Wat was er niet positief aan mijn reactie, hij was iig ook niet negatief :O

Updates en kritiek
- K.Rens
- Closed
-
-
-
Geen msn-taal :p, dat doe je bij mij maar op msn..
Edit crew: banpunt voor offtopic.
-
Moderators doen hun best om streng te zijn maar toch ook nog fijn met de leden om te gaan om ze, zeg maar, te houden en Koen wilt ze gewoon allemaal wegsturen, altans zo komt het toch bij mij over...
Ik vind dat wanneerje als eigenaar van een site niet actief bezig bent met:
- het beheren van de site
- contact leggen met de leden van je site
Je eigenlijk niet goed bezig bent, en bij deze mist Koen dus het 2de, maar met dank aan zijn crew kan CP toch nog blijven draaien. En zo komt hij er (naar mijn mening) wel goedkoop vanaf.Zo komt het ook over dat je je helemaal niet inzet voor de site omdat je nooit wat zegt tegen een lid, of regelmatig wat post of wat dan ook van contact met leden...
[offtopic]Verder vind ik CP een behulpzaam en handig forum, maar voor de rest (van sfeer en gezelligheid) vind ik er niets aan en trek ik me er ook niet veel meer van aan...[/offtopic]
-
tree: Niet zagen hé, ik heb 539 berichten gepost...
Het is gemakkelijk om te zeggen dat je het beter kan, maar geloof er niets van.
Volgens mij moet jij dringend eens aan een aantal grote projecten gaan meewerken.
Wanneer heb jij nog eens sociaal geweest en contact gemaakt met de eigenaar van Netlog of Facebook.
Get real... -
Koen, vanwaar ineens deze aggresiviteit ?
Tevens heb ik tree niet zien zeggen dat ie het beter kan.
tree, het is nu algemeen bekend dat er onder een grote groep mensen het argument gaat dat koen te weinig sociale energie steekt in CP naast het zakelijke deel ervan.
Of dat waar is, is een zinlose discussie die alleen maar zal escalleren. -
Citaat van K.Rens
Wanneer heb jij nog eens sociaal geweest en contact gemaakt met de eigenaar van Netlog of Facebook.
Get real...Wie zegt dat jij/jouw site even bekend is als Netlog of Facebook?
Daar gaan het toevallig wel om miljoenen leden dus wat zeg jij nu :pCitaat van K.Renstree: Niet zagen hé, ik heb 539 berichten gepost...
Ja, omdat jij niet bij elke mini off-topic reactie een banpunt krijgt, anders had ik ook al wel 2000 berichten :p ... -
Hoe komen we uberhaupt ineens aan een connectie van tree en dingen als netlog/facebook ?
-
-
-
[offtopic]Tuurlijk joh... Geloof je het zelf. In dit geval is "een contactformuliertje invullen" geen contact...[/offtopic]
Ik vind dat je het niet te persoonlijk op moet nemen, K. Rens. Er zijn (sorry) zat andere mensen die het slechter doen dan jijzelf, en inderdaad, de crew mag wat beter gaan opletten, maar dat is menselijk en meer of minder mag je ook niet verlangen
-
@Koen
Die sessie is nu dus al een mislukkeling.Was net bezig met een bericht typen en werd uitgelogd.
Dit terwijl ik vanmiddag rond 17:00 nog ging inloggen.
Niet echt een verbetering om te noemen dus, helaas maar sorry.
Edit door K.Rens: logisch, want je sessie werd aangemaakt voor het nieuwe systeem van kracht werd. Jij wordt dus wel nog sneller uitgelogd!Verder werk jij je eigen regels (soms) tegen.
Dit mede door off-topic en meer dingen die ik soms zie.
K.Rens: Report dit dan??? Nu moet je daar niet mee afkomen, wijs ons gewoon op onze fouten, ipv zo publiek kritiek te leverenLeden mogen geen reclame maken voor hun website maar je doet dit zelf wel.
Nu wil ik niet zeggen dat jij slechte reclame maak, je trekt jezelf enkel boven iedereen.
Hoe zou je zelf zijn? Heb jij Microsoft al reclame zien maken voor Google?Verder ben ik het met niels eens dat wij met onze community al verder zijn kwa ideen dan jij.
K.Rens: Blij voor jou dat je dan toch al ideen hebt, nu ze nog realiseren :-pOnze kennis ligt ver boven die van criminalspoint.
Je kan niels dus wel afkaften maar daar help jij jezelf helemaal niet mee.
K.Rens: Over welke kennis heb je het, waarop baseer je je om te concluderen dat jullie slimmer zouden zijn?
Zo iets valt bijna niet te meten...
Succes komt niet door ideetjes, maar door realisaties!*K.Rens: Knip: bedreidingen tolereren we hier niet.
Volgende keer krijg je WEL een banpunt hiervoor!**K.Rens: Knip: niet uit naam van onze leden praten, jij weet niet wat 50 leden denken!*
Nu word ik waarschijnlijk verbannen wat me geen ruk uit maakt.
Mijn tip naar koen is, leer van je fouten en accepteer meer kritiek van mede leden.
Je kan een community niet alleen draaien, dit doe je met ze alle :cheer:K.Rens: Nogmaals: ik sta open voor suggesties, niet voor afkraken zonder oplossingen.
