Posts by bramieboy100

    @Wmdiensten


    Indien ik een open source zou uitbrengen zou ik op een andere manier de kosten eruit proberen te halen.
    (Te denken aan een upgrades, beveiligings mogelijkheden, advertentie's op eigen website)
    Niet door betaalde certificaten.


    Maar natuurlijk denkt iedereen anders.


    Dat neemt het hele idee van open source weg (advertenties omdat je dat niet onafhankelijk maakt).

    Even snel overgekeken en hier wat tips:
    1. Zelfde als hierboven, even aan je opbouw werken (dit moet sowieso ook in het Nederlands).
    2. Haha in de zin zetten leest zeer onprettig
    2. voor but een komma gebruiken
    3. Als je formeel wil overkomen moet je alles voluit schrijven en dus ook geen samentrekkingen gebruiken (gonna naar going to)


    Edit:
    4. Het is successfully
    5. A lot altijd uit elkaar schrijven

    Ik kan nu niet inloggen, maar hierbij wat verbeterpunten.
    -In het klantenpaneel hoort je netjes aangesproken te worden. Dat betekend dat het ook zonder spel- en grammaticafouten moet. Het is bijvoorbeeld 'goedenavond' en niet 'goede avond'. Daarbij hoort er een punt te staan als je alleen de eerste letter van de naam noemt. Dus dhr. (hier hoeft ook geen hoofdletter) D. Demo2.

    Ieder zijn mening hé Ref. Sommige mensen zijn bv ook tevreden van een Aldi of een Lidl ipv van een andere grote supermarkt bij wijze van spreke.


    Misschien een beetje offtopic maar soms bieden zij betere producten. Dit baseer ik op onderzoeken van de consumentenbond. Vaak hebben zei ook gewoon goede kwaliteit.


    Ontopic: Ik heb ook nog nooit problemen gehad met transip.

    Microsoft Webmatrix werkt inderdaad erg makkelijk. Je maakt snel een website aan en die kan je snel live bekijken. Ik gebruik niet meer zo vaak xampp omdat ik daar altijd problemen met heb gehad met de poorten. Uiteindelijk kom je er wel uit maar dat duurt erg lang.

    Je doet het ook niet op de juiste manier.


    Ik raad de volgende manier aan aan:

    PHP
    $result = mysqli_query($con, SELECT Username FROM users WHERE Username='$username');
    if (mysqli_num_rows($result) > 0) { echo "Gebruikersnaam bestaat al"; }

    Ik vind de reclames erg storend, maar dat terzijde. Het is een verdienmodel. Ik ben het met K.Rens eens. Het wordt te snel te moeilijk. Ik zou er een nieuw element in het spel doen. Verder is het ook fijner spelen als je poppetje eens wat sneller liep. Daarbij kan ik het ook niet afsluiten op mijn LG Optimus L9.

    Begin dan gewoon bij 100000 en tel er telkens een bij op. Zo kan je dubbele krijgen. (Dit is de makkelijkste manier, jan kan ook bij 1 beginnen en daarvoor nullen zetten zodat het uiteindelijk zes cijfers worden.)

    Ah dat is waar ook. Ik raad dan een get of post naar een php bestand aan die dan het aantal kliks in een tekstbestand zet. Het is immers geen gevoelige data en wat makkelijker om te gebruiken.

    Div ondersteunt simpelweg het attribuut height niet, alleen de global attributes (zoals id, class, enz.). Om de div hoger te maken is de enige oplossing dus om css te gebruiken. jQuery zet er wel een attribuut bij maar dat is gewoon een fout in je html code.