Mijn mening

  • Ik wil even het volgende zeggen. Misschien komt dit hard aan vanaf een ex-beheerder. En misschien zijn bepaalde dingen kinderachtig. Toch moet het van me hart.


    Veel mensen vonden Criminalspoint Versie driehonderd miljoen en nog wat een achteruit gang (de versie met PHPBB3 waar ik zelf ook Beheerder was voor een tijd).


    Maar mensen....wat hebben jullie ervoor terug gekregen? xD


    Een buggy zelf gescripte source onder leiding van iemand die andere prioriteiten heeft (no offense).


    Dit is geen community meer man, je kon net zo goed een wordpress blog online knallen en daar alle downloads op zetten.


    Criminals is dood....en dat is het al een ruime tijd. En er zitten hier mensen bij waarvan het niveau dermate hoog is dat ik me serieus afvraag; WHAT THE FRAK doe je hier? (Niels?!?). Mensen die niks bijdragen en alleen maar andere afzeiken of een aai over hun bolletje willen (doe het zelf nu ook, daar niet van).


    Meh...maar hey, dat is mijn mening maar.
    Ik heb me hier geregistreerd om Nils een PB te sturen en dit te plaatsen...best zwak, maar toch wil ik het zeggen puur omdat het belachelijk is wat hier aan de hand is.


    Reorganiseer, kap met CP en richt iets anders op waarvan CP een subonderdeel is.


    En voor de mensen die zich afvragen waar ik me tegenwoordig mee bezig houd, ik beheer diverse servers voor diverse grote websites en bezit ook diverse grote websites. Ik ben gekapt met het hele "criminals" gebeuren. Meerendeels omdat ik ondertussen bijna 20 ben en meer in me leven wil doen dan dit :)


    Dominic serieus, sterkte. Succes kan ik niet eens zeggen, sterkte met dit zootje ongeregeld en draag je taken over aan iemand anders als je te weinig tijd hebt.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Op zich wel een masterzet van Anton om CP te verkopen. Hij zag dat het slecht ging en heeft zich er gewoon van ontdaan.


    Criminals is inderdaad dood! Vroeger zag je nog van die topics over "Hoe een criminals opzetten?" maar die zijn er nu dus niet meer.


    En wat dat betreft over die goede scripters. De meeste hebben zijn hier op CP begonnen met PHP hoe raar het ook mag klinken.

  • Jammer dat de poll niet groter is.


    Maar ja ik geef Vincent wel gelijk..
    Ik denk dat Niels het liefst ziet dat je niet alles moet voor kauwen maar gewoon tips moet geven.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Geheel mee eens. Deze site wordt verwaarloost. Daarnaast kan deze site beter langzaam overgaan op een algemenere community: Al die lui die denken dat ze de criminals source moeten misbruiken heb je niks aan.


    En ik ben ook zeker een groot voorstander van het ophouden met voorkauwen.. Dat heb ik zelf dan ook al lang gedaan (Sterker nog, nooit aan begonnen op CP)...

  • Ergens heb je gelijk Vincent.
    Maar daarom komt er binnenkort ook een hele nieuwe hulp die wel veel potentie heeft om er iets van te maken, deze persoon zal voorlopig anoniem zijn.


    Maar niemand schiet er iets mee op door de crew af te gaan zeiken, deze site is niet verwaarloost? Want in v3 kwamen er nog minder updates dan nu, alleen omdat ik 1 week keiveel updates deed, lijkt het nu alsof er niets wordt gedaan..


    That's not fear.

  • En deze hulp is Vincent als ik goed heb.


    Maar je had zowiezo wat langer moeten wachten met de v4 online gooien.
    Ik ben niet de enigste die dit vindt..


    Als we langer hadden gewacht op v4 dan waren er meer mensen tevreden, omdat je dan gewoon nog alles kon oplossen.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • De V3 was tenminste stabiel. De V3 onderhield zich zelf zo ongeveer al. Ik had je ontiegelijk veel tips gegeven maar je weigerde gewoon door koppigheid om ze in te voeren, en nu je op de blaren moet zitten zoek je opeens externe hulp omdat je het niet meer aankunt. Guess what ik werk buiten mijn school uren ook gewoon aan me projecten. Mijn ouders zijn gescheiden waar ik rond de zoveel tijd nog steeds gezeik over krijg van beide kanten, Jouw leven is echt zo fucking gemakkelijk maar je weet gewoon niet wat je wil. Je dacht tevens dat je al een eind op weg was met PHP maar ik ben toch echt later begonnen met PHP en kijk waar ik nu sta. Jij stelt nog steeds vragen op wmcity bijv. waarvan ik denk "Komop GOOGLE toch eens!" als het om de simpelste dingen gaat zoals een pdf opslaan.


    Daride's tekst bevat een harde kern van waarheid maar dat kun je gewoon niet toegeven vandaar het woord "ergens".