Je beweerde hierboven dat je ons zou kunnen kapot maken, maar je doet er zelf niks aan om ons te helpen.
Kritiek geven is eenvoudig, opbouwende niet! -
waarom zeiken jullie allemaal zo? er zijn nog genoeg andere crewleden, vergelijk het maar met de koningin (misschien stom voorbeeld) stel je maar voor dat de crew de ministers zijn en de koningin koen is, de koningin doet ook minder dat de ministers en daar word niet over gezeken. dus hou het asjeblieft gezellig!
-
@puddinghoofd dat is weer totaal iets anders maar goed:p
ik vind het eerlijk gezegd wel weer is tijd worden voor een nieuwe lay-out daar was een maand geleden ofzo nog een hele drukte over maar ik heb er nog niet veel van gezien. ik weet het het licht stil ergens maar ik vind het nu wel goed moment voor een andere frisse lay-out
-
Citaat
- contact leggen met de leden van je site
Je eigenlijk niet goed bezig bent, en bij deze mist Koen dus hetDaarom hebben we crewleden. En zolang die er zijn heeft niemand hier last van... Of wel?
Trouwens jij bent bezig met Google maar die uitvinders werken toch ook alleen maar achter de schermen...
En zoals bij facebook die werknemers maken misschien nieuwe dingen maar het zijn naar mijn weten geen mods -
hoop dat criminalspoint wat uitgebreider wordt en dat de chat ook wordt gemaakt want chatte is vaak ook leuk en dat er miss een andere layout komt
-
Sinds wanneer is dit een topic om suggesties te werpen? Daar is een apart topic voor...
-
Er is al een chat, maar daar word helaas weinig gebruik van gemaakt.
Waarom willen jullie een andere layout? (kom met argumenten!)Deze layout hebben wij nog maar 6 maanden of zo, ik ken zat sites die al jaren met dezelfde layout doen, wat moeten die leden wel niet denken..
Verder als men een discussie wil, mag men wel wat deftiger reageren, en hun minpunten ook argumenteren, want ik kan bv. ook zeggen dat CP slecht is, waar zijn wij daar iets mee, ik zie liever een deftig bericht waar je in beschrijft waarom CP slecht is, met de rest zijn we niet veel.. zo geraken we ook nergens, niet alles kan van onze kant komen!
-
Citaat
Leden mogen geen reclame maken voor hun website maar je doet dit zelf wel.
Nu wil ik niet zeggen dat jij slechte reclame maak, je trekt jezelf enkel boven iedereen.
Hoe zou je zelf zijn? Heb jij Microsoft al reclame zien maken voor Google?
In de regels staat: "# Een link naar je website mag, maar beperk dit tot max 1 link.". Wat zijn jouw laatste regels:
Hopend op jullie begrip,
K.Rens
Zaakvoerder DiMoWeb & CriminalsPoint
http://www.dimoweb.com
Signature Zaakvoerder
http://www.dimoweb.comDit komt toch ook neer op twee links aangezien je de tekst met je naam ook als signature gebruikt. FOEI!
CitaatVerder ben ik het met niels eens dat wij met onze community al verder zijn kwa ideen dan jij.
K.Rens: Blij voor jou dat je dan toch al ideen hebt, nu ze nog realiseren :-pKoen mijn team is wel instaat iets te realiseren wat meer dan 2 regels aanpaswerk is. Werkelijk waar dit is echt ontzettende onzin aangzien je niet weet hoever we er voor staan en wat mijn toekomst visie is wat betreft communities. Als de V2 gebouwd wordt vaag ik je sowieso van de kaart aangezien je daar toch niet naar kan streven om het na te bouwen.
PHPOnze kennis ligt ver boven die van criminalspoint. Je kan niels dus wel afkaften maar daar help jij jezelf helemaal niet mee. K.Rens: Over welke kennis heb je het, waarop baseer je je om te concluderen dat jullie slimmer zouden zijn? Zo iets valt bijna niet te meten... Succes komt niet door ideetjes, maar door realisaties!
Dus al jouw sourceforge gejatte projecten zijn door jou gerealiseerd. Ah wist ik nietHij heeft het over vernieuwende idee"en en toekomst plannen.
-
Niels stop verdorie nu toch eens met ruzie uit te lokken :@
Wat zouden wij dan jatten van sourceforge???
En niet vitten over 1 linkje dat in mijn onderschrift staat aub, het is niet overdreven. De regels zijn er om misbruik te voorkomen.Het is bij mij de macht der gewoonte om mijn site bij in mijn berichten te zetten. Dus niet vitten over zo iets doms aub!
Verdere commentaar mag je privé uiten, want vind niet dat je hier opbouwend communiceert. Zoniet verwijder ik het persoonlijk.
-
Niels jou kennis ligt misschien boven het gemiddelde, maar ik weet wel zeker dat je niet iedereen overtreft hier.
Dus stop alsjeblieft is met je ego en als je toch allen maar ruzie zoekt, ga dan gewoon naar die website van jou die o zo goed is |-)Verder Koen, Niels heeft wel gelijk dat er maar 1 link in mag staan, maar dat heb je al veranderd zie ik;)
Edit door K.Rens: ik heb niets veranderd hoor...
Niels bedoelde de beginpost hier, daar staat per ongeluk 2x mijn site, omdat ik mijn onderschrift erbij typte. Was vergeten dat die er al stond. Detail dus...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!