Gezocht: nieuwe moderatoren!

  • Hallo leden,


    Wij zoeken een aantal leden die het leuk zouden vinden om in een gezellig team te werken en het niveau van ICTscripters op te waarderen.
    Om te kunnen solliciteren moet je aan de onderstaande eisen voldoen (kans op aanname is bij ontbreken van een van de eisen erg klein):


    - Je bent geboren op óf voor 19-11-1997 (min. 16 jaar oud);
    - Je hebt niet teveel straffen op je gebruikersnaam staan, en zeker geen oplichting gerelateerde zaken;
    - Je hebt gemiddeld gezien elke dag wel tijd om ICTscripters te checken en daardoor dus de community goed in de gaten te houden;
    - Je bent gemotiveerd en hebt ook ideeën;
    - Je bent geen moderator bij een andere vergelijkbare ICT community (moderator zijn voor een andere community dan ICT gerelateerd is toegestaan, al moet je dit wel even vermelden bij je sollicitatie);
    - Je spreekt en schrijft goed Nederlands, bent in het bezit van een Nederlands of Belgisch paspoort/ID-kaart en woont in Nederland of België;
    - Je bent bereid om tenminste eenmaal per jaar bij onze crewmeeting aanwezig te zijn op een locatie die centraal ligt voor het team;
    - Je bent geïnteresseerd in ICT en hebt aantoonbare kennis in tenminste één van deze vakgebieden: hardware, software (ook web programmeertalen), design of marktplaats.


    Om te solliciteren voor de 1e ronde vul je de onderstaande lijst in en mail je deze naar [email protected].
    Een CV meesturen is niet verplicht maar heeft wel meerwaarde!


    LET OP!: mails moeten vanaf hetzelfde e-mail adres komen als die bij ICTscripters is ingevuld, anders wordt de sollicitatie volledig afgewezen!
    Je ontvangt een ontvangstbevestiging als wij hem binnen hebben: ontvang je deze niet binnen 24 uur dan kun je er nog een mail achteraan sturen.


    De sollicitatieronde loopt van 19 november 2013 t/m 25 november 2013. Na 25 november wordt je sollicitatie niet meer meegenomen met de besprekingen. De besprekingen duren waarschijnlijk 1-2 weken, en iedereen die mee heeft gesolliciteerd ontvangt een bericht of hij/zij door mag voor de proefperiode. De proefperiode duurt vervolgens een maand en na deze maand beslissen we wie we behouden in het team en van wie we helaas afscheid moeten nemen.


    De lijst:


    Namens Willem en Tim wens ik jullie erg veel succes en hoop ik dat wij goede kandidaten krijgen aangeboden!


    Met vriendelijke groet,


    Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Vraag hier:


    ICT regels je mag geen email vermelden hou een beheerder daar maar aan
    Want dit kan toch niet? Iedereen moet zich aan die regels houden


    Zou iemand hierop reageren
    Want er kan zoveel gebeuren via die e-mails waar niemand vanaf weet dan


    Citaat

    Om te solliciteren voor de 1e ronde vul je de onderstaande lijst in en mail je deze naar [email protected].
    Een CV meesturen is niet verplicht maar heeft wel meerwaarde!


    Niet slecht bedoeld maar kan beter via ICT waar iedereen kan kijken wat er gebeurd


  • Dat is geen persoonlijke email maar een email van ictscripters zelf.

  • Hallo,



    Het gaat hier niet om een persoonlijk adres. Meer om een algemeen adres voor ICT SCripters zelf in dit geval.
    Verder, wat bedoel je precies met "Niet slecht bedoeld maar kan beter via ICT waar iedereen kan kijken wat er gebeurd"?

    Succes aan de mensen die solliciteren. Ik wilde meedoen maar helaas,
    Door een misverstand heb ik een strafpunt. en dit kan niet ongedaan gemaakt worden ( wat ik versta natuurlijk )


    Mvg, Aaron


    Zelf zie ik niet direct een strafpunt. Je zult het waarschijnlijk hebben over een verlopen strafpunt.
    Je kunt het altijd proberen zie ook "- Je hebt niet teveel straffen op je gebruikersnaam staan, en zeker geen oplichting gerelateerde zaken;", zeker als het van een lange tijd geleden is. Indien het recent is kan dit wel een probleem vormen.
    Maar niet geschoten is altijd mis. ;)

  • Ik wens iedereen succes die solliciteert, en hoop dat er goede, leuke en gezellige mensen worden gekozen. :)


    Persoonlijk vind ik die casusvragen best wel overdreven. In unieke gevallen zou je ook prima met anderen crew een beslissing kunnen nemen? Nu komt het een beetje aan als 'doe het lekker zelf...'
    Er bestaat ook teambuilding. Op een collegasite waar ik moderator ben (ik noem geen namen, maar het is een bekend forum/site die al vrij lang bestaat) wordt ook vaak achter de schemen overlegd als we het niet meer weten hoe we iets moeten aanpakken.


    Ik vind het opvallend, en een beetje afschrikwekkend, maar moest er toch wel even om grinniken ;)


    Alsnog wens ik iedereen success :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!