Scripts stelen!

  • Ik zou niet weten hoe ze aan die update's komen.. maar op criminalspoint staan genoeg update's om zo'n website te maken!


    maar het is indd, flut hij wil zijn script daar verkopen echt zielig(xD)

  • Je bent best hopeloos dat je je hierover druk maakt. Ten eerste het is een gratis host dus van beveiliging moet je nooit het meeste verwachten. Aangezien jij op dezelfde server zit als hem zou hij misschien door jou bestanden kunnen spitten.

  • Ik heb de persoon gister zelf aan moeten spreken omdat hij het dus nog leuk vond om spullen van mijn website testelen.


    Dit toleleerde ik niet en heb hem dus aangesproken met dreigen stappen te ondernemen heeft hij de scripts verwijderd.


    Mocht hij wel nog scripts van mijn in bezit hebben die niemand heeft nog dan zal ik uiteraard stappen ondernemen maar dat zal hij wel weten nu.

  • Citaat

    Ik heb de persoon gister zelf aan moeten spreken omdat hij het dus nog leuk vond om spullen van mijn website testelen.


    Dit toleleerde ik niet en heb hem dus aangesproken met dreigen stappen te ondernemen heeft hij de scripts verwijderd.


    Mocht hij wel nog scripts van mijn in bezit hebben die niemand heeft nog dan zal ik uiteraard stappen ondernemen maar dat zal hij wel weten nu.


    En denk jij dat je als 16 jarige ook maar iets kunt doen dan? Hoe wilde je bewijzen dat het jouw scripts zijn? Daarnaast ben je zelf geen 18 en de gedaagde ook niet, wat het al bijna onmogelijk maakt om een rechtzaak te beginnen.


    Deurwaarder/Incassotraject valt ook af omdat je niets op papier hebt staan.

  • Citaat


    En denk jij dat je als 16 jarige ook maar iets kunt doen dan? Hoe wilde je bewijzen dat het jouw scripts zijn? Daarnaast ben je zelf geen 18 en de gedaagde ook niet, wat het al bijna onmogelijk maakt om een rechtzaak te beginnen.


    Deurwaarder/Incassotraject valt ook af omdat je niets op papier hebt staan.


    Ik ga aan jou geen tekst en uitleg geven ik ken de wetten maar als tegoed dus je bijdehande mond dicht houden.


    Ten 2e heb ik scripts die niemand heeft en dus enkel kan namaken.
    namaken is ook verboden en dus strafbaar.


    Ten 3e als ik die site aanklaag dan klaag je automatisch karhost aan.


    Ten 4e ik heb het niet gehad over Juridische stappen.
    heb het enkel over verdere stappen.


    Dus kan zijn dat ik bedoelde dat ik karhost zou inlichten dat die site aan diefstal doet enz.


    Dus even je bijdehande opmerking voor je houden en even verder denken.


  • Punt 1: Nederlands ken je duidelijk niet "als tegoed".


    Punt 2: Hoe weet jij dat niemand anders die scripts heeft? En nog beter, hoe wilde je bewijzen dat JIJ ze niet van HUN gestolen hebt. Ik zeg niet DAT het zo is, maar kan je het BEWIJZEN...


    Punt 3/4: KarHost hoeft daaraan geen medewerking te verlenen. Als ik zelf dergelijke take-down berichten krijg gaan die meteen de prullenbak ik, alleen als je een kopietje van de uitspraak van het kantongerecht meestuurt gaat er een website offline.


    Daarnaast zeg je dat je copyright hebt. Kun je misschien even vertellen waar je dat hebt aangevraagd? Je hebt niet eens een handelsnaam gedeponeerd, laat staan een handelsmerk.

  • ik ben benieuwt hoe deze zaak nog gaat uitlopen ...
    Ik heb nu een bericht gekregen van ene zekere paraaa ...
    dit is :

    Citaat

    Hey hoe kom je aan die extraatje.php en extraatje2.php


    Jij steelt van iemand de host hea. Van undergroundcrime.karhost.nl
    Is karhost.nl van jou. Ey k zeg tegen jou hea.


    Stop eens met daar over te zeveren ... als er geen copyright op staat of je hebt geen script licentie, kan je niks doen.
    Als je echt wil dat uw scripts van u blijven, koop dan een encoder zoals zend, ioncube, sourcedefender of sourcecop zodat de code onleesbaar wordt.

  • Ik heb die mail net ook ontvangen enkel kan ik pas morgen weer mailen met de werk mail adres dit omdat ik op dit moment een mail storing heb ik ontvang enkel maar hij verstuurd niet.


    Wij zijn nog druk bezig dit optelossen dus je krijg een beetje later je email terug.


    gr willem

  • Simon, weet je dat je aansprakelijk kunt worden gesteld voor de downtime die je nu zelf hebt veroorzaakt?


    Ik weet niet wat voor Algemene Voorwaarden je hanteert (als je überhaupt AV hebt), maar elk ander hostingbedrijf zou NOOIT zonder gerechtelijk bevel een website down zetten. Het valt ook zeker niet onder overmacht nu, aangezien je dit moedwillig hebt gedaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!