Posts by draity

    Domein(en):


    gamecompetition.nl 11-12-2014


    gametournament.nl 11-12-2014


    tournamentonline.nl 11-12-2014


    toernooionline.nl 11-12-2014


    haalikmijndoel.nl 24-01-2015


    dagelijksleren.nl 3-11-2014


    leerdagelijks.nl 13-11-2014


    standaardgoedkoop.nl 08-01-2015
    alwayscheap.nl 13-12-2014


    gamerspunt.nl 11-12-2014





    Registrar: Versio

    Begin bod: 1 euro (geld niet voor elk)
    Opbieden met: 1 euro

    Buy now: 5 euro
    Extra informatie:


    Ik had allemaal plannen met domeinen. Maarja dit komt er allemaal niet van, dus ik verkoop de domeinen zodat ik iemand anders er blij mee kan maken misschien...?!!
    Noem het domein en geef een prijs.


    Vragen? Laat het even weten!

    Ik vind het een beetje veel geld voor een facebook profiel waar standaard tussen de 10 en de 30 likes per item op komt. Want er zijn mensen die al voor 3 of 5 euro een advertentie aanbieden op hun facebook profiel. En hun krijgen dan standaard rond de 300 likes per item.


    Ik zeg het alleen even ;)

    standaardgoedkoop.nl te koop



    Domein(en): standaardgoedkoop.nl
    Verloopt op: 08-01-2015
    Registrar: versio.nl
    Incl. hosting: nee
    Hosting loopt tot: n.v.t.
    Begin bod: nader overeen te komen
    Opbieden met: 2 euro
    Betalen kan via: bank, paypal
    Extra informatie:




    Ik wou hier iets moois mee doen. Maar dat gaat niet door.

    Domein(en): alwayscheap.nl
    Verloopt op: 13-12-2014
    Registrar: versio.nl
    Incl. hosting: nee
    Hosting loopt tot: n.v.t.
    Begin bod: nader overeen te komen
    Opbieden met: 2 euro
    Betalen kan via: bank, paypal
    Extra informatie:


    Ik wou hier samen met iemand wat moois van maken, alleen we hebben geen tijd, en nog lang niet de juiste skills.
    Dus daarom verkopen we het domein weer.

    het zijn .nl domeinen, ik had er mooie plannen mee, de titel van de website is dan ook vrij duidelijk. Mijn plan was dan ook om een site op te zetten waar filmpjes kwamen over allemaal pc software en over codering etc. Ik voer de plannen niet uit, omdat ik het gewoon te druk heb.


    Ik heb leerdagelijks.nl en dagelijksleren.nl allebei gekocht, je moet even aangeven of je 1 domein wilt of 2. Ik heb ze allebei gekocht omdat het best veel op elkaar lijkt, dus zo kun je gaan door linken ofzo.



    Dus voor de mensen die er wat mee willen...


    Domein is geregistreerd bij: Versio
    Domein loopt tot en met: 13-11-2014



    Contact / bieden graag via pm.


    groetjes Mike

    Hey,


    Ik wist toen je op het andere forum het hier over had, meteen al dat het dit forum is :)


    Ik volg de opleiding applicatieontwikkelaar, en wij zijn nu net begonnen met php, later krijgen we veel andere talen ook nog. Het lijkt me dan ook erg leuk om met de lessen mee te doen.
    Zo heb ik alvast een voorsprong op dingen die gaan komen op school, waardoor het mij net weer wat makkelijker af gaat. Ik hoop dus dat er genoeg aanmeldingen komen, want ik vind dit
    echt een super idee!


    Enige vraag van mijn kant is dan nog wel, zijn deze lessen meteen voor gevorderden? Of begint het wel meer bij de basis? Dat laatste zou voor mij namelijk zeer handig zijn. Of komen er misschien zelfs verschillende moeilijkheidsgraden?


    Laat het mij maar weten a.u.b.


    Groetjes,


    draity

    ik ga ook photoshop even opstarten en kijken wat ik er van maak :P.


    kleding speelgoed, kijke of er iets goeds uit komt

    Jep dat word dus niks :P
    Iemand die de juiste opleiding heeft gevolgd weet dat je dus zoiets niet in photoshop moet maken :P
    Misschien wil hij later ook nog reclame maken, en dan is die dus sowieso ook een 3d model nodig.

    Aangezien je niet zo heel veel wilt betalen, kan ik je zeker iets aanraden:


    http://www.ontwerpen-voor-geld.nl/


    Maak daar een wedstrijd aan met een budget die je zelf kiest, let wel: hoe hoger je budget hoe serieuzer je word genomen, dus voor 50 euro krijg je echt niet de profs die je gaan helpen. Maar maak er 100 tot 200 euro van en je zult iets moois krijgen.


    Mvg,


    draity

    ow maar mensen ik heb wel verkeerd gelezen :(


    4 euro, 15x meer schijfruimte en 40x meer dataverkeer < versio


    Dus versio geeft echt veel en veel meer en ook nog eens 1 euro goedkoper :o

    Oke bedankt voor de informatie, dan weet ik dus dat versio een slechte service levert haha, dat wil ik dus niet :)


    Ik zal eerst nog even zeggen wat ik zeg maar nodig ben zodat jullie weten of dat pakket te duur is. Want ik ga dus eerst gewoon puur voor mijn opleiding een beetje prutsen met site's maken, dus ik zal de eerste maanden zoiezo niet meer dan 10 bezoekers per dag krijgen haha, want ik zal steeds switchen van site layout enz.