  • Daride = "Vincent" = (was) VIP van CP v3, thief op naar je eigen land, en ga je eigen site is lekker afzeiken. Wat mij betreft kan je IP voor 10 jaar van heel internet verbannen worden. Met je tering mening enzo. Je doet alsof jouw site de hemel is, en CP de hel. Dan heb ik het vooral over dit stukje:
    "En voor de mensen die zich afvragen waar ik me tegenwoordig mee bezig houd, ik beheer diverse servers voor diverse grote websites en bezit ook diverse grote websites. Ik ben gekapt met het hele "criminals" gebeuren. Meerendeels omdat ik ondertussen bijna 20 ben en meer in me leven wil doen dan dit".
    Alsjeblieft....
    En Niels, jij hebt ook gedeeltelijk ongelijk.

  • Citaat

    Daride = "Vincent" = (was) VIP van CP v3, thief op naar je eigen land, en ga je eigen site is lekker afzeiken. Wat mij betreft kan je IP voor 10 jaar van heel internet verbannen worden. Met je tering mening enzo. Je doet alsof jouw site de hemel is, en CP de hel. Dan heb ik het vooral over dit stukje:
    "En voor de mensen die zich afvragen waar ik me tegenwoordig mee bezig houd, ik beheer diverse servers voor diverse grote websites en bezit ook diverse grote websites. Ik ben gekapt met het hele "criminals" gebeuren. Meerendeels omdat ik ondertussen bijna 20 ben en meer in me leven wil doen dan dit".
    Alsjeblieft....
    En Niels, jij hebt ook gedeeltelijk ongelijk.


    Zo zo...flinke woorden voor een 13 jarige snotneus.


    Zo te zien kun je het allemaal beter en weet je het vooral beter.
    Bied je aan bij Dominic zou ik zeggen, hij kan alle hulp gebruiken.


    En nee, mijn site is niet de hemel. Als dat zo was hoefde ik niet zoveel onderhoud te plegen.


    Ik prijs mijn site helemaal niet de hemel in en dat is ook mijn bedoeling niet, jij leest dat zo omdat je waarschijnlijk net van de basisschool afkomt en nog het lees niveau van een 6jarige hebt.


    En ik las ergens dat iemand meent dat ik me heb aangeboden bij Dominic, 1 woord daarover: neen.


    Owja Niels sorry dat ik je naam verkeerd had geschreven:$
    Heb een klasgenoot en goede vriend die Nils heet, zo is de verwarring snel gemaakt.


    En nu wieber ik weer verder:piraat:

  • Citaat

    Daride = "Vincent" = (was) VIP van CP v3, thief op naar je eigen land, en ga je eigen site is lekker afzeiken. Wat mij betreft kan je IP voor 10 jaar van heel internet verbannen worden. Met je tering mening enzo. Je doet alsof jouw site de hemel is, en CP de hel. Dan heb ik het vooral over dit stukje:
    "En voor de mensen die zich afvragen waar ik me tegenwoordig mee bezig houd, ik beheer diverse servers voor diverse grote websites en bezit ook diverse grote websites. Ik ben gekapt met het hele "criminals" gebeuren. Meerendeels omdat ik ondertussen bijna 20 ben en meer in me leven wil doen dan dit".
    Alsjeblieft....
    En Niels, jij hebt ook gedeeltelijk ongelijk.


    Rasist jongen:P niet normaal

  • Daride heeft tenminste iets bereikt kan ik van larsisgoed9, Diester en zovelen hier niet zeggen.


    Diester jij krijgt waarschijnlijk niet altijd het gezeik met allemaal leugens enzo. Zo ja, boeit mij geen fucking donder. Daride maakt een punt en jullie zijn allemaal hielenlikkers van dominic en staan altijd achter hem is hetzelfde als koen rens's zijn hersendode leger van puistenkopjes.


    @larsisgoed9
    Hoop dat jij oprot van het Internet, dan zijn er nog 99.999.999.999 andere retards op het Internet over. Als hij ze site de hemel in had geprijst had hij de link er wel bij gezet.


    Edit:
    Dominic
    Wouw dat jij je hier nog durft te vertonen. criminalspoint stelt geen fuck voor in me leven, ik kom hier om me overige tijd te verdoen en vooral nu om mensen onderuit te halen omdat iedereen mij dat altijd vond doen omdat ik direct was. Kijk naar me php status in me profiel dat is -1999 :') Komt misschien op een php beurs wel een award voor de slechtste scripter. Is er tenminste iets wat jij ooit in je leven zal bereiken. Ik ben kwaad op je omdat je dingen achter me rug doet zoals proberen die url2short site te verkopen en mij geen enkele cent daarvan te geven, omdat je allemaal dingen verdraait zodat het lijkt alsof jij gelijk hebt zoals met jouw zogenaamde rechten over mijn hele gemaakte systeem.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!