelijks

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!