Posts by vandijk

    Hallo CP.


    Ik ben opzoek naar een gratis kalender voor Joomla 1.7.
    Deze gaat dienen als een online schoolagenda, de echt goede zijn betaald en andere zijn te buggie.
    Ik zoek iets dat op dit lijkt.
    Ja, dit is GCalender, alleen die werkt niet naar behoren en ik zoek meer iets dat je zelf vanuit Joomla kan instellen ipv. via sites zoals google.


    Groeten, vandijk.

    Hallo CP.


    Ik heb een nogal groot probleem.
    Ik had op mijn B: partitie een uitge.. ehh, een andere Windows staan, en op C: Windows 7.
    Nu heb ik mijn B: schijf vanuit de C: schijf geformateerd, maar ik kan nu niet meer opstarten, ja ik heet het, ROFL.
    Maar wat moet je anders doen om te voorkomen dat Microsoft voor je deur staat.
    Dus, B: schijf is leeg, PC wil op de B: schijf opstarten, maar dat gaat dus niet, en hij moet op de C: scijf opstarten, maar hoe?

    Citaat van iphoneboy

    alles gebeurde via paypall sry wist ik niet dat het strafbaar is


    Het kan ook zijn dat een een of ander kneusje een gecodeerd script heeft genakt uit een andere source en m aan hem heeft verkocht.


    Aan TS, staan er ook nog leesbare tekens in, want meestal staat er bij een gecodeerd script ook nog door welk proggie dit gedaan is.
    Zoniet, heeft de maker flink op zijn toetsenbord staan rammen.

    Sorry voor de offtopic, maar op gebruikeaudi-kopen.nl staat er in de header gebruikteauto.nl en bij gebruikteauto.nl zegt ie dat ie gebruikteaudi-kopen.nl is.

    Hallo CP,


    Omdat ik 2 beeldschermen wil hebben ben ik opzoek naar een 2e videokaart rond de 100 euro. echter kan ik niet zo goed inbouwen en daardoor moet het voor mijn dus wel makkelijk zijn om het erin te zetten.


    Weten jullie een goeie videokaart rond de 100 euro?


    Mijn oude video kaart is een Nvidia 8600GT.


    Mijn PC: http://support.acer.com/acerpa…1100/AspireM1100sp2.shtml
    Nieuwe Videokaart: http://www.palit.biz/palit/vgapro.php?id=1392


    Groeten, vandijk.


    [offtopic]Hallo CP.


    Ik wil een nieuwe videokaart kopen, maar ik ben op het gebied van inbouwen ben ik niet zo pro.
    Dus moet ik nog dingen bijkopen? Zijn er betere rond de 100 euro.
    Inbouwen lukt zelf nog wel ondanks ik geen pro ben.


    PS. Ik wil mijn oude Nvidia 8600GT ernaast kunnen draaien zodat ik nog een beeldscherm erbij kan zetten.[/offtopic]


    Willem:~ ik heb zoveel morgelijk het topic proberen aan te passen

    Linksys is ok, maar die (ernstige ziekte, wil geen ban) routers van KPN, vriend van me heeft zon ding, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!
    Daar kan je echt niets mee.
    We hebben een redelijk goedkoop modem, maar wel een router van de gemiddelde prijs.

    Lars en Darsstar, daar was ik me überhaupt al van bewust, heb nu alleen de nodige poorten geforward, in router en modem, heb nu nat: Open.
    Maar het enige wat ik nogal jammer vind, ik voel me een beetje beperkt door die maximum poorten van 25.
    Ik kon bijv. geen Killzone 3 Open Beta spelen, en ik heb meerdere ames, maar ik kan er maar 2 forwarden(Nu MW2 en BO), maar wanneer ik bijv. PSN will forwarden(meer dan 30 poorten), of BF:BC2/1 zijn dat er simpelweg te veel.

    Ontopic AUB, voordat er banpunten gaan vallen.
    [offtopic]Heb altijd al een keer MOD willen spelen.
    eeyk leer googlen.[/offtopic]


    Opzig zou alles wat je wil met deze laptop kunnen, alleen hij is een beetje duur, je kan van dat geld beter een pc of een betere laptop kopen.

    Dan kan je beter zo een kopen.
    Is te koop voor een tientje en levert ongeveer dezelfde prestaties.


    BTW voor dat geld kan je een stuk betere laptops kopen, MAAR JE MOET OOK NIET KIJKEN OP WEHKAMP, DUUUUR.

    Hallo CP.


    Ik heb al een lange tijd een modem staan, met draadloos, en 4 poorten voor internet.
    Maar aangezien draadloos om het kwartier uitvalt, en dat je m daarna weer opnieuw moet opstarten, beetje kl*te dus voor me PS3, had wel NAT: Open bij Black Ops.
    Dus heb ik sinds kort een nieuwe router aangeschaft, de Linksys WRT54GL.
    Via mijn modem de router in dmz gezet, via mijn router m'n PS3 in DMZ gezet, elk poortje geforward(1 tot 65535, TCP en UDP).
    En alsnog heb ik Nat type 2/Moderate.
    Ik kan overigens maar 25 porten en 10 entries in mijn modem hebben.


    Modem: Sweex CC400020
    Router: Linksys WRT54GL


    Mijn vraag is dus, hoe krijg ik mijn NAT weer open?

    TargetPay betaalt inderdaad meer uit, maar als je het eenvoudig wil en veel overzicht, raad ik toch mollie aan, die is overigens een stuk overzichtelijker.