3 blijven, 1 valt af

  • Beste leden van CriminalsPoint,


    vandaag is het 26 oktober, de dag dat de proefperiode voor 1 van de 4 nieuwe moderators zal eindigen in een elite lid status.


    We hebben lang gediscussieerd over het feit wie eruit gaat, het was zeker geen makkelijke keuze. Helaas moeten we mededelen dat Xreativ toch iets onder de andere 3 proefmoderators uitschoot. Hij was minder actief en van hem kregen we toch de meeste klachten.


    Xreativ, hartstikke bedankt voor je tijdelijke inzet en activiteit in de crew!


    Met vriendelijke groet,


    Joshua, R-Mijnten en Lodewijk
    Moderator begeleiders

  • Iedereen bedankt voor het vertrouwen die ik tot nu te heb gekregen. Ik denk dat ik namens de overgebleven 3 kandidaten praat als ik zeg dat we ons beste beentje gaan voor zetten.


    :cheer::cheer: voor iedereen

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Gefeliciteerd !


    Ik ben tevreden over bijna elke moderator maar soms krijg je banpunten of waarschuwingen terwijl het niet ernstig was of zo klein dat je er niet bij nadacht dat vind ik jammer verder zijn de moderators goed te spreken en beleefd mijn complimenten!:cheer:

  • [offtopic]Ik ga niet graag offtopic maar goed,


    Mensen met een elite status kunnen eigenlijk niks meer als een normaal lid. Alleen, verwachten wij als crew dat hun wel het goeie voorbeeld geven:) Eigenlijk is het kleurtje dus alleen maar een beloning[/offtopic]


    Vind het trouwens mooi om te zien dat er bijna altijd wel een crew lid online is:). Hopen dat wij als crew nu nog steeds volhouden:)

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Gelukkig willem en rick blijven. Dat is mooi om te horen. Toch nog wat betere crew leden dus. Jammer dat Xreativ het team moet verlaten, ik had veel vertrouwen in hem. Jammer genoeg jullie niet.


    Rick en Willen: :cheer::cheer::cheer:

  • Citaat van RiiCky

    [offtopic]Ik ga niet graag offtopic maar goed,


    Mensen met een elite status kunnen eigenlijk niks meer als een normaal lid. Alleen, verwachten wij als crew dat hun wel het goeie voorbeeld geven:) Eigenlijk is het kleurtje dus alleen maar een beloning[/offtopic]


    Vind het trouwens mooi om te zien dat er bijna altijd wel een crew lid online is:). Hopen dat wij als crew nu nog steeds volhouden:)


    Ik heb ook (nog steeds) een kleurtje, maar dit lijkt mij geen beloning in mijn geval... misschien even fixxen dat als je niet meer verbannen bent dat dan je kleur terug veranderd?

  • Aangezien het misschien onduidelijk was zal ik het verhaal vertellen:


    Het is jammer maarja, sommige mensen denken toch nog dat een vergissing niet menselijk is, ookal bied je je excuses aan..


    Lars
    [offtopic]
    P.S.
    Als dit bericht verwijderd word: oké, doe je best.
    Dan peer ik hem hier netzoals vele anderen ook maar.
    [/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!