Posts by ILuvBikinies

    Ik kan het niet omzetten naar HTML/CSS voor u, ondanks dat zijn er genoeg mensen die het hier voor een klein prijsje willen doen of zelfs gratis.


    Wat is de prijzenpot voor enkel .PSD? 40?

    Ik bezit een Toshiba en ik moet zeggen het is een top laptop, zwaar onderschat.


    De ingebouwde speakers zijn ook niet mis, verder is gemakkelijk te biedenen en heb ik tot nu toe (half jaar oud) geen enkel probleem gehad met Toshiba.

    die 1e crimegame layout die je hebt geslice heb ik op meerdere sites gezien hoe veilig ga je met de .psd files om?

    Dit bericht is totaal nutteloos.


    Ten eerste; een slicer/baser weet (hopelijk) wel beter.
    Ten tweede; wie zegt dat hij degene is die doorlekt? Kan de eigenaar van de lay-out ook zijn geweest.

    Nope, ik ga geen bron hierover vrijgeven. Je kan zelf al wel raden waarom neem ik aan.


    Ik vermeld enkel dat de manier hoe ik denk dat meneer het doet niet zo legaal is als wat hij zegt ;)

    Zolang u niet beschikt over de informatie die ik heb, kunt u mij vooroordelen wat u wilt, de methode ga ik niet vrijgeven al willen velen van jullie dit wel.


    Dit is een fout in 't systeem van spotify zelf die al enige tijd bezig is, daarintegen is de methode niet zo zeer bekend en niet zo snel te vinden op Google of andere zoekmachines.


    De geintresseerde kunnen contact opnemen met mij zodat ik eventuele toelichting kan geven, ik laat me niet uit over de methode.


    Fijne dag.

    Beste ICT scripters and designer en wat nog meer haha,


    Ik heb een methode gevonden waarmee ik een spotify account kan aanmaken, met je eigen gegevens en hierop een jaar abbonement kan zetten.


    Aangezien ICTers, onder andere ikzelf, veel op de computer zitten is het fijn om naar muziek te luisteren. Zelfs onderweg kun je op je mobiel hiervan ook gebruik maken!


    Voor meer informatie http://www.spotify.com


    Bent u geintresseerd in een account? Hieronder vind u de prijzen:


    Spotify 1 jarig abbonement voor 15 euro. Deze methode is volledig 'white hat' en dus niet illegaal.


    Amen. Mijn held.