Vernieuwde layout

  • Topmenu geeft een geript gevoel, omdat ik het al tevaak tegen kom dat het op precies dezelfde wijze gedaan word. ( kwam erachter dat zelfs google vandaag een soort zelfde heeft neergezet bovenin, om van te kotsen )Verder zijn de kleuren lelijk, lijkt wel alsof je dingen in frames zet. Ga eens naar de bodem scrollen, de footer en de achtergrond lopen niet lekker over.
    Daarnaast zijn de menu's nu ook lelijk.
    Die van webmasters kan nog maar bij de andere 3 items vind ik de icoontjes iets uit hun plaats.

  • Opzich vind ik het wel wat beter, echter ook niet super. Toen ik het voor het eerst zag dacht ik ook: who! Maar het went wel. Als Lodewijk mijn advies opvolgt en die margin/padding aan de linker en rechterkant met ongeveer 10 pixels verhoogt dan ziet het er volgens mij al een stuk beter uit.

  • wimmpie,
    Of dat je de lettergrootte in je profiel kan instellen. Ik hoef ze niet groter, maar sommige mensen die bijvoorbeeld ook nog dyslexie hebben kan ik het van begrijpen dat ze de lettergrootte graag groter willen hebben. Ik hoef dat echter niet en mij lijkt het irritant als dat voor iedereen gebeurd.

  • het hele menu gaat niet vanwege het feit dat je van donker naar wit naar grijs gaat. zoek is naar goede kleuren combinaties ! ;)


    voor de rest een tip maak een wedstrijd voor een mooie template voor cp.


    overigens zet de tijd bij de topic is erbij ( menu )

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Kijk, een totaal nieuwe layout ontwikkelen dat bewaren we voor de v5 van CriminalsPoint. We kunnen wel al ons manskracht uren hier in gaan steken maar denk dat, dat ook niet is wat jullie willen. Momenteel is de enige bedoeling van v4 hem up-to-date houden en een paar kleine updates doorvoeren.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!