Sollicitaties

  • Vriendjespolitiek op CriminalsPoint.
    Kop op, het is voor een forum het is niet wie de nieuwe Minister President wordt. Wat is nou het hele probleem? Wacht gewoon af. De selectie is zo gedaan door de admins, accepteer dat. Die rondes zullen ze ook wel een goede reden voor hebben, dus ga er gewoon niet 10 bladzijden over vol zeuren. Deze mensen willen gewoon een goede keuze maken, en kijken dus per ronde welke leden verder gaan en welke leden ze geen tijd meer aan hoeven te besteden.


    Als jullie allemaal zo slim zijn ga dan zelf een oprichten, want dit is (voornamelijk) jaloezie ben ik bang.


    Ik wens elk lid dat in de volgende ronde is gekomen veel succes.

  • @Xreativ,


    dat vind ik nou goed gezegd!




    Jongens, laten we nou terug ontopic gaan?
    Je hebt je kans gehad, jammer genoeg is het niets geworden. Nu heb je alleen je kansen voor een volgende keer verpseeldt. Hoe moet je lid worden van de crew als je zo gaat doen?


    Veel succes aan iedereen nog.

  • Laat ik eerst even een berichtje achterlaten op al het commentaar hier.


    Alle binnengekomen sollicitaties zijn eerlijk beoordeeld.
    Dit heb ik niet alleen gedaan, maar samen met Joshua. Hier zijn we echt een aardige poos mee bezig geweest om iedereen gelijk te kunnen beoordelen.


    We hebben gelet op:
    - ABN
    - Uitgebreide antwoorden
    - Alle gevraagde gegevens, of die zijn vermeld.
    - Hoe je de brief afsluit (sommige met Greetz of helemaal niet!)
    - Of je de report knop gebruikt.
    - Hoe je je opstelt tegenover de huidige crew.
    - Hoe je laatste reacties op het forum waren.
    - Aantal posts, i.c.m datum van registratie.


    Aan de hand hiervan hebben zijn er al aardig wat afgevallen.
    Nu zijn alle kandidaten gelijk, en gaan we het beoordelen op hun evt. functioneren.
    Zijn de antwoorden gelijk, hebben we 3 opties:
    - Allemaal een proefcontract van 1 week geven.
    - Moeilijkere cases verzinnen.
    - Extra vragen stellen.


    Maar hier word t.z.t melding van gemaakt.


    Ik hoop dat alles nu duidelijk is? Anders vraag ze maar gerust (via PB!):cheer:

  • Ik kreeg een bericht van KillingDevel met daar in een opdracht dat ik een gastenboek moest gaan maken met een kleine layout.
    R-Mijnten moet ik dit dus niet meer uitvoeren?


    Met Vriendelijke Groet, Fitim:P

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • Ook moet ik erbij vermelden dat de nieuwe moderators hier volgende week al zitten, men krijgt eerst een proefperiode zodat we kunnen zien als ze wel voldoende functioneren. In één van deze dagen worden de nieuwe moderators gepresenteerd: zondag, maandag of dinsdag.

  • Citaat van Joshua

    Ook moet ik erbij vermelden dat de nieuwe moderators hier volgende week al zitten, men krijgt eerst een proefperiode zodat we kunnen zien als ze wel voldoende functioneren. In één van deze dagen worden de nieuwe moderators gepresenteerd: zondag, maandag of dinsdag.


    kan u ook zeggen wie er afgevallen is?

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • Citaat