Inactiviteit van sommige crewleden

• Hallo allemaal,

Weer een minder berichtje maar deze moet toch gemeld worden.

- Ikzelf ben deze week niet actief op CP wegens een uitwisseling, er zit hier nu een Noors meisje :) Graag wil ik jullie doorverwijzen naar een van de andere beheerders.
    - Kabling meldde dat hij druk was met school en projecten maar dat hij binnekort weer veel tijd in CP zal steken.
    - Dein had ook een crewtopic geopend met daarin dat hij minder actief zou zijn laatste tijd, toch is hij nog actief voor zover ik weet.
    - Lodewijk is ook even inactief geweest, ik denk omwille van problemen met zijn PC maar hij is weer helemaal terug.

Bovendien zijn het over enkele weken examens voor enkele crewleden dus zullen enkele crewleden wegvallen. Gelukkig zijn we met genoeg om dat verlies op te vangen.

Wij hopen op uw begrip,
    Pim

• Citaat van Maaark

[offtopic]Die Noorse meiden zijn meestal ook niet verkeerd of wel?[/offtopic]
    Fijn dat je 't ff meld btw

Denk het toch zou ik ook wel eens mee willen wisselen (a)

Bedankt voor de melding en succes met je uitwisseling :p

• Succes met je one night stand Pim! ;)
    Ps maak is een picture van dat meisje en stuur het op (A)?

Ze moet wel boven de 14 jaar zijn dan hoor :P
    Anders is het weer niks..

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• ouwe snoepert ben jij zeg nielsb

Veel succes pim, wel voor het zingen de kerk uit anders hebben we dalijk crew-uitbreiding:D

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Citaat van Maikel

ouwe snoepert ben jij zeg nielsb

Veel succes pim, wel voor het zingen de kerk uit anders hebben we dalijk crew-uitbreiding:D

Dan zit ze toch alweer 9 maanden in noorwegen :P

• We zijn niet gevallen...
    Gelieve niet te overdrijven.
    Joshua: Dat was dus een geintje..

Het wordt zelfs sterker, ik ben ook niet aanwezig deze en volgende week, of enkel op rare momenten.
    Er werd mij verzocht penetratie testen uit te voeren op de Amerikaanse website van The Royal Bank Of Scotland tussen 15u en 24u.
    Ik kan dus enkel in de voormiddag of snel even tussen de werkuren (zoals nu) online komen (xD)

• Waarom zeg je die laatste zin er extra bij? Die mag je van mij best weglaten :P

• Stuur je email adres in een pb naar me en dan zal ik het bewijzen. (h)
    Ben al die domme reacties beu.
    Ben al sinds mijn 12 jaar bezig met het hacken van time trials van software en sinds mijn 14 jaar bezig met het hacken van websites.
    Tot mijn 16-17, toen ben ik begonnen met GameColl en had ik daar geen tijd meer voor.
    Nu heb ik deze hackersdraad weer opgepakt en ben ik volwaardig lid van het security audit team.

Verder kunnen dit soort reacties via PB!!!!!
    Respecteer onze regels of je krijgt een banpunt!

• Jammer alleen dat dat niet de definitie van hacken inhoud. Maarja wie ben ik.... Ohja iemand met een normaal verstand (mening mag je dus niet verwijderen)

Citaat van K.Rens

Héhé, is goed.
    Prettige avond nog :p

[offtopic]Bovenstaande moet offtopic he.. Regels Regels Regels![/offtopic]

• @ Mokerr: wablief? Wat zeg je nou?

Ik ben de komende tijd nog wel aanwezig, maar op rare tijden. Mijn computer is nog steeds kapot, en de reparateur kijkt er nu naar. Kan nog wel een paar weken duren... ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!