Posts by snor

    Daar had ik zelf ook al gekeken maar het was met niet gelukt.


    Bijvoorbeeld bij dit:

    PHP
    $res = 'http://www.site.nl/images/image.php?img=12';
    imagepng($res, "file.png");


    Krijg ik deze error:

    Citaat

    Warning: imagepng(): supplied argument is not a valid Image resource


    Terwijl als ik die link in mijn browser plaats zie ik het plaatje wel gewoon.

    Weet iemand hoe je van een plaatje van images/image.php?img=123 naar images/temp.bmp (de extensie maakt me niet zo veel uit, ik weet niet wat jullie aanraden?).


    Vervolgens temp.bmp uploaden via ftp naar een andere site en dan temp.bmp weer verwijderen.


    Het uploaden en verwijderen van het plaatje gaat me denk ik wel lukken want zoiets had ik al eens eerder gemaakt. Alleen dat eerste deel kom ik niet uit.


    Hopelijk heeft er iemand zin en tijd om te helpen.


    Groet, Snor.

    Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb gewoon filezilla en ik weet HOE je het moet veranderen. Maar ik weet niet precies welk getal je moet invullen.

    Nee want dan kunnen gebruikers de file nog steeds downloaden.
    Ik heb het niet over een php file.


    De gebruiker mag gewoon geen toegang krijgen tot die file. Alleen via ftp.

    Via php weet ik hoe je de bestandrechten van een file moet aanpassen.
    Alleen welk nummer moet je nou gebruiken om te zorgen dat het bestand niet door mensen gebruikt kan worden (dus niet downloaden of bekijken) maar alleen door de server of via een ftp account?

    Ik zou Urk nemen, dat is het snelste in te typen in de tom tom. Alleen de vraag of de tom tom de weg weet naar het grootte Urk is een tweede.

    Dit topic kan dicht omdat hij het script toch alleen maar aan FerhatR laat zien en ze het verder oplossen via msn?
    Of post hier het goudmijn deel van je index.php dan kunnen meer mensen je helpen.

    Citaat van stan

    Gamecomputers hebben meestal hoge eisen de hoogste eigenlijk van alle computers. Dus houd hier wel rekening mee.


    Een professionele video bewerking pc/server heeft echt wel meer power dan een game pc van 8000 euro.


    Citaat van stan

    Een snelle processor goede grafische kaart en snelle internet verbinding zijn het minimale dat je kan verwachte van een gamepc.


    Hij zei toch niet dat hij de pc als game pc wou gebruiken?
    Hij wil er xp en NFS World installeren.
    NFS World vraagt niet zo veel van je pc (http://www.buzz99.com/641/need…line-system-requirements/). Alleen ik weet niet of hij het met deze pc gaat redden. Maar daarom moet hij zoals Rijkeshit al aangaf zijn pc even online testen.

    Citaat van FerhatR


    Daar had ik al gekeken :)
    Daarom vroeg ik het ook.


    Citaat

    When I'm using unlink() or rename() with a SSH2.SFTP wrapper, both functions always return FALSE (but without a warning) even on success.


    Citaat

    I used ftp_connect() then ftp_delete() to erase files which unlink could not erase due to permision problems



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 15:47:25:
    De output is nu niet zo mooi vanwege een hoop errors. Het script zelf werkt wel.
    Dus ik vind het goed genoeg.


    Bedankt voor de hulp :)


    Werkt dat ook met ftp?

    Citaat van FerhatR

    Verwijder gewoon de bestanden van in die map?


    Ja daar was ik zelf ook al aan begonnen :)
    Alleen er is nog een dingetje dat wel mooi zou zijn als het zou werken.
    De functie file_exists werkt niet over ftp. Dus hij kan niet eerst kijken of de file wel bestaan, want als het script de file probeert te verwijderen maar de file bestaat niet krijg je een error. En het zou dus mooier zijn om een eigen tekst daar neer te zetten in plaats van die standaard php error.


    Voor de mensen die het interessant vinden, dit is het script:


    Als je dit script wilt laten werken moet je zelf natuurlijk wel nog even de ftp gegevens invullen.

    Bedankt voor je reactie.
    Maar ik had al wat anders geprobeerd.
    Namelijk dit:


    Dat werkt wel. Alleen niet bij de map die ik wil, omdat deze namelijk in gebruik is.
    Is er een methode om deze map toch te verwijderen en dan opnieuw aan te maken?

    Ik krijg deze error:

    Citaat

    Warning: mktime() expects parameter 1 to be long, string given in /home/deb32935/domains/novacrew.eu/public_html/rcon/1.php on line 16


    Het script echood niet alleen de laatste 5 minuten tot het heden. Maar nog steeds alles.
    En er worden verschillende delen van de zin uit de log file geëchood. Dus niet alleen de tijd en datum.

    Citaat van sander

    als je met een database gaat werken dat weet ik wel de oplossing anders niet.


    met een database is het makelijker lijkt me dus als je daarvoor kies dan moet je het even zeggen dan geef ik je de oplossing xd


    Sander


    Bedankt. Maar ik wil niet met een db werken.


    Citaat van Killingdevil

    Ik zal je proberen met een beginnetje:



    Dit moet toch wel werken, lijkt me. Hoor er graag van.


    Dat werkt wel. Maar zoiets had ik al. En het is niet precies wat ik wil. Want nu word van elke regel de tijd geëchood.
    En ik wil dat alleen de regels die worden geëchood die zich tussen de huidige tijd bevinden en van 5 minuten geleden.


    Dit is wat ik al had:

    PHP
    for($i=0;$i<count($data);$i++) {
    
    
    	if(strpos($data[$i], "info die gezocht word") !== false) {
    		$date = substr($data[$i], 1, 19);
    		echo"$date\n";
    	}