nieuwe website

• hey.
    wil een nieuwe website starten voor vrienden en andere mensen over mijn hobby.
    dat is karpervisserij zou graag forum maken alleen probleem is weet niet welk gratis forum er te downloaden is.
    + zou ook goede naam willen weten kan er niet direct goede verzinnen.
    + hebben jullie mischien goede tips dat ik toch tot de mensen geraak die de zelfde hobby hebben als mij wat dit is niet het gemakkelijkste wat er is
    en zou ook wel eens willen weten hoe je het moet doen voor je site zo goed mogelijk te laten vinden bij google

voor elke reactie zeer erg bedankt
    vriendelijke groeten
    svenneke

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• L.groot zeer bedankt :) maar er zit niet echt database bij denk ik ?

Edit:

excuses er naast gezien beetje gelezen eerst bestande uploaden en dan kan je zo je database aanmaken zo te lezen :)

waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• zeer vriendelijk bedankt ga nu even alles uploaden ondertussen eens op google opzoeken naar phpBB seo dan :)

als ik er dan niet uitkom zal ik wel wat trug zetten :)

al vriendelijk bedankt

• even nog klein vraagje bij de installatie moet je Hostnaam of DSN-databaseserver invullen maar wat is dat ??

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!