Nieuw betaalsysteem

  • Beste leden,


    Om de hogere tarieven van enkele betaalplatformen aan te vechten, lanceren wij een nieuw systeem dat de winst nog meer aan de webmasters zelf geeft.


    Wat houdt dit concreet in?
    - Een flexibele betalings API, aanpasbaar naar eigen smaak.
    - Hogere uitbetalingen dan andere online betaalwijzen
    - Een geintegreerd platform dat meer betaalwijzen ineens kan aanbieden dan eender wie.
    (AlertPay, bank overschrijving, bellen, creditcard, iDeal, MoneyBookers, PayPal, SMS, Wallie)
    - Maandelijkse uitbetaling, al vanaf 15 euro


    Alle uitleg is te vinden op onderstaand adres
    http://docs.gamecoll.com/tiki-index.php?page=Payment_API


    Gelieve suggesties te geven wat er beter kan en dan kijken wij er zo snel mogelijk naar.
    Dit systeem gaat binnenkort al onze bestaande betaalsystemen vervangen.
    Het is sneller en volledig pincode gebaseerd.
    Er moet niet meer worden ingelogd.
    Uitbetalingstarieven worden maandelijks herbekeken en automatisch aangepast.
    Als een leverancier een hogere uitbetaling doet, krijg jij deze winst automatisch volledig mee doorbetaald.
    De standaard berekening is ongeveer 5% kosten.



    Kleine bugs voorbehouden, maar alles wordt normaal gelogd.


    Bedankt alvast voor het bekijken van het systeem.

  • Nice!
    Wij gebruiken momenteel TargetPay, maar niet zo lang geleden zijn de uitbetalingen (van hun Belgische tarieven dan) een beetje gezakt, zei mijn broer.


    Ik ga hem dan ook proberen te gebruiken ;)

  • Persoonlijk vindt ik de tarieven nogal hoog liggen. Idd, er zitten aanbieders tussen welke lager zijn, maar Paypal en Moneybookers zijn standaard al lager als wat er in deze API wordt verrekend.


    Mochten deze tarieven echter op standaardwaarden worden gezet en er wordt verzekerd dat de verdiensten ten alle tijden blijven bewaard dan zal ik zeker gebruik gaan maken van deze API.

  • Er staat bij MoneyBookers en AlertPay kosten E 2,- ?


    En zou het niet praktischer zijn een zakelijke bankrekening te openen ipv op je eigen naam geld ontvangen? En ben je de BTW niet even vergeten mee te rekenen?

  • We kunnen meerdere landen aanbieden, maar hebben ons op dit moment gewoon beperkt tot de landen die "speciale aanbiedingen" hebben.
    Als je op andere landen klikt, zie je normaal al de andere systemen.


    Voor bellen, iDeal en sms gaan we bv de andere landen nog gaan invoeren.


    Wij rekenen de standaardtarieven van paypal (idem moneybookers en alertpay) + ongeveer 5% kosten.
    Die 5% die wij aanrekenen is omdat wij dit manueel moeten afhandelen + omdat ze niet alleen kosten aanrekenen bij een betaling, maar ook bij een uitbetaling.
    Uiteindelijk liggen de kosten bij dit soort systemen dus al snel hoger dan je zou denken.


    Uw verdiensten zullen niet zakken met dit systeem, tenzij de telefooncentrale of bv wallie hun tarieven verhogen.
    Onze tarieven liggen vast en al wat wij extra krijgen omdat wij een grote afnemer zijn, kunt u nu mee verdienen.


    Voor bellen en sms verwacht ik binnen een half jaar tegen de 90 eurocent excl. btw te kunnen zitten. Alles hangt af hoeveel mensen meedoen.


    Op dit moment is het systeem actief en kan u een api aanvraag doen voor uw site.
    Na goedkeuring (u krijgt hiervan nog niet automatisch een email), kan u het systeem toevoegen op uw website.


    De zakelijke bankrekening komt vermoedelijk vanaf midden augustus ten laatste.



    Mvg,
    K.Rens

  • Ziet er netjes uit. Heb jammer genoeg niets online staan om op te gebruiken. Maar heb wel veel klanten waarvoor ik zulk systeem maak dus kan het hem misschien wel eens aanbieden, is er een soort referral-systeem zodat ik bv. per aangebrachte klant 50 cent verdien? :)

  • Ja, op zich ben ik gerust bereid om betalingen aan te bieden op eender welke wijze.
    Maar kosten die een bepaalde uitbetalingswijze aanrekent, zijn natuurlijk voor jou rekening.
    Bankoverschrijving is volledig gratis.


    Ondertussen de eerste aanvragen goedgekeurd :)
    Bekijk gerust het systeem en als jullie nog iets nodig hebben, laat het gerust weten!


    Ps: de iDeal tarieven staan op dit moment te laag.
    Vermoedelijk gaan wij een kost aanrekenen die nog lager is dan mollie!
    Het systeem dat de uitbetalingen berekent bij onze leverancier van iDeal gaf ons gewoon verkeerde waarden door.
    Ik schat dat wij rond de 95 eurocent gaan zitten qua transactiekosten, bij mollie is het 99 eurocent.


    Zie dit nu pas, sorry voor de aanpassing.

  • Paypal is niet ideaal bij een bedrag van 2 euro.
    Paypal zelf rekent al aardig wat kosten aan.
    Volgens de regels houd je aan 2 euro 0 euro over,
    maar als ik dat manueel afhandel, ga ik sowieso alles dat paypal mij uitbetaald toch uitkeren alszijnde uitbetaling.
    Zo heb je toch nog iets van je 2 euro.


    De reden dat wij standaard 2 euro zetten, is omwille van het feit:
    1) manueel af te handelen
    2) gebruikers aan te sporen om grotere bedragen te betalen, zodat jullie meer verdienen

  • Waarom zou je in hemelsnaam paypal manueel afhandelen? Zijn prima API's voor beschikbaar.


    Daarnaast: Wat doe je met chargebacks die bijvoorbeeld 25 dagen na overschrijving gebeuren? Vooral als je binnen 15 dagen uitbetaald, dan heb je het geld al weer verstuurd terwijl het weer van jouw rekening wordt afgehaaald. Paypal geeft de koper in bijna 99% van de gevallen gelijk.

  • De paypal api's zijn geen prioriteit.
    Dit komt wel als het betaalsysteem wat groter wordt.


    Prioriteiten zijn:
    - Meertalig
    - Per transactie als webmaster betalingsdetails zien
    - Een grafiek met de evolutie
    - Een nieuwe hoofdsite die mooier is en nog meer uitleg geeft


    Uitbetalingen gebeuren na 1 maand.
    Je hebt het verkeerd gelezen, er wordt uitbetaald vanaf 15 euro.


    En jammer genoeg is Paypal op dat vlak inderdaad totaal niet eerlijk.


    Joshua: Detailvragen over bepaalde tarieven kunnen gesteld worden via privébericht. Ik denk dat de handleiding hierin zeer duidelijk op zich ook al is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!