Nog altijd geen pb :p
Sollicitaties - tweede update
- Lodewijk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Fl-ii
Helaas, je krijgt alleen een prive bericht als je gekozen bent.
groetjes
-
RiiCk stop met het lastig vallen van Joshua. Jij bent het niet eens waardig om hier in de crew te komen. Nog steeds wanneer men zoekt naar een ziekte waar mensen ffs aan dood gaan (lijkt me wel duidelijk welk woord ik op doel).
ot:
Ik vraag me af of de crew er verstandig aan doet om nieuw 'personeel' aan te nemen inplaats van eerst de onderlinge communicatie eerst bij te spijkeren. Ik hoor vanaf de zijlijn wel veel dus.PS Pim gedraag je een beetje naar je leeftijd.
-
We zullen het maar niet hebben over de communicatie binnen het CD-team zeker, daar is het pas triest.
De communicatie tussen de crew onderling is zeer goed, niemand loopt elkander onder de voet.
-
-
Citaat van Pim
We zullen het maar niet hebben over de communicatie binnen het CD-team zeker, daar is het pas triest.
De communicatie tussen de crew onderling is zeer goed, niemand loopt elkander onder de voet.
Ik heb het o.a. over het feit dat koen berichten gericht naar hem verwijderde en dat jij hem erop wees maar hij niet luistert. Tevens heeft niemand toegang tot de ftp wat wij wel hebben.Nou moet je tevens nog even nadenken dat wij pas 2 maand bezig zijn in toch wel de drukste tijden van het jaar.
Pim dat jij jezelf hier publiekelijk in een put gooit (zo laag ga je nu).
-
Misschien is het verstandig om CD en CP van elkaar gescheiden te houden. Ik denk dat er nooit een perfecte communicatie tussen een team is er kan altijd wel aan blijven gewerkt worden.
CP zou het goed doen als er wat veranderingen worden doorgevoerd. Ik hoor dat de nieuwe versie eraan komt. Dus ik ben benieuwd.
-
Oké, iedereen zijn zegje weer gedaan? Back ontopic.
Problemen worden afgehandeld via PB. Axl_H: ik hoop op een nadere toelichting via PB. Ik zie je punt namelijk niet..
-
Ik heb alleen nog geen PB ontvangen...
-
Citaat
Alle andere sollicitanten die niet bij de geselecteerde 10 horen, krijgen géén bericht. Houd dit bericht goed in de gaten om te checken wanneer alle PB's zijn verzonden.
Lezen Nillas:)
groetjes
-
Dan ben je niet geselecteerd, zoals ik in het startbericht al heb vermeld.
-
-
-
Hoe staat het er nu voor? Zijn alle pb's beantwoord? Ga je vanavond nog een aantal antwoorden geven?
Groetjes
-
Ik heb nog van twee kandidaten geen PB terug ontvangen. Ik hoop die zo snel mogelijk te ontvangen, dan maken ze nog een kans. Want ik ben o zo soepeltjes vandaag..
Morgenochtend ga ik mensen contacteren, morgenavond de gesprekken voeren. Alle kandidaten dienen sowieso morgenavond zo veel mogelijk beschikbaar te zijn. Je weet namelijk maar nooit...
-
Lodewijk, heeft u mijn pb ontvangen?
-
Ja, ik heb hem ontvangen.
-
Niet uitgekozen, helaas.
Veel succes verder de overige'n
-
Heb je mijn PM ook kunnen ontvangen? En kun je iets specifieker zijn dan 'morgenavond', want ik ben namelijk pas na 7 uur beschikbaar ivm een kickbokstraining. Wel kan ik van half 1 's middags t/m 5 uur 's middags aanwezig zijn en uiteraard ook na 7 uur 's avonds.
-
Hallo Scarletti,
Ik had hem al gevraagd als je eventueel een sollicitatie gesprek krijgt zal dit na 19.00 worden.
Groetjes
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!