Posts by Maaark

    Hallo,


    Script/programmeertaal: JS
    Probleem (duidelijke uitleg vereist): Ik heb een prijs updater, dus als iets veranderd word de prijs aangepast. Dit gaat allemaal lekker in FF en chrome (andere browsers niet getest) maar in alle IE versie's gaat het fout.. In plaats van dat de oude prijs vervangen word komt de nieuwe prijs gewoon onder de oude prijs te staan.
    Code:
    http://bit.ly/cSZEM8
    Overige informatie:
    Fout doet zich dus alleen voor in IE


    Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.

    Ik denk ook echt dat Maria hard liegt.. Het is allemaal wel erg overdreven allemaal.


    Als je haar twitter leest zie je ook alleen maar dingen over zuipen. Lekkere vertegenwoordiger ben je dan voor je boek..
    [offtopic]Ik vind het ook echt een lelijk wijf.. Kan mij niet voorstellen dat iemand daar interesse in heeft gehad. Dit is ook weer een ondersteuning van mijn mening dat ze niet in handen van betreffende loverboy is geweest :)[/offtopic]

    Bedankt Jannick,
    Dat van de BTW wist ik al maar toch bedankt :).


    Dus zoals je zegt, de kosten die worden gerekend voor de ontwikkeling van de site zijn wel aftrekbaar?

    Hallo,


    Weet iemand of het voor een onderneming aftrekbaar is als ze een site laten maken door een particulier?


    Zoja, graag bron erbij.


    Ik heb op de belastingdienst en op de kvk site gekeken maar ik kon niets vinden.


    Alvast bedankt,


    Maaark

    Klinkt erg goed, alleen hoe moet het?
    Heb totaal geen ervaring met AJAX.


    Kun je globaal uitleggen hoe ik het moet maken?


    Mark

    Bedankt voor je reactie, echter heb ik toch nog een vraag, gaat dit ook werken als ik een formulier invul en dan submit? Gaat hij dan na de submit laden?


    Het gaat om onderstaande link, als er bij controleer een domein de tld alles gekozen word.


    http://bit.ly/bdvVyN

    Ligt helemaal aan het soort script.
    Neem anders ffkes contact met mij op via PM, dan krijgt u mijn email/msn.

    Beter is als je het via je ip doet inderdaad maar dan er nog een windows server achterzet die je stream opvangt en dan verder streamt, dan heb je niet zoon lang van de drukte aangezien een win server in dc meer aankan (veeeeeel sneller internet)
    [offtopic]Maar wanneer betaal je mij de rest nog, voor mijn werkzaamheden?[/offtopic]

    [offtopic]Persoonlijk vind ik er niks aan..[/offtopic]


    Back ontopic:
    Degene die interesse hebben het liefst vandaag contact op nemen met mij, via PM mag ook.


    Mark

    Ik ben aan het kijken of er interesse is in iPad's.
    Ze worden uit Amerika geimporteerd, het betreft de wifi versie.


    De prijzen zullen ongeveer als volgt zijn:


    16 GB=Euro 550, 32 GB= Euro 660 en de 64 GB=Euro780.


    Is er hier interesse in?


    Dit zijn tevens de prijzen als die voor de 22ste bij mijn leverancier zijn. Anders komen er ook nog verzendkosten bij.


    (ze zijn dus altijd bij mij te bestellen, alleen geldt nu dat ze zonder de verzendkosten amerika - nederland te bestellen zijn, verzendkosten binnen nl komt er natuurlijk wel nog bij)


    Mark

    Hallo,


    Ik zit met het volgende probleem:
    Ik heb nu een account op een exchange server waar ik nu alles vanaf wil halen en op een andere server wil zetten (geen exchange). Hiervoor moet ik het kunnen exporten zodat ik het in mijn outlook kan importen.


    Dit klinkt allemaal vrij makkelijk en dat is het ook maar nu heb ik een hindernis: mijn outlook kan niet connecten met de huidige exchange server (ISP blokkeert standaard de port).


    Hoe kan ik nog een export maken van de exchange mails? Ik heb wel toegang tot de OWA.


    Mark