Posts by rutgerk

    even offtopic,


    Heb een keer wat voor stephen gedaan, en heb iets geleverd aan hem en heb nooit geld gekregen. En heeft nooit meer wat van zich laten horen. Ik waarschuw de mensen alvast!


    Groetjes,


    Rutger Kurpershoek

    Heb ook niet naar me contact lijst gespamt:P er zijn maar stuk of 5 uit mijn msn lijst ^o)
    De rest via een slimme truc gedaan, die ik hier niet ga weggeven (c)

    Alles kan Jannick:p Koffiekan, melkkan. maarja.. laat hem dus ombouwen en dan kan ik er gewoon lekker onbeperkt spellen op spelen. Want ik ga toch niet online met me wii. Ik speel al lekker online met xbox:)

    Gelukkig al 85 mensen die zich hebben aangemeld via mijn link!:D
    T-shirt al binnen gekregen. Nu alleen nog wachten op de wii en 2gig usb.


    Ik ga trouwens de wii om laten bouwen omdat ik er anders niet nederlandse spellen op kan spelen. En ik moet aparte stekkers er voor kopen of een omwisselaar.
    Iemand anders nog idee?n wat ik met me wii kan doen?


    P.S voor de mensen die het nog niet wisten je kunt dus geen spellen kopen omdat je ze hier niet op je xbox kunt draaien. En net zoals mij kun je dus wel gewoon een wii of ps3 of xbox kopen maar dan kun je hem alleen maar laten ombouwen om er een spel op te doen.

    Volgens mij was op kwart voor zeven echt nog niks uitverkocht..
    Ze hadden de prijzen pas 7 uur ong. erop staan:p


    ong. tot half 8 kon je nog prijzen pakken.


    Groeten,
    Rutger Kurpershoek:$

    Vandaag en gisteren waren dus de redeem dagen, de dagen dat je kon bestellen. Het was echt moeilijk om er in te komen omdat die server echt helemaal overbelast was.
    Ik zal een beetje mijn verhaaltje vertellen.
    1 uur 's nachts in de nacht van Maandag naar Dinsdag. Had ik de wekker gezet half 1. werd ik wakker en ja hoor was het al 5 uur. Mooi was dat, ik kijk nog ff snel en alles was alweer verdwenen op een paar irritante series na. Ik wou graag een amazon gift card ter waarde van 450 euro bestellen die was dus 500 punten.
    Die was verdwenen en ze hebben er 100? van gemaakt en 600 punten, dus ik goed nadenken wat ik nu graag zou willen. op het einde kom ik erachter toch maar de wii te doen. Want had een mailtje gekregen van lockerz, dat je maar 1 product boven de 50 punten mocht uitkiezen om het zo ook eerlijk te maken voor andere mensen.


    Daarna was het weer een bestel dag op dinsdag (vandaag dus) ik nu dus wel echt in de strijd, en ja hoor het was 6 uur. en ze zouden dan online komen met de prijzen, maar nee hoor om 6 uur nog steeds niks en kon nog steeds niet inloggen. kwart over 6 nog steeds niet en maar op F5 drukken. Half 7 begon die een beetje te laden maar kwam niet veel gang in.
    Toen op een gegeven moment kwam ik op de inlog pagina en begon te drukken en te drukken
    na een kwartier kon ik op de nintendo wii klikken zo vol was die server dus.
    Daarna gelijk op redeem klikken, en toen gegevens enzo weer invoeren, ik op 2 computers tegelijk kijken welke sneller ging.
    Toen op een gegeven moment paar keer captcha verkeerd. KUTZOOI dus. daarna moest ik dus weer wachten en opeens op redeem geklikt en stond er lockerz offline. KUT de bestelling was niet doorgekomen, even snel bij een ander product proberen en bij de andere computer.
    en daar wou het wel daar was eerst een lego steentje van 2 gb usb stick dus.


    Die toen maar geredeemd die lukte gelukkig wel en ook met die computer dus de wii besteld. en ook die lukte dus dan nog wel een geslaagde avond. Nu alleen nog hopen dat die binnen komt ik heb de order binnen gekregen van de bestelling. Als je mij een mailtje stuurt kun je hem wel krijgen voor bewijs.


    En als ik de wii en de usb stick binnen heb stuur ik de foto's wel even naar jullie toe!


    Groeten,
    Rutger Kurpershoek

    Trouwens, heb nu bijna 500 punten.. En ga binnenkort die amazon gift card bestellen ter waarde van 450 euro.
    Heb eergister mijn t-shirt binnen gekregen. Dus ik denk eigenlijk dat Lockerz niet fake is.
    Weten jullie toevallig wanneer ik weer kan redeemen.. Heb gehoord dat het op een morgen is en ze zeggen niet welke morgen.


    Groeten,

    alleen de naam design by.. Er zijn geen verschillen kerel geef nou maar toe. zulk iets kun je niet verkopen. Hoop dat meer dit inzien.


    :slotje:

    Ik heb nu 317 punten, heb ook aardig mijn best gedaan met 60 aangemelde leden.
    Voor de rest heb ik nu contact met hun opgenomen over het desbetreffende:


    Ik wou graag een wii en een psp bestellen, maar ik vroeg krijg ik dan wel de europese versie, ze zeiden dat ze druk bezig waren met het uitbreiden van de sponsors zodat ze de producten in allerlei versie's konden leveren. Dus ze konden nu nog geen Wii leveren die europees zou zijn. Maar ze zeiden er staan wel kadobonnen op van amazon.fr amazon.co.uk. die zijn wel europees, en daar kun je wel europese versie's van wii's en allerlei andere dingen kopen.
    Maar heb contact opgenomen met Amazon.fr want daar denk ik dat ik het weg ga halen want daar krijg ik 450 eur. voor om dingen te kopen.
    Maar wou vragen als je een franse wii koopt, dat je dan ook tussen nederlands kunt kiezen.
    Weten jullie toevallig hier nog iets van?


    Met vriendelijke groeten,
    Rutger Kurpershoek

    Sorry, op mijn inzending hij is met photobucket heel klein gemaakt. Nu weet ik niet hoe ik hem online krijg met de originele afmetingen.


    Groeten,

    Klopt, er zijn echt heel veel mensen bezig met inviten. Zodat het overbelast is geraakt. Daarom moet je even 1 dag ong. wachten op je mail.


    Volgende dag of een paar uurtjes is die wel binnen :cheer: