We keep on working!

• Ik weet niet hoe de situatie is dus ik ga hier niet over oordelen. Maar wanneer het team fout is moeten zie dit natuurlijk ook gewoon toegeven zodat men hier ook weer van kan leren. Hopelijk snapt dat iedereen ook. (Het zijn ook maar mensen)

Daarnaast kan je ook niet verwachten dat een 14 / 15 jarige al 100% goed kan modereren (niet slecht bedoelt) maar dit komt ook gewoon met de tijd geef ze ook de kans en vergeef ze ook om hun fouten. Als hun het toegeven geef ze dan ook wat terug :)

• Natuurlijk moeten wij onze fouten ook toegeven. En ik ben er ook van overtuigd dat alle crewleden dat ook wel willen.

Maar er zijn hier heel veel mensen die hun eigen mening als wet zien. En zo werkt het niet, ik geef iemand gelijk als hij dat heeft, maar als dat niet het geval is, zal ik dat ook niet doen.

Daarbij moet je denk ik als lid (helaas) snappen dat iets soms een beetje zwaar bestraft is, of zelfs in jou ogen onterecht. Wij moeten ergens de streep trekken. En een ban van lid A werkt soms niet alleen als straf voor lid A, maar ook als waarschuwing voor lid B. Soms kom je er goed mee weg, en de andere keer ga je net over de streep.

En dat is denk ik precies wat de leden vaak niet willen. Soms gewoon accepteren, al ben je het er niet mee eens. Tenslotte zijn wij wel de crew die beslist. En als je het daar niet mee eens bent, prima, maar ga er alsjeblieft geen week lang over door. Wij leren wel van onze fouten, al dat oneindige gezeik worden we alleen maar ongezelliger van.

Hopelijk snappen jullie mij inmiddels lekker lange bericht.

• @Sup: Joshua heeft teveel kinderlijke-eigenschappen.
    Weet niet hoe oud die is, en hij doet het goed voor ze leeftijd.
    Maar hij weet het ook niet altijd goed te doen hoor.

Ook vindt ik het tof dat ik na deze 2 dagen van gewoon praten waar ik over denk geen ban-punten krijg.

Zo gaat het goed, Al moet je natuurlijk wel mensen zoals ik in de gaten houden zodat ik niet 100x mag doorrijden. 8-|

Crew: 9/10
    Mods: 10/10

• Zowie zo vind ik deze topic wel erg op bepaalde mensen ingaan zoals killing en jos al zijden stuur dit naar hun als jullie ergens mee zitten. Op anderen ga ik geen woorden vuil maken. Aangezien ik iets merk meld ik dit netjes vervolgens worden mijn dingen en anderen weg gehaalt maar dan gaan twee mod weer verder dan zeg ik nog een punt over iets waar ik zelf maar ook andere mods mee eens zijn, Ben ik de gene die gebannen wordt en de gene die de regels wel over treed mag gewoon blijven doen waar die mee bezig is. Ik vind persoonlijk. Oke zal dit anders zeggen uit ervaring op andere grote community site worden leden die de regels en de wet overtreden direct verbannen. Zodat de community site laat zien aan alle andere leden treed de regels en de wet niet, Nee hier gaat het een beetje anders. Hier mag je alles doen wat god heeft verboden. En dan als die gene een ban krijgt komt hij naar 1 uur terug en begind weer lekker verder waar die mee bezig is.

Leden en Mods trek een lijn en pak die leden hard aan. Je zal maar een keer een bedrijf of ander instantie je aanschrijven met een fixe boete en daar kom je dan ook niet meer onderuit. Site plat en de eigenaar die is de pieneut omdat een lid dit heeft gedaan en de mods niks er tegen deden.

Dus trek die lijn nu eens. Kijk niet iedereen weet de wet en regels van CP. Maar trek nu een keer een streep en pak niet de leden aan die gewoon hun ding doen en zig zelf verdedigen tegen de leden die het verpesten.

Ik heb me zeggie gedaan het is al 2 uur en vandaag moet ik weer werken. Maar word zelf erg moe door het gedrag van sommige leden en Crew leden.

Tevens wil ik niet de namen door geven wandt iedereen krijgt een tweede kans. Maar pak dit aan. Anders raak je leden kwijt en sterft deze community uit en dat wil niemand.

MVG Mr Mike

Ps voor de mensen die dit lezen spreek me niet aan op me schrijf fouten iedereen maakt fouten. Zelfs ik die dislecties is.

Mijn dank is groot.

• @ jgdonleach: je gaat nu zelf weer fantastisch offtopic hoor. Die ban was dus wel terecht. Stop met zagen en contacteer altijd (na je ban) een supermoderator en / of een beheerder. Dat is alles wat je kan doen. Want zeiken doe je maar in een toilet.

@ Killingdevil: ik zal iedere proefmoderator volgen, en ja, ik ben heel streng. Een fout en je zou er bij mij via directa uit liggen.

• mrmike: dat incident van gister heb ik met Killingdevil besproken, ben zelf daarover gigantisch boos geworden en we hebben uit eindelijk je ban weggehaald, dit omdat het gewoon niet echt terecht was maar ook weer niet onterecht.

Het was correct wat je melde maar eigenlijk moest dit via pb en niet in een forum gezet worden, ik heb mijn status op dat incident gezet om me gelijk te krijgen.

@Maviose ik weet niet wie je bent maar ik zie wel dat je nieuw bent maar hoe kan jij weten wat hier allemaal gebeurd dit kan je alleen weten als je nog een ander account heb (gehad), ik beschuldig je niet van dubbel account.

Mensen zoals ik al een tijdje eerder zij op het forum, leer mensen te accepteren en ga niet als een wilde bom ontploffen, als je normaal doet en je bent verbannen en je gaat rustig praten dan ga je het onderzoeken, neem mrmike en ik: ik heb hem op msn hij werd in het begin boor maar later deed die normaal en dan ging ik hem helpen, en ben het gaan uitzoeken.

Dus doe gewoon normaal en geef en je krijgt respect terug en je wordt dan geholpen.

Dit is mijn preek voor vandaag, ga nu weer netjes me functie vervullen.

• Dus bij een twijfel geval, moet er niet worden verbannen. Dat is de conclusie van de dag:).

• :cheer: Goed werk jongens, ik heb nog geen problemen gehad. Terwijl ik meestal wel de eerste ben die aan het zeiken is. Dus people keep on working. (lijkt wel higher ground :P)

• Citaat van Killingdevil

Ik vind het persoonlijk altijd apart als je erbij zet dat we je bericht niet moeten verwijderen. Heb je dan zelf het idee dat je de regels overtreedt? Denk je echt dat het zal werken?

Ik schrijf: "Probeer wat vriendelijker over te komen en let wat meer op wat je doet. Dan kunnen wij ook milder omspringen met banpunten."
    Dus ik ben het met je eens, maar wat Superior ook al zegt: het moet dan wel van beide kanten komen.

Meningen uiten word hier nou niet al te openlijk geaccepteerd.
    Daar ben je zelf nog een goed voorbeeld van geweest, ook over verantwoordelijk handelen en "wat meer van mekaar toelaten".
    Aangezien ik nog niet heb gezien dat je de andere kant van het verhaal ook kan zit er toch wel een gevoel van "praatjes, laat ze eerst maar zien waar te maken".

Achja, acties hebben gevolgen.
    Weten sommigen hier goed genoeg.

• Mensen mensen, waar maken jullie je druk om?
    Een kans gevonden om je aantal posts weer op kunnen te schroeven?

Foute boel, niet waar?8-|

Degene die nu nog commentaar heeft op de proef moderators moet dit bij mij / Joshua / Lodewijk melden. (liefst bij mij!)
    Niet achteraf gaan lopen zeuren, want dan vraag je om banpunten.

Overigens heb ik niemand horen klagen over de nieuwe mods, maar via een mededeling moet ik erachter komen dan er wel klagers rondlopen. MELD DIT!

Zolang er niets word gemeld, kunnen we er niets mee doen.
    Denk hier aub wel aan!
    Ik verwacht dus van iedereen die hier heeft geklaagd een PB, JGDonleach ook.

Nu terug ontopic!

• [offtopic] R-Mijnten
    Ik wordt niet graag behandeld als de rest, ieder mens is uniek in zijn soort.

Tevens meld ik alles bij Koen of Killingdevil, aangezien hun er meer mee doen vind ik persoonlijk.

Vat dit dus niet persoonlijk op maar mijn contactpersonen hou ik liever zoals ze zijn.[/offtopic]

Wanneer is het besluit definitief eigenlijk, want er werd nergens vermeld hoelang die proefperiode was :)

• Zie hier: Topic wij presenteren..

Citaat

Zij zullen vanaf vandaag tot 26 oktober de proefperiode volgen. Dan zal blijken als ze voldoende zijn gegroeid om aan te blijven als crewlid, er is nog wel een minpuntje: we kunnen niet met alle 5 crewleden verder gaan. De besten zullen dus aanblijven.

• je moet je gewoon aan de regels houden, als je dat niet doet gewoon afstraffen simpel zat gewoon goede regel.
    wat kan z'n banpunt nou weer uitmaken. :S

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!