Posts by svenneke

    zeer vriendelijk bedankt ga nu even alles uploaden ondertussen eens op google opzoeken naar phpBB seo dan :)


    als ik er dan niet uitkom zal ik wel wat trug zetten :)


    al vriendelijk bedankt

    L.groot zeer bedankt :) maar er zit niet echt database bij denk ik ?


    Edit:


    excuses er naast gezien beetje gelezen eerst bestande uploaden en dan kan je zo je database aanmaken zo te lezen :)

    hey.
    wil een nieuwe website starten voor vrienden en andere mensen over mijn hobby.
    dat is karpervisserij zou graag forum maken alleen probleem is weet niet welk gratis forum er te downloaden is.
    + zou ook goede naam willen weten kan er niet direct goede verzinnen.
    + hebben jullie mischien goede tips dat ik toch tot de mensen geraak die de zelfde hobby hebben als mij wat dit is niet het gemakkelijkste wat er is
    en zou ook wel eens willen weten hoe je het moet doen voor je site zo goed mogelijk te laten vinden bij google


    voor elke reactie zeer erg bedankt
    vriendelijke groeten
    svenneke

    hey.
    ben opzoek naar een zeer goedkope hosting.
    heb me vroeger bezig gehouden met criminalsgame's maar wil er trug beetje mee beginnen gewoon voor tegen de verveling.


    daarom dat ik een goedkope hosting wil vinden ervoor ga me er terug in verdiepen met de maffia gun source te vernieuwen en aan te passen.


    vriendelijke groeten.
    svenneke.

    kijk he volgens mij zal dit toch niet gebeuren als de mensen van hier nog zoals ik vroeger wonen weet ik er al paar wonen en die rijden al bijna 100km naar mij in belgie alleen en als die al naar nl moete rijde ze er gemakkelijk 150-200km dus denk niet dat er veel van be zulle komen dan centraal punt zul je nog altijd 200km moete rijde voor een goed centraal punt hoor

    Citaat van Pim

    Van mij ook aan iedereen vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!


    Iemand die met nieuwjaar uitgaat in de buurt van Turnhout of Kasterlee (België)? :)


    ik ga in parkwijk me wa vriende vuurwerk afknalle :p en ons erna kapot zuipe xD ach feeste valt niet veel te doen overal inkom bijna betale depot enzo desire stamp vol en echt saai:p hs wss ook stamp vol:p




    vind het wel nice systeem:p voor de de stoute jongens :p kunnen ooit weer braaf worde:p

    gistere gezien echt lache die film :o
    het was ******** een lieve hond(xD)


    Willem: Vloeken doen we maar door de telefoon of via een sms maar niet hier via een forum. Woord gecensureerd.


    Edit:

    ik ga me auto lekker aan de kant late staan met kerst en nieuwjaar:) ga eens lekker uit de bol lekker nuchter knalle met me vuurwerk en erna me ladder zat drinken en toch feeste maar we belle wel een taxi:p


    voor de veilige mensen een leuke kerst en nieuwjaar toegewest:)
    voor de onveilige mensen die zullen geen leuke kerst nieuwjaar meemake:p

    heb nou een email gestuurt voor eens wat info te vragen in de loods van baarle-hertog mischien iemand al ervaring mee met die vuurwerk winkel?