Posts by Dominic

    Het heeft met deze query te maken:

    PHP
    $sql5 = mysql_query("SELECT * FROM forum_sub_cats WHERE catid='".$_GET['id']."' ORDER BY id DESC");


    Dus dan zou je moeten denken dat het bij $_GET['id'] zit, wordt die wel goed meeverstuurd als iemand op een forum klikt?

    Citaat van az

    Pim of ze in harmonie terug zijn kan je niet zeggen:)? Je weet niet wat voor moderators het zijn, te vroeg oordelen kan tot foute conclusies leiden.


    Jammer dat de crew van Mitch&Anton er niet meer is:(,dat waren pas echt goede moderators! Gelukkig heeft de crew van Koen&Pim ook wel goede kandidaten maar ook mindere(waaronder ik ook twijfel onder een paar nieuwe), maar ik noem geen namen en wens ze het beste!


    Dankje (a)

    Ik vind het erg Fijn om te horen dat het zo goed gaat met CriminalsPoint.


    Mooi dat er nog altijd aan wordt gewerkt. Heb dus niet voor niets de site (bijna noodgedwongen) verkocht aan Koen.


    Ik wil iedereen heel veel succes wensen in de toekomst met CP.


    Groetjes,
    Dominic

    Citaat

    Leuk dat een eigenaar het woord noobs ook maar in de mond durft te nemen :s


    19 jaar, NIV 3 MBO ICT
    Keuzevak is programmeren


    Hij zegt toch ook dat hij hier niet veel van heeft gemerkt?

    Hallo CriminalsPointers,


    Willen jullie in dit topics de bugs posten die jullie het meest vervelende vinden, en niet reageren op bugs die zijn gepost, kijk ook goed of een bug nog niet is opgelost.
    En maak ook alleen gebruik van onderstaande 'layout':

    PHP
    [b]Bug:[/b]
    [b]Plaats waar optrad:[/b]
    [b]Betere beschrijving:[/b]


    Alleen zo kan ik je helpen.
    Alvast bedankt,


    Groetjes.


    Luister Niels, ik heb al meer bereikt dan jouw in het echte leven, daar heb ik echt geen computer voor nodig hoor :)
    Kijk het is heel simpel met jouw, op de computer ben jij de held en probeer jij iedereen te laten zien wat je kunt, maar in real life ben je zo iemand die wordt gepest en zichzelf niet kan verdedigen, daarom doe je nu zo tegen mij.


    Maar goed, ik luister naar Anton en sluit dit topic.
    Rick ik heb geen email gehad? Mijn MSN-email ontvangt niks.. je moet even gewoon hierzo een pmtje sturen, dan komt het goed.


    Groetjes

    Ergens heb je gelijk Vincent.
    Maar daarom komt er binnenkort ook een hele nieuwe hulp die wel veel potentie heeft om er iets van te maken, deze persoon zal voorlopig anoniem zijn.


    Maar niemand schiet er iets mee op door de crew af te gaan zeiken, deze site is niet verwaarloost? Want in v3 kwamen er nog minder updates dan nu, alleen omdat ik 1 week keiveel updates deed, lijkt het nu alsof er niets wordt gedaan..


    That's not fear.

    Hallo CriminalsPointers,


    Zoals jullie hebben gemerkt is er e laatste dagen erg gebashed op mij.


    Terwijl dit nergens voor nodig is, net als ieder mens houdt ik ook van een fijne schooltijd, fijn weer, en hecht ik veel waarde aan een opleiding. CriminalsPoint is een hobby van mij waar ik al 3 jaar veel plezier aan werk.


    Alleen sinds ik eigenaar ben, wordt er niets anders gedaan dan gebashed, gevloekt, gescholden en wat je maar voor negatiefs kunt bedenken.


    Ik weet, ik ben niet zo subtiel geweest door een paar bugs erin te laten, maar binnekort verhuist CP naar een grotere server, en komt er versterking in de crew (zowel intern als extern), die een paar taken van mij zal overnemen.


    Daarom vraag ik jullie nogmaals, niet in topics reageren als mod, maar gewoon reporten!


    Alleen zo zal CP weer de oude worden.
    Van bashen is nog nooit iemand beter geworden.


    Mvg

    CriminalsPoint zit op dit moment ook bij antagonist, en ik heb er geen problemene mee ondervonden.


    Probeer anders is een keer PHPmailer (.org)

    Dein, als er een report binnen komt van een PM (zal zo wel even doen), dan kan de moderator de link zien van het prive bericht, dan kan de moderator het bekijken.


    Niels was destijds mod toen hij in de pb's kon kijken, er wordt trouwens door onze crewleden alleen maar gekeken in prive berichten als het is gereport, en niet anders.

    Ik weet niet echt hoe dit kan, maar ik zal het n de gaten houden.
    Als het weer is moet je even zeggen, want ik heb vanaf Zondag echt alles goed beveiligd dus daarna zou het niet meer kunnen gebeuren.

    Omdat ik wel wat hulp kon gebruiken vanuit de crew, is Anton (AB) super moderator geworden. Dit omdat hem het toch wel leuk leek om als ex-eigenaar wat werk te kunnen verrichten voor iets wat vroeger zijn oogappeltje was.

    Citaat

    Wedden voor een 10tje dat ik iemand kan session hijacken?


    Doe het asjeblieft, pronk ermee en wees trots! :) That's the spirit.


    [offtopic]Best ironisch als je begrijpt dat de leden die nu allemaal zeuren over foutjes, wel het eerste CP V4 online wilde zien komen.[/offtopic]

    Jongens, jullie weten geen eens wat ik allemaal heb gedaan. Het is nu afgelopen met sessies stelen, dit is ook maar bij enkele personen voorgekomen.


    De fouten zijn grotendeels verholpen, maar goed als jullie niet willen dat CP groeit, dan maakt het mij niets uit ;) Dan laat ik het wel zo.

    Citaat

    Doe ik toch ook Dominic ? Jij mag creativedev ook afkraken op exploits e.d. En ja het project is nu naar voren geschoven aangezien ik hulp heb gekregen van een Belg en een naamgenoot. Wij zullen wel elkaars scripts nakijken op fouten :)


    Ik kraak nooit andermans werk af :)