Posts by coco

    Als Mastermark dat zeg , dan is dat zijn probleem, laat hem eerst naar zig zelf kijken, met zijn maffiazijn en radioextreme!!!! en ja hoeveel keer ben je niet op je vingers getikt bij SD? Maar hou er goed rekening mee mark dat ik dit niet over mij kant laat gaan!! Hou je praatjes maar in Voorburg waar je woon!!! O, ja gooi dit topic maar dicht, is tog al naar de klote, en ik heb een ban op andere webmaster flora lol, verkoop daar wel. Mzzl

    Wat ik al heb gezecht, = dat dit maar geluk was en de kans dat dit weer gebeurd is 0 dus, maar dat bedrag is gewoon niet belangrijk. kijk naar de rest van de inkomsten.

    Citaat


    Inderdaad, in prive-bericht stuurt hij dat het ook van hem is maar daar klopt helemaal niks van, kijk maar naar de Crew bijvoorbeeld...

    Hou nou eens op met dat gezanik over van wie is wat!!! gaat om crimefam weet je nog!!

    Citaat

    3000 euro per maand geloof je het zelf? als je die andere maanden ziet dan lijkt me dat die 3000 euro ergens anders voor was;)


    Nee was inderdaad verbeld, maar niet belangrijk ff ontopic graag!!!!!!!

    Te koop is crimefam.nl gemiddelde inkomsten over 5 maanden = 400 per Mnd. vraagprijs = 500. Wat koop je:


    Domein
    Hosting voor 1 jaar
    Scipts


    Voor stats zie http://www.crimefam.nl/001.htm


    De ronde loopt tot 12 juni, deze betaal ik uiteraard zelf uit, daar na is de reset.


    Reden voor verkoop een nieuw projekt.
    Dus geheel compleet. Bij intresse PM.:cheer:


    Edit door K.Rens: volgende keer als je roept in je topicnaam krijg je een strafpunt van me.

    [ youtube]

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    [ /youtube]





    Zo plaats je een filmpje = zoals boven .

    Misschien is het leuk om youtube filmpjes te plaatsen op je forum, of in berichten. Open de file incl_ubb en plaats de onderstaande code en klaar is kees. 8-|



    PHP
    $replace = preg_replace('_\[youtube\].*?(v=|v/)(.+?)(&.*?|/.*?)?\[/youtube\]_is', '[media]$2[/media]', $replace);
        $replace = preg_replace('_\[youtube\]([a-z0-9-]+?)\[/youtube\]_is', '<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/$1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/$1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>', $replace);

    Vergeet naar het bewerken niet weer op te slaan in de oude modus, = dus compatible met flash player 6 , als het b.v. om de banditi files gaat, anders zal het niet lekker werken.

    Weer een update. "Woningen" Dit is een leuk extraatje aan je spel, ik heb het eenvoudig, maar je kan dit ook gebruiken als bv. safehouse en of verdediging, mogelijkheden ten top dus , maar dat mag je zelf doen :cheer:


    KLIK HIER

    Citaat

    Er zit een kant en klaar panel in, die werkt. Zelf door mij gemaakt en getest.


    Bij Flatliner? maar miss was dit een optie, op deze manier kan je het wat verder uitdiepen.

    Maak tog niet uit, daar kan je van maken wat je wilt, dus bank of cash, je wordt alleen uitbetaald als je online ben.


    Per uur!

    Maar handiger is: Maak een extra map, noem die b.v. admin, zet daar je admin scripts in. Hier zie je een voorbeeldje (eenvoudig)
    Hoe je dat kan doen, ik gebruik hiervoor (geef credits) op deze wijze hebje geen codes nodig en kan je ook makkelijk een mod maken, dus admin = 1 mod =3 enz. zie voorbeeld.


    Dit plaats je in de cron voor Hoerenkeet.


    *mysql_query("UPDATE `users` SET `bitchesgezocht`='0'");


    Per uur.