2010 een nieuw jaar en een nieuw begin
Bewijs jullie zelf nu maar en hou het netjes (xD)
Iedereen een nieuwe kans in 2010
- Pim
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
2010 word mijn jaar (xD)
-
Vertel,
Wat zijn je goede voornemens ? :p -
Gewoon mijn laatste project ziet er al leuk uit. Ik vind het zelf ook een leuk onderwerp dat scheelt ook. Hopelijk dit jaar uit mijn schakeljaar dat ik kan doorstromen naar UV.
En na 6 jaar stop ik in de "programmeurs" wereld ik heb mooie tijden gehad maar ook veel problemen.
-
@stan dus we gaan afscheid van je nemen in 2010?
-
Nou dat niet helemaal ik ga alleen geen projecten meer voor geld aannemen. Eerst mijn opleiding afmaken dan pas extra verplichtingen aan gaan.
-
Goede instelling stan
Succes met je school, ikzelf moet ook beter mijn best doen anders kan ik dit jaar niet een 8 gemiddeld staan. (Wat dus mijn goede voornemen is :p)
-
mijn goede voornemen is slagen voor mijn examen
-
Ja, zo'n voornemen heb ik ook nog ergens liggen geloof ik. 2010 wordt een belangrijk jaar, ook voor mij. Vooral qua opleiding: ik moet slagen voor m'n VWO, en ik wil graag aangenomen worden bij de Opleiding Docent Drama of Muziektheater, dus ga ik daar audities voor doen.. het wordt een spannend en leuk jaar!
-
zozo dus we zien lodewijk binnenkort in carre??
-
Nou, niet binnenkort. Maar over een jaar of 5-6, wellicht..
-
wat ga je precies doen dan? ben nu wel benieuwd
word je acteur ofzo? of ga je acteurs opleiden
-
Dat ligt eraan waar ik aangenomen wordt. Ik heb me ingeschreven voor zowel de opleiding Docent Drama als de opleiding Muziektheater. Docent Drama leidt op tot docent, Muziektheater tot acteur, docent en regisseur. Daarnaast sta ik ook ingeschreven voor de opleiding Acteur, en die leidt op tot acteur.
-
-
Mijn goede voornemems zijn:
- Niet elke zaterdagnacht helemaal voldrinken, en zondag last hebben van een kater:cheer:.
- Stoppen met nagels bijten:sst:
- Volop bezig gaan met mijn nieuwe project:
* Gratis html website's maken.
- Jaar doorkomen met 10 vingers, en 2ogen en 2goed horende oren ondanks het vuurwerk:DIedereen op CP helpen.!(h)
Het is bijna 2010!:D
Nieuw jaar, nieuwe kansen voor iedereen op CP. -
-
word gezien als een verslaving :p
moet ik ook doen mee stoppen dit jaar ook proberen
goede tip:pdoe plakband rond je vingers
-
of plakband om je mond
moet je die keuze ook weer maken
poepoe wat is het leven moeilijk xD
-
Citaat van Jasper
moet ik ook eens gaan proberen! kan er ook niet vanaf blijven xD weet niet hoe het komt[offtopic]Tsja, gewoon stoppen er niet meer aankomen..;)
Makkelijk gezegd, maar blijkt toch een hele opgave te wezen.[/offtopic]De supermoderators hebben alle solicitaties in behandeling genomen, en deze hebben ze gedeeld in een van onze crewtopics.
Nogmaals een verzoek aan iedereen die heeft, of gaat solliciteren.
Vermeld duidelijk de aandachtspunten die in het topic staan vermeld, dit is van groot belang om de keuze voor hun wat gemakkelijker te maken;)Edit:
Letten jullie ook even op de offtopic regels?
De reactie's die nu komen die volledig offtopic is, zal verwijderd worden. Offtopic reageren mag, maar dan in de jusite tags en met een ontopic bericht;) -
Wat mij betreft mag je wel wat offtopic gaan hoor zolang iedereen het netjes en beschaaft houdt. En zoals R-Mijnten zegt, gebruik die tags maar lekker
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!