Posts by lars1134

    Soort werkzaamheden:


    Het creëren van een applicatie gericht op studenten aanvankelijk in de
    regio Amsterdam (Hogeschool van Amsterdam). Verder hebben wij in dit
    topic enkele vragen staan over sustainability van uw bedrijf, indien u
    deze zou kunnen beantwoorden, dan zou dat erg fijn zijn. Het hoofddoel
    van dit bericht is het krijgen van een indicatie van ontwikkelingskosten
    en het in contact komen met bedrijven die dit voor ons kunnen doen.


    Omschrijving van de werkzaamheden:


    Voor de studie moet er een BV opgezet worden. Een product waar wij ons
    graag wellicht op zouden willen richten is het opzetten van een
    studentenapplicatie. De kennis om een applicatie te creëren ontbreekt
    ons, vandaar dat wij graag een externe partij hiervoor in willen zetten.
    Op dit moment zijn wij bezig met onderzoek naar kosten voor het
    opzetten van een dergelijke applicatie. Uiteindelijk hopen wij een van
    de bedrijven die via Sitedeals reageren uit te kunnen kiezen om een
    applicatie voor ons te maken.



    Oké, kort maar krachtig gezegd willen wij een applicatie maken die
    relevante informatie voor studenten verzameld. Functies waar wij onder
    andere aan gedacht hebben is het volgende:


    - Evenementenkalender


    - integreren van klassenrooster in applicatie (vb. http://www.mytimetable.hva.nl)


    - Openbaar vervoer tijden


    - Supermarkt zoeker


    - Studentengerechten (recepten)


    - Nieuws


    - Studentendiscussieforum


    - Kortingen (bij clubs, boekenwinkels, cafetaria etc..)



    De laatste functie is wordt waarschijnlijk de 'key' functie. Het is van
    belang dat uiteindelijk de applicatie gebruiksvriendelijk is en
    gemakkelijk onderhoudbaar voor ons.



    Wij zijn op dit moment erg benieuwd naar de kosten voor het ontwikkelen
    van een dergelijke applicatie. Ook willen wij een verzameling maken van
    bedrijven die in aanmerking zouden komen voor deze opdracht.



    Concrete vragen voor u:


    - Hoeveel zou het kosten om 3 van de bovenstaande functies te
    ontwikkelen, en hoeveel zou het kosten om 6 van de bovenstaande functies
    te ontwikkelen? (of nog beter, zou u ons per functie een indicatie
    kunnen geven over de kosten?)


    - Hoe lang (weken of dagen) duurt de ontwikkeling van een dergelijke applicatie (in geval van 3-6 functies)?



    Sustainability


    - Hoeveel uren zou u hiermee bezig zijn?


    - Zijn uw werkkrachten allemaal Nederlands en boven de 18 jaar?


    - Zou u ons kort kunnen informeren over de middelen die verbruikt/gebruikt worden tijdens de ontwikkeling van een applicatie?


    Budget voor dit project:


    Later te bepalen.


    Deadline:


    De uiteindelijke deadline zal rond het einde van de zomer liggen, no
    rush. Maar we zijn wel erg benieuwd naar hoe lang een bedrijf of persoon
    erover doet om een dergelijke applicatie te ontwikkelen.


    BTW-nummer verplicht:


    Onzeker.



    Bij voorbaat hartelijk bedankt!

    Alles kan. Maar je moet niet verwachten dat minecraft hier soepel op gaat spelen. Het probleem van deze laptop is dat hij een geïntegreerde grafische kaart heeft. Met je huidige setup is het spelen van nieuwere games (bv COD, BF, WoW enzovoorts) in principe onmogelijk.


    Als je games wil gaan spelen zorg er dan voor dat je een aparte grafische kaart hebt. (let wel op dat een laptop eigenlijk nooit voor games is) Ik vind tevens de prijs wel redelijk hoog voor wat je ervoor krijgt. Waar heb je deze gezien?


    Als ik jou was zou ik, zeker als je een laptop wilt, een paar honderd euro meer erbij leggen zodat je ook nog wat meer jaartjes mee kan. Als je het geld niet hebt, ga dan voor een desktop.

    Hey (CP'ers)!


    Voor een klant ben ik ben op zoek naar een scripter voor de website MaffiaGuru.nl (Geldige G4G licentie). Er is op dit moment een redelijke bug die eruit gehaald moet worden. Op dit moment werkt het transportsysteem überhaupt niet. Ieder half uur zou er een vliegtuig moeten vertrekken, als je aangeeft dat je echter wilt vertrekken naar een andere stad wordt je nooit naar die andere stad gestuurd. Hier moet zsm iets aan veranderen.


    Ik zoek dus het liefst voor dit weekend iemand dit dit snel kan oplossen voor een gunstige prijs. Indien alles succesvol verloopt heb ik voor ditzelfde project snel ook nog wat andere opdrachtjes zoals het scripten van nieuwe opties of het implementeren van bestaande opties van andere sources in dit spel.


    Ik hoor graag van ieder die hierin geïnteresseerd is. Graag ook even de prijs die gevraagd wordt om deze kleine bug op te lossen.

    Hey ICT Scripters,


    Voordat de zaterdagavond zijn intrede weer gaat
    doen, wat meestal een avondje kicken en uitgaan betekend, zou ik jullie
    graag een vraag willen stellen over zwervers. Dit om de meningen van verschillende leeftijdscategorieën in kaart te brengen met daarin duidelijk de verschillende interesse van individuen.


    Wat vinden jullie van zwervers? Heb je er veel last van? Of heb je juist respect voor zwervers?


    Laat me je mening over zwervers weten! Het maakt niet uit wat je ervan vindt. Alles blijft natuurlijk anoniem.


    Bedankt en nog een kicken weekend!

    Ik bied bij deze 70 euro op voorwaarde dat ik met paypal kan betalen en dat de overdracht uiterlijk voor 19:00 op 9 juli is voltooid.

    Ik heb veel interesse voor alle rechten, waarbij ik het alleenrecht heb op het script. Echter bij het aanmaken van een account wordt er geen activatielink gestuurd maar een welkomsmail. Ik kan dus niet mijn account activeren of inloggen.


    Graag dit verhelpen.

    Citaat van legendd

    Er staat ook nog eens: Ik ben op zoek naar een unieke of vrijwel unieke maffia source
    Dus ik vraag me af of het al een paar keer verkocht mag zijn want dan bied ik die van mij ook aan ;)



    Een paar keer verkocht is geen probleem. Weggegeven doorverkooprechten van het script echter wel.

    Beste Criminalspoint leden,


    Ik ben op zoek naar een unieke of vrijwel unieke maffia source. De source dient recentelijk te zijn geschreven, betekenend dat een source die 6 jaar geleden ontworpen is niet naar mijn wens is. Het zou tevens mooi zijn als er ook al een redelijke layout ingebouwd zit, maar dit is zeker geen vereiste.


    Budget is aanwezig.


    Gelieve hier te reageren of via pb. Tevens een prijsindicatie.