Bedrieger

  • Beste leden,


    Hierbij wil ik jullie graag waarschuwen voor de volgende webhoster: gethost.nl


    Hij registreert domeinnamen van anderen om ze nadien tegen een hoge prijs weder te verkopen.


    Reeds 1 iemand van deze website heeft hierdoor schade geleden. Hij had een nieuwe domein in zijn nicknaam gezet en iemand van gethost heeft die dan meteen geregistreerd om hem zo te kunnen afpersen.


    Pas hier dus mee op.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoor en wederhoor is hier nog nooit van gehoord dunkt mij.


    Wanneer een klant het domeinnaam besteld, registreren wij dit uiteraard gewoon. Dit gaat zelfs volautomatisch aangezien dit domeinnaam met iDeal was betaald.


    Dat een ander het domeinnaam op het oog had hebben wij op dat punt geen boodschap aan. Wanneer onze klant dit domeinnaam wenst te kopen, en het domeinnaam nog vrij is voelen wij ons verplicht het domeinnaam te registreren voor deze.


    Erg jammer dat deze site een verdraaid beeld weergeeft van de werkelijkheid.


    Uiteraard snap ik de frustratie van Fx-dns natuurlijk. Ook omdat wij enkele maanden terug een juridische kwestie met deze persoon hadden. Echter kan ik u verzekeren dat GetHost geen doel voor ogen heeft dit domeinnaam te kapen.


    Edit:

  • W0utR,


    Volgensmij heeft onze klant helemaal geen doel voor ogen dit domeinnaam te verkopen. Waar dat beeld vandaan komt weet ik niet, wellicht heeft de TS contact gehad met onze klant.


    En ja, wij registreren domeinnamen op verzoek whitelabel. Dit is ook een normale zaak. Volgensmij heeft dit topic ook geen enkel ander doel om GetHost de grond in te trekken op punten die niet waar zijn.

  • Bedriegen is het niet, en gethost is een best groot bedrijf die al paar jaar op de grond veste staat die niet iemand op zo'n manier oplicht. En het domein van FX-DNS was ook nog niet eens specifiek goed. Dus, eigenlijk bedriegen jullie hier de boel. ;)

  • Een medewerker van gethost gedroeg zich vreselijk onprofessioneel op MSN, terwijl ik erbij was.
    Hierbij werd niets van bovenstaande gegevens vermeld.
    Ik oordeel op wat ik zelf zie.


    Meerdere partijen zijn hier in de fout gegaan, maar feit blijft dat de persoon in kwestie dat domein al lang op het oog had.
    Verder werd dit domein gekocht door iemand van gethost zelf en niet door een klant zoals wordt beweerd.
    De enige mogelijke verklaring die overblijft is dat iemand zich voordoet als zijnde van gethost, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.


    Edit:
    De persoon in kwestie is bereid het domein te transferren.
    Hopelijk verloopt dit alles nu vlot.


    Alvast bedankt uit naam van de aanhangers van de netiquette.

  • Citaat

    Edit:
    De persoon in kwestie is bereid het domein te transferren.
    Hopelijk verloopt dit alles nu vlot.


    Alvast bedankt uit naam van de aanhangers van de netiquette.


    Onze klant heeft ons inderdaad gemeld dat deze bereid is deze te laten wegverhuizen. Dit hebben wij daarna kenbaar gemaakt aan Fx.net.


    Zodra wij een binnenkomende verhuizing zien, sturen wij dit door aan onze klant welke dan nogmaals d.m.v. een emailbericht akkoord moet geven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!