Heej,
zoals jullie er overlezen, horen en / of luisteren heerst de Mexicaanse Griep. In Nederland zijn al meer dan 163 gevallen bekend. Eerst was het verre en verre weg van mijn woongebied maar nu is de Mexicaanse Griep al bekend bij een meisje van het dorp naast mij. Veel vakantie gangers die uit Spanje weer komen zijn momenteel besmet, ook toeristen uit Mexico, en de V.S zullen velen van besmet zijn. Best wel kriebelig vind ik, geef je mening
De griep
- Joshua
- Closed
-
-
-
Achja de nieuwe hype van 2009 Maarja het is best wel ernstig gelukkig hebben ze er iets op gevonden. Maarja ik ben er weer vandoor ga terug na de Tilly (Tilburg) kermis(a)
Later,
-
Hoe kan je herkennen of je besmet bent? Ik kom net uit Griekenland en ik voel me ook niet lekker ;). Me vader en me broertje ook al niet..
-
Beste,
Ik maak me er geen zorgen om. Er zal een dag komen dat iedereen sterft. Of er komt een dag dat ik ineens wordt aangereden of wat dan ook, en dan ben ik ook dood. Ik geniet van iedere dag dat ik leef. En of het nou de Mexicaanse Griep is Of K**ker ik zal blijven vechten
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
[offtopic]^
Epic win (a)[/offtopic]Hier is nog helemaal niemand besmet in deze regio. Althans, niet dat ik weet. Maar ik hoor er ook amper wat over..
-
Beste,
Ik denk ook niet dat het zich snel zal verspreiden. Aangezien Nederland goed genoeg is voorbereid om zulke epidemie's tegen te gaan of voor het ergste te stoppen;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Citaat van Jesse
Hoe kan je herkennen of je besmet bent? Ik kom net uit Griekenland en ik voel me ook niet lekker ;). Me vader en me broertje ook al niet..
Uit Griekenland waren er ook best veel besmet, gewoon even naar de huisarts gaan dan. Hier was het ook stil rond om de griep tot het hier in de regio is toegeslagen. -
Citaat van alexruter
Beste,
Ik denk ook niet dat het zich snel zal verspreiden. Aangezien Nederland goed genoeg is voorbereid om zulke epidemie's tegen te gaan of voor het ergste te stoppen;)
Met vriendelijke groet,
A. Rutermijn moeder werkt bij een huisarts in zeeland,
en zei vertelt dagenlijks verhalen over de ggd die totaal niet voorbereid is op de griep,
ook andere huisartsen (onader andere die van haar) zijn niet voorbereid met een soort van plan.dus voorbereid ??
ze doen wel alsof maar echt is het niet zo !! -
Inderdaad, er is zelfs een artsen te kort dus als de griep echt een grote pandemie word heet Nederland een serieus probleem.
-
het probleem met zoizo de griep (die is op zich zelf ook al dodelijk!) dat het virus zich steeds veranderd. Wat de meeste mensen niet weten is dat ook de Mexicaanse griep enige varianten met zich mee zal brengen.
Nederland zou een epidemie met dit virus nooit aankunnen, stel dat we een vaccin hebben is die ten eerste veel te duur voor Nederland ten tweede zit je met die snelle verandering van het virus.kijk maar naar de Spaanse griep hoeveel mensen waren het ook alweer? 30 miljoen ofzo denk dat als de Mexicaanse griep groot word dat het meer schade zal aanrichten dan de Spaanse.
CitaatNederland niet goed bewapend tegen toekomstige griepvarianten
http://adamsappel.eldoc.ub.rug.nl/root/2005/200505/hier een artikeltje
Maar ik denk dat we dit virus wel serieus moeten nemen maar zeker niet er naartoe moeten gaan leven. Misschien word het virus wel nooit groot.
hopelijk hebben jullie wat aan mijn uitleg,
stanPS mijn moeder werkt ook bij de ggd in breda maar toen ik nog klein was ook in Zeeland (goes)
-
Citaat van alexruter
Beste,
Met vriendelijke groet,
A. RuterDeze Griep verspreidt zich juist heel snel.
------
Ik zeg kom maar op!! Ik ben nergens bang voor :cheer: -
Citaat van alexruter
Beste,
Ik maak me er geen zorgen om. Er zal een dag komen dat iedereen sterft. Of er komt een dag dat ik ineens wordt aangereden of wat dan ook, en dan ben ik ook dood. Ik geniet van iedere dag dat ik leef. En of het nou de Mexicaanse Griep is Of K**ker ik zal blijven vechten
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beter kan ik het niet ten woorde brengen. Win. -
Mexicaanse Griep, dat zit bij die mensen gewoon in hun hoofd. Ze mankeren helemaal niks. Pure onzin.
:cheer: -
:{ hoop niet dat het te erg word anders ben ik weg uit nl(a)
-
-
mensen,
Wij maken ons veel te druk wij zijn allemaal gezonden mensen.. Swine Flu (mexicaanse griep) is gewoon een griep variant die heviger reageert bij mensen met een aandoening. (zoals astma enz.) Mensen die niet zo een 'aandoening' hebben hoeven totaal niet bang te zijn.
In Groot Britanie zijn ook nu 100.000 mensen besmet en er maar 5 dood gegaan (h)
Lars
-
ik heb astma nu maak ik me nog meer zorge
-
en laat jij nou precies die 1 van de 5 zijn..:cheer:
ik merk er nog niet zoveel van , maar ik verwacht wel dat het snel verspreid i.v.m dat iedereen terug komt van vakantie.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!