Updates en kritiek

  • De volgende updates werden doorgevoerd op deze website:


    Scripts en artikels zouden nu sneller moeten laden. De achterliggende code werd deels verbeterd.


    Beheerders en moderators zouden nu weer scripts moeten kunnen keuren.


    De lounge vertoont vanaf heden altijd 10 topic's.


    Je blijft nu automatisch langer ingelogd op CriminalsPoint. Je sessie vervalt nu pas na enkele dagen. Hierdoor zul je minder snel opnieuw moeten inloggen.



    Betreffende kritiek die de laatste tijd geuit wordt op mij persoonlijk, publiek, soms zelfs bijna als laster geldend:
    Het is de bedoeling dat deze website fun blijft voor iedereen.
    Als iedereen iedereen zomaar begint af te kraken hier, kunnen wij dit niet bereiken.
    Vandaar dat wij hier strenger tegen gaan optreden.


    Verder heeft niet iedereen mijn functie hier goed begrepen denk ik!
    Ik ben de eigenaar van deze website, diegene dus die alleen het algemene bestuur zou moeten onderhouden.
    Het is dus absoluut niet mijn taak om de volgende opdrachten hier uit te voeren:
    - Materiaal en sites keuren
    - Massaal mensen te helpen
    - Nieuwe uitbreidingen te scripten
    - Reclame te maken


    Wat is mijn functie hier wel?
    - Algemeen bestuur
    - Voorzitten vergaderingen en aankaarten problemen
    - Algemene strategie bepalen in overleg met het team en zorgen dat we een gezamelijke visie hebben
    - Beheer van alle http://www.DiMoWeb.com servers (meer dan 3!)
    - Bestuur van DiMoWeb
    - Verkopen en beheren van webhostings die wij aanbieden


    Mag ik dan ook iedereen nogmaals verzoeken om geen kritiek te uiten op mij, zonder dat ze goed weten waar ze kritiek over uiten.
    Ik heb het vreselijk druk, span mij belangeloos in voor deze website, ondersteun de site financieel en technisch en spendeer in verhouding zeer veel tijd hieraan.


    Indien sommige mensen hier dit niet appreciëren verzoek ik ze vriendelijk deze site te verlaten. Beter dan nu wordt het niet, we doen al massaal onze best!


    Als je problemen hebt met mij of de beheerders, contacteer mij dan of 1 van de beheerders.
    Heb je problemen met een moderator, contacteer dan mij of 1 van de beheerders.


    Doet iemand iets fout, gebruik dan de report functie!



    Hopend op jullie begrip,
    K.Rens
    Zaakvoerder DiMoWeb & CriminalsPoint
    http://www.dimoweb.com

  • 2 jaar om precies te zijn ( goeie ouwe tijd ).
    Is kijken of er ook werkelijk iets aan gedaan worden als we wat gaan rapporteren, weer een zooitje minder.
    Verder goed werk, mischien bij de volgende update de banner aanpassen naar v4.2 ^^ ?


    Trouwens goed idee om een poll te houden ( was op V2 volgens mij een soort gelijke ).


    Of de meerderheid van CP snel achter mekaar kleine updates wil, of juist over lange tijden grote updates.
    Weet jij ook weer hoe je ons blij kan maken:p

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Hij is momenteel druk bezig om contracten op te stellen, zodat wij (de crew) CP kunnen verbeteren in alle wegen.


    Ik sta verder volledig achter Koen, hij is ook een van de weinige die een vaste baan heeft naast CP, Gamecoll en Dimoweb en de rest van zijn projecten.


    Een beetje respect mag dan ook zeker wel getoond worden van sommige leden!


    Goeie oude tijd was v2, maar die ligt al zo lang achter ons dat we hier niet meer bij moeten stilstaan, ik kijk liever vooruit, en CP zal de goede weg vinden, geloof mij(anders was ik ook allang weg..)!

  • @TerrorSheep, Hou ik je aan, als er wat is krijg jij als eerste een Pb ;)

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Nog strenger kan dat wel koen ?
    Dan krijgt hier iedereen een ban haast.


