Posts by Westsidemg

    Citaat

    Ik probeerde net OTG tebellen in iedergeval de eigenaar van OTG maar deze persoon heeft zijn telefoon uitgeschakeld.


    Dat is een bekende kwestie zijn er problemen dan zijn de telefoons uit.
    Dus contact met de eigenaar is bijna niet mogelijk, of je moet geluk hebben dat 1x die telefoon aan staat.

    Citaat

    Beste cpers,


    Ik heb dit topic zo eens gelezen maar ik zit met een vraag deze persoon zegt dat hij van OTG is maar iedereen kan zich eigenlijk voordoen als medewerker van OTG je registreerd je met die naam en klaar.


    Ik kan je bevestigen dat hij een medewerker van OTG is, hij was eerst een stagiaire en heeft nu een contract gekregen om bij OTG te gaan werken.

    Ik zal me zegje er ook even doen, OTG is een dochter operatie van i-med dus spele.nl,
    Want ik zei dat veel over spele.nl begint, dat hij daar offline moet worden gehaald, maar omdat spele.nl ook van hun is dus van de zelfde eigenaar, hebben hun geen licentie nodig want het is van hun bedrijf.
    Verder vindt ik het absurd dat elke banditi offline moeten gehaald worden, dat er veel mensen stoppen met Bandias,Banditi,Criminas ligt geheel aan jullie zelf..


    Groeten

    Ik zat ook te twijfelen, tussen die viewty, en de cookie, aan de viewty is het verschil alleen dat hij een betere camera heeft, en hij is dikker veel verschil verder ziet er niet in.
    Verder is het wel een fijne telefoon vindt ik

    @Killing, Speedy, ik heb error_reporting(E_ALL); aangezet, en ik krijg een parse error op lijn 269, dat is me laatste regel, ik heb alle {} al nagekeken, en die kloppen wel, kan iemand me daarbij helpen?

    Hee Leden van CP, ik heb jullie hulp nodig, ik ben bezig met een nieuwe layout voor Banditi, maar me register krijg ik niet goed,
    want ik wil mijn login, en register op 1 pagina
    Maar me log in, werkt perfect maar me register werkt niet, dan krijg ik een witte lege pagina..
    Hier is mijn code van me register, ik krijg de volgende error:
    Parse error: parse error in C:\xampp\htdocs\index.php on line 269
    Ik heb alle {} bekeken, die kloppen allemaal.

    Ik vindt het te rood, en alle tekst iets te groot, wat hier boven zegt als je aan maffia denkt zwart wit bruin, probeer wat minder rood, en misschien de letters wat kleiner.
    Maar verder ziet het er netjes uit.

    Nou een nieuwe layout maken, slicen, css etc zelf scripts toevoegen zoals advocaat..
    Dat noem ik wel goed.
    Maar dat blijft mijn mening.
    Iedereen heeft eigen mening8-|

    Offtopic:
    Ja het is banditi source ;)
    Maar je ziet niet dat het banditi is..
    De meeste normaale mensen, hebben compleet banditi source geupload..


    Ontopic:
    Verder blijf ik er bij dat hij goed is ;)

    Ziet er zeer netjes uit.
    Alleen bij Wapen winkel en dectective, die text uit de banner halen, omdat er boven al staat.
    Maar verder 9/10 ben benieuwd naar de rest.


    Edit: De prijzen komen niet echt overheen met de misdaden, als je een supermarkt overal kan je 50 euro krijgen, maar een wapen kost 255.000