Afscheid van een projectleider

  • Beste bezoekers van CP,


    Na een periode van onduidelijkheid is het hoge woord eruit: ik ben afgelopen vrijdag ontslagen door Koen, en daardoor ben ik niet langer projectleider van CriminalsPoint.


    De manier waarop mijn ontslag is bevochten door een select groepje binnen het team van CriminalsPoint was op z'n zachtst gezegd onbehoorlijk, maar daar laat ik het bij.


    Toen ik ruim een jaar geleden solliciteerde naar de functie van Projectleider had ik duidelijke doelen voor ogen. Ik wilde dat het team meer een deel werd van de community, en er niet als elitair groepje boven stond. Ik zette in op gelijke en eerlijke behandeling van alle leden. Ik streefde naar een mildere en vriendelijkere manier van controle en strafmaatregelen. Tijdens mijn periode als projectleider heb ik die doelen aangestipt zien worden, maar aan de eindstreep moet ik concluderen dat de doelen helaas niet behaald zijn.


    Daar baal ik van. Ik heb echter mijn best gedaan door zoveel mogelijk bij te sturen door waar nodig feedback te geven en ontwikkelpunten te overleggen. Het enige resultaat hiervan: nogmaals blijkt dat feedback in ontvangst nemen en (eventueel) verwerken een kunst op zich is, een kunst die veel mensen nog niet onder de knie hebben.
    Ik zeg hiermee niet dat ik perfect ben. Ook ik heb steken laten vallen, elk zo met zijn redenen. Ik heb er geregeld voor gekozen om zaken op zijn beloop te laten, om zaken zichzelf te laten oplossen. Soms lukte dit wel, soms ook niet. Dat wijt ik dan ook aan mijzelf, dat is iets wat ik beter had moeten doen.


    Ik lever mijn functie met dubbele gevoelens in. Ik ben ontevreden over de doelen die helaas niet bereikt zijn.
    Ik ben echter ook blij dat ik mijn steen heb kunnen bijdragen aan de website en aan jullie, de bezoekers. Vaak kreeg ik van jullie positieve reacties op acties en reacties van mijn kant. Een blijk van waardering die mijn werkwijze kracht bij heeft gezet. Dank daarvoor!


    Ik wens het team van CriminalsPoint succes, en bovenal Koen, die in de komende tijd succes nodig heeft bij belangrijke beslissingen die hij moet gaan nemen in het belang van CriminalsPoint.


    Maar het belangrijkst: ik wens jullie heel veel succes. Maak mooie, goede websites en applicaties, en blijf werken aan je eigen ontwikkeling. Dat gun ik jullie allemaal.


    HG,
    - Lodewijk

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Na een periode van onduidelijkheid is het hoge woord eruit: ik ben afgelopen vrijdag ontslagen door Koen, en daardoor ben ik niet langer projectleider van CriminalsPoint.


    Waarom ?

  • Ik hoop dat ondanks dat je je functie neer hebt gelegd, dat de crewleden een voorbeeld aan je nemen.


    Jij straalde als enige crewlid echte professionaliteit uit, als enige. Althans, naar mijn mening. Dit enkel en alleen al door de schrijfstijl die je handteerd. Hoe het intern er aan toe ging weet ik niet, en maakt mij ook niet uit. Ik als lid zie de buitenkant, en dat is alles wat moet tellen voor een lid.


    Dat vind ik grote zonde, want met welk crewlid kan ik nu dan nog een formeel gesprek aangaan?


    Success! ;)

  • Lodewijk,


    Ten eerste bedankt voor je inzet van de afgelopen maanden, we hebben altijd een goede projectleider aan je gehad maar helaas, zoals K.Rens al zegt kon je in de laatste maanden ons verwachtingen niet meer waar maken.


    We proberen altijd zoveel mogelijk van elkaar te leren als crew en we zullen zeker een aantal sterke punten van lodewijk mee nemen om CriminalsPoint naar een hoger level te tillen. Ik stem met je mee dat Lodewijk professionaliteit uit straalde naar de leden door zijn manier van het schrijven van mededelingen en prive berichten.


    Vanaf heden zullen R-Mijnten en Ik samen de taken van Lodewijk overnemen, mochten er dus problemen of dergelijke zijn kun je met een van ons contact opnemen en/of wanneer nodig met K.Rens zelf.


    Bedankt voor jullie begrip en nogmaals Lodewijk bedankt voor je inzet.


    :cheer:
    R.Jipping

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Lodewijk,
    Bedankt voor je inzet
    Je hebt mij en andere leden de laatste maanden enorm geholpen!
    Jammer dat je niet meer in het team zit,
    Je was een van de beste teamleden die ik in heel mijn tijd op cp heb gekend.
    Ik heb enorm respect voor je en mag je in de toekomst alleen maar geluk hebben!



    Groeten,
    Bboy

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!