    Laeresh
    Jij wil zeggen dat er niks gedaan word met een report.
    Ik kan natuurlijk alleen voor me zelf praten.
    Maar ik neem een report meer dan serieus en elke report die ik hand haaf heb ik voor als nog altijd geklaag over gehad.

  • Dein,
    tuurlijk is hij een van de weinigen. My ass. Ik werk op stage nu ook 40 uur in de week en kan daarnaast ook nog mijn taken uitvoeren.
    - Stage (40 uur in de week);
    - Creativedev.nl (beheer);
    - Creativedev.nl (nieuwe beveiligingsmethoden verzinnen en realiseren, vraag Erik of iemand anders van het project maar na dat ik betere ideeën heb dan jouw Koentje);
    - Use case project (word helemaal opnieuw uitgewerkt aangezien ik wat verkeerd uitgedacht had);


    en ook nog mijn studies naast school:
    - CEH;
    - Virus Research and Defense


    Daarnaast ga ik ook nog gewoon uit met kamaraden. Dus hoe the fuck moet iemand hier medelijden met jou krijgen Koen!?

  • Header updated naar v4.2, met dank aan Smil-E.


    Ik werk sommige weken inderdaad meer dan 50 uur voor Ernst & Young als IT auditor and assurance.
    Veiligheid testen dus.


    Ps: gistreren de servers updated naar de laatste versies.


    @ Niels: mijn geduld geraakt op!
    Ik vraag niet om medelijden, ik vraag om respect voor wat ik doe!

  • Ergens heeft Niels wel een punt...
    En als je het niet aankan dan lijkt het wel handig dat je een van je projecten opzij zet zodat de andere projecten er niet onder gaan lijden.
    Het is maar een idee koen, zo gaat het in het echte leven ook.
    Als iets je teveel word moet je er eentje stopzetten ( sport/werk/school ) voordat alles erdoor achteruit gaat.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Kunnen jullie niet lezen?
    Als jullie denken dat ik het niet goed doe, ga hier dan weg in plaats van kritiek te uiten.


    Ik werk hard en ik doe dat graag.
    Maar niet als 2 mensen van deze site hier continu zitten mij te beledigen. Verder zou ik het ook appreciëren als jullie geen verkleinwoorden gebruiken voor mijn naam!


    Geen enkel mens kan aan wat er allemaal zou moeten gebeuren, maar dat is normaal. Daarom ook dat ik met een team van 7 man werk voor DiMoWeb en daarbovenop ook nog eens met een team van 10 man voor CriminalsPoint.

  • @rickvdbeek
    Rick het is sowieso btw. Zijn er wel meer maar dan nog, wat koen hier neerzet heeft niks met respect afdwingen (want zo omschreef hij het in ze vorige bericht) te maken. Vooral het deel "Hopend op jullie begrip" leid tot het.


    @Koen
    Dat jouw geduld opraakt maakt mij dat iets uit? Als je me wil verbannen omdat ik me aan de regels hou doe dat maar dan zien andere mensen ook hoe ontzettend oneerlijk dit in elkaar zit.

  • @Koen, Ik lever alleen opbouwende kritiek, verder heb ik nog wel 1 punt waar ik je op moet aanspreken.
    Lever FTP toegang aan beheerders, maar dan alleen de CP, die van CF moeten hun plek nog verdienen en daarvan is het vertrouwen nog niet 100% ( is nog te vroeg ) verder zou het fijn zijn als bijv Dein toegang krijgen voor het geval jij een keer niet beschikbaar bent, dit had hij ook voordat de overname kwam met jou en hij heeft toen al bewezen dat hij uitstekend werk kan leveren in het onderhouden van de site zowel front end moderating als back end scripting.
    Hopelijk heb je hier wat aan.


    PS, ik hoop niet dat je mij bedoeld met 1 van die 2 personen, wil dat graag even weten.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Heb dein gepb't.
    Hopelijk gaat er wat gebeuren.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik vind dat jullie niet zo op Koen moeten fitten ik denk dat hij zijn best doet de site word veel verbeterd. Ik vind dit best een complimentje waard. En ben het dus ook helemaal oneens met de mensen die zeggen dat ze niets doen op CP. Goed werk 8-|.


    Mvg. Bever

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!