Beste leden,
Wat een stortvloed aan PB's hebben wij de afgelopen week binnen gekregen! Iedereen is natuurlijk wel in voor een functie als moderator, dat begrijpen we zelf ook wel. Maar er kunnen er slechts een paar werkelijk moderator worden. Of in ieder geval: slechts een paar krijgen een proefperiode aangeboden. Dus: hoe gaat het nu verder?
Solliciteren is niet meer mogelijk. De deadline is inmiddels verstreken.
Nog niet gesolliciteerd?
Doe dat dan vóór vanavond 20.00 uur. Vanaf die tijd kan je niet meer solliciteren, en gaan R-Mulder en ik aan de slag met de vele sollicitaties. Als je niet meer weet wat er ook alweer in je sollicitatiebericht moest staan, en waar je die ook alweer naar toe moest sturen: check het nieuwsbericht hieronder.
En wie wordt het dan uiteindelijk?
Dat gaan wij dus na vanavond 20.00 beslissen. We beoordelen allebei alle sollicitaties met een advies: wel of geen goede aanwinst. We kijken daarbij ten eerste naar je sollicitatiebericht, maar ook naar opvallend postgedrag van de laatste weken. We kijken naar banpunten, en waarom die zijn uitgedeeld. Op banpunten word je normaliter niet afgerekend, maar het kan wel wat zeggen over je gedrag hier op CP.
Wij kiezen alle mensen die we graag een kans willen geven. Er is geen maximum, en er is geen sprake van vol = vol. Echter, zodra meer dan 2-3 moderators op proef worden aangenomen, zal er waarschijnlijk sprake zijn van een tweede beoordelingsronde van de proefmoderators na bijvoorbeeld twee weken proeflopen. Daar worden dan de beste twee of drie uitgekozen.
Wanneer horen wij weer iets?
R-Mulder en ik gaan vanaf vanavond hard aan de slag, en proberen zoveel mogelijk mensen al uit te nodigen voor een gesprek. We proberen zoveel mogelijk voor aanstaande zondag rond te krijgen, zodat we jullie zeker volgende week weer op de hoogte kunnen stellen.
Vragen?
Je kunt ons altijd PB-en. Alle vragen rondom de sollicitaties gaan het liefst naar R-Mulder of mij, omdat wij de sollicitaties allemaal afhandelen.
Ook namens R-Mulder,
Lodewijk