Dit topic werd gestart omdat je zonder topic te starten geen poll kunt starten. :cheer:
Vertrouwen
- K.Rens
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik heb volledig vertrouwen in de huidige crew. Alleen weet ik niets af van Dein.. Hij is moderator maar ik zie hem nooit. Maar daar gaat het niet om, ik denk wel dat met deze crew Cp weer volledig opgekrikt wordt.
-
Dein is op vakantie.
Ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel dus. -
Tuurlijk geloof ik in de huidige crew xD
-
*sarcasme* Ik heb geen vertrouwen in de crew -.-
Tuurlijk heb ik vertrouwen in de crew... anders zou ik 'ontslag' hebben genomen!
mag ik nu een koekje? XD -
Geen cookies hier, enkel drankjes: :cheer:
-
Nou voor de meeste mag je dan cola gaan uitdelen:cheer:
Nog geen 16, even wachten.8-)
-
Ik zou graag bier dan willen :cheer:
Maar ik weet niet wat ik moet geloven,,
Eerst zien wat iedereen in de crew kan.Je kan wel allemaal hoge skills aangeven maar dat hoef niet waar te zijn, aangezien ik al weer zat leden heb gezien met hoge skills die ze niet hebben..8-)
-
Achja het begin is in ieder geval wel goed.
-
Van mij krijg je een session darsstar Ownee wacht die zijn er nog niet op CP xD Komaan nieuwe crew, hup-hup :p
-
ahah laat hun ook even hun rust nemen je kan niet verwachten dat alles binnen een dag klaar is. Cp heeft tijd nodig, heeeeel veel tijd
-
Oude eigenaar ons verlaten??
-
JeeeJ
-
Goed om te horen dat er al het een en ander gebeurt, maar toch wil ik het eerst wel eens zien. Want met Dominic had ik ook erg veel vertrouwen en dat is niet erg waargemaakt.
Succes crew!:cheer:
-
zou leuk zijn als ze niet onder een schuilnaam dit doen.
Ik geloof er namelijk niks van dat dit hun nicknames zijn omdat ze naar mijn mening waarschijnlijk al veel langer actief zijn op CP. -
Wat maakt dat nou uit als hun hier eerder waren, uiteindelijk gaat het om CriminalsPoint.
-
Ik heb 1 vraag..
Hoe oud mag de eigenaar dan wel zijn ? :)8-) -
Ik heb er ook vertoruwen in!
Geld hier dezelfde regel van min.leeftijd 16? Die regel boycot mij :p
-
Ik heb vertrouwen in de crew.
Maar natuurlijk eerst afwachten hoe het zal verlopen voor de rest.Toch is mijn volledige vertrouwen er.
-
Citaat
Ik heb 1 vraag..
Hoe oud mag de eigenaar dan wel zijn ? :)8-)De eigenaar is 21 jaartjes jong.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!