Vraag inkomsten?

• Mensen, als je 3000 p/mnd verdiend krijg je geen 3000 p/mnd. De belasting komt er nog tussen. En daarnaast, die 3000 p/mnd lijkt me niet te kloppen. Wanneer je zoveel verdiend moet je echt wel belastingaangifte gaan doen en een bedrijfje starten.

3000 p/mnd * 12 = 36000 p/jaar. Dat ziet de belastingdienst echt wel...

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

Vandaag € 56,51
    Gisteren € 83,75
    Deze maand € 1694,56
    Vorige maand € 3273,84

Ik vraag me af of jij nog wel kinderbijslag krijgt (als je onder de 18 bent uberhaupt)?

Kan je het ook aantonen, want geloof er bar weinig van, en wat is je website?

• Kijk maar naar bulletstar.cc .. Eigenaar heeft er 25.000 ingestoken om hem internationaal te krijgen heeft nu in 4 maanden alles alweer terug verdiend.

Maar hij heeft ook ze eigen bedrijf, dus vandaar.
    Ps. die kerel is pas 19 dus die verdiend goud geld op zijn leeftijd.

• Coco heeft hardstikke mooie site;) een zeer unieke layout etc, dus hij kan het wel verdienen..
    Als je goede scripter bent, en veel updates doet...
    Zie i-med of nu onetwogaming, Hun hebben 3 site Verdienen ook per maand zo 1000 Euro aan 1 site, en dan hebben hun spele.nl..
    Het is meestal in het begin dat je het meest verdient, als je mooie prijzen hebt.
    Maar als je dan hun kantoor ziet, ziet er niet uit haha :P
    Beetje kaal, met alleen 3 computers ofzo

Edit:

• Inderdaad Westsidemg, Maar veel mensen staren zich blind op het geld, maar er komt veel bij kijken. Even een Quote op Killingdevil, ik heb inderdaad een kleine onderneming, dus betaal BTW. Maar maandelijkse inkomen verschillen erg en staat nooit vast, dus is promotie en prijzen erg belangrijk, en zo nog belangrijker, eerlijk uitbetalen van prijzen.

• Ja indd, maar het is niet alleen maar geld, je moet er wat voor doen.
    En indd wat jij zegt eerlijk uitbalen van prijzen, doe je dat niet dan ben je na 1 ronde ben je kapot, want beste reclame is mond op mond.

• Citaat

Speciaal voor De1v3c1o,

[url=http://img408.imageshack.us/img408/2391/naamloos1a.png[/url]

Oke, serieus respect dat je dat verdient, is ongeloofelijk veel.

Maarre wat is de website? :cheer:

• Ja, ben wel benieuwt naar de url.

Als hij 3000€ verdient/maand, dan moet hij meer dan 50% afstaan aan belastingen.Dan blijft er 1500€/maand over.
    Als hij een grote site heeft, heeft hij minstens een eigen dedicated server.
    -100€/maand per server
    Prijzen: - 100€/maand
    Promotie: -500€/maand (wat nog weinig is voor grote games!)
    Dan blijft er ongeveer 800€/maand over x 12 = 9600€/jaar
    => dan krijgt hij nog net kindergeld in Nederland, in België al lang niet meer.

• Het is inderdaad crimefam ik speel er ook en vind dat coco goed werkt heeft geleverd met vele update,s. Moest me pas geleden wel opnieuw aanmelden. Was een grote reset geweest en coco had perongeluk alle namen gewist. Maar coco tis een toppie site. Ik speel er nu 3 maand en de afgelopen maand heb ik veel update,s voorbij zien komen. En ik weet uit ervaring dat coco en admin1 goed kunnen scripten ze hebben tenslotte aan mijn website gewerkt.

Groeten master30

• Ik wil hier toch even een reactie op geven>>

Let wel, je kent mij niet, dus hoe wil jij onderbouwen dat ik (illegaal) bezig ben? Ik heb minimaal 1000 geïnvesteerd in rechten en dergelijke. Zeker Rippen is broodroof..... < ben ik volkomen met je eens!!

• Tja ik werk met de crimesource als basis das handig voor bugs in het script zelf die staan unbugged op de site.

maar ik maak zelf ook nieuwe scripts (ik puzzel met verschillende scripts)
    En crimesource doet het ook voor andere mensen.

Maar ik zou nu bijvoorbeeld nooit m'n source vrijgeven omdat iedereen die een spel maakt zelf wat moet kunnen scripten en fantasie hebben. en geen complete source downloaden zonder iets te doen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!