Posts by febol

    volgensmij vian het admin panel maar kan natuurlijk ook in de database alleen de game is zo gemaakt dat het via het admin panel kan dacht ik succes

    oke dank u wel ga mijn best doen :D

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.07.12 23:39:42:
    dank u wel


    ik heb het gevonden ik dacht dat cookie alleen javascript was haha
    dit is de oplosing

    PHP
    $cookie = $_COOKIE["NumberOrdered"];

    Javascript en Php


    Hallow iedereen


    ik heb een vraag of het uberhoud mogenlijk is en zo jah hoe dan om een variabelen uit een javascript te weergeven in php dus zowiets dacht ik maar werkt niet en op google kom ik er niet uit


    PHP
    <script type="text/javascript">NumberOrdered = GetCookie("NumberOrdered");</script>
    <?PHP 
    if($NumberOrdered == 1){
    	echo"
    <tr><td>productcode1:   		</td><td><input type=\"text\" size=\"37\" name=\"b_productcode1\"></td></tr>";
    }


    alvast bedankt voor u tijd en hulp alweer


    groetjes tim

    ik zou bij die slide show soory van de knoppen (rechts zwartte) op een lijn zetten maar verder vind ik het wel mooi


    groetjes tim

    jah dat klopt maar ik heb een script winkelwagentje gedownload en nu wil ik het bestelformulier aanpassen dus heb al wat zitten rommelen dus vandaar al zoon beetje de heelen dag xd.


    maar ik heb het probleem dat hij waneer ik op "Formulier versturen" klik dan doet hij niks lijkt wel hij weergeeft de echo niet


    tuurwel ik wil dat hij de submit uitvoert


    ik snap niet waarom hij deze niet uiutvoerd de if submit dat is mijn vraag ik wil dus dat hij als je op "Formulier versturen" klikt dat hij de if submit uitvoerd dus de echo weergeeft


    bedankt voor u hulp en echt sorry voor mijn onduidenlijker uitleg hoop dat het zo duidenlijk is


    groetjes tim

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.07.12 23:11:14:
    opgelost

    PHP
    enctype="text/plain"

    moest weg in de regel


    PHP
    <form action="" method="post" enctype="text/plain">


    bedankt voor al jullie hulp!!!!!


    groetjes tim

    ik zit nu al een tijdej te klooten en heb ales gedan overgens bedankt voor uw super uitleg luc en uw tijd maar als ik nu op klik gaat hij naar de link


    http://www.kan-ik-niet-zeggen-…=&submit=Naar+beginpagina


    ik heb nu gesprek hier zucht dus vandaar zo kort sorry maari k ben er zowieso om 6 uur weer dank u wel


    groetjes tim

    ooww oke dus php_self betekend gewoon de url waar hij op is oww oke dank jullie wel !!!!!


    groetjes tim

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.07.12 11:30:07:
    een vraagje noig als ik action"" doe dan voert hij noig steets niet de


    PHP
    if(isset($_POST['submit'])) {
    	mysql_query("INSERT INTO `[messages]`(`time`,`from`,`to`,`subject`,`message`,`outbox`) values(NOW(),'$page->sitetitle','$recruiter','Referal','Je hebt een lid laten aanmelden op $page->sitetitle! Dank je wel!','0')");
    	echo"Geluktdfdsfsdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddefefeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee";
    }


    uit hoe kan dat dan ?


    groetjes tim

    Programmataal - PHP / Html denk ik


    ik heb een voormulier nu wil ik dat hij dus als er op submit geklikt word de if(isset($_POST['submit'])) uitvoerd door $PHP_SELF te zetten maar dit neegeerd hij gewoon en als ik heb naar bijvoorbeld bevestig.php set dat gaaat hij gaaar wel heen maar dan doet hij niet de inputs Posts herkennen


    graag hulp want kom er niet uit
    alfast bedankt!


    hier is het script


    ik heb ook al <?PHP echo"$PHP_SELF"; ?> geprobeerd werkt ook niet en op internet al gezocht maar niks werkt


    dank u wel groetjes tim

    ik heb nu dit



    ik heb dit:

    PHP
    var iNumberOrdered2 = 0;
    iNumberOrdered2 = GetCookie("productmax");
    strID_NUM    = thisForm.ID_NUM.value;
    
    
    if(iNumberOrdered2 == 1)
    alert( strSorry );


    en dit: toegevoegd :

    PHP
    dbUpdatedOrder2 = strID_NUM;
    SetCookie("productmax", dbUpdatedOrder2, null, "/");


    maar hij doet het nog steets niet haha zucht


    maar echt bedankt voor u hulp!!!!!


    groetjes en bedankt tim

    ik heb nu dit


    if ( iNumberOrdered == 2 )
    alert( strSorry );


    else if ( iNumberOrdered == null )
    iNumberOrdered = 0;


    maar hij geeft hij weergeeft de error nu ook als ik een ander product toevoeg



    sorry voor snelle reactie maar moet met activitijtenbegelijdster mee


    **
    oke eventjes duidenlijke uitleg nu heb ik wel heel eventjes 5 min de tijd xd


    ik wil als dat mogenlijk is dat hij van elk product maar 1 erin kan stoppen maar wel meerderen verschillende producten


    dit lukt me nog niet


    ik moet nu naar school juf kwam onverwachts sorry pfff zucht haha
    **


    bedankt en groetjes tim


    **
    ik weet het echt niet de heelentijd zitten knutselen O_o
    **

    wow haha thanx nog 1 vraagje direct of nu haha hoe doe je in javascript een exit; bij een IF ? sorry als ik raar overkom hoor maar ben nu een beetje antoesjast sorry


    ik dacht dat die iNumberOrdered was voor hoeveel verschillende producten er in je winkelmandje daten en niet voor hoeveel van elk haha dank u wel!


    owja ik heb nu :

    PHP
    if ( iNumberOrdered == 1 )
          alert( strSorry );


    SORRY


    dat ik weer stoor maar hij weergeeft de error nu ook als ik een ander product toevoeg

    Javascript


    hallo iedereen


    ik heb een javascript voor winkelwagentje nu wil ik dat ze maar max 1 product in hen mandje van elk kunnen stoppen


    dit is het stukje waar het denk ik om gaat



    maar mij lukt het echt niet al kei lang op zitten knutselen wat ik wel leuk vind om te doen hoor haha maar kan iemand mij mischien iets leeren van hoe je dat kan doen ? want als ik het doe en je klikt op toevoegen dan zecht hij leeg mandje of hij voegd gewoon meer dan 1 van elk product toe...


    ik heb echt al zo veel geprobeerd op zo veel plaatsen haha graag uw hulp ALLEEN als u tijd en zin heeft!


    dank u wel alfast


    groetjes tim


    owja ik kan laat reageeren want mag eigenlijk niet op internet hier maar heb het stieken haha


    en dit is het heelen script


    dank u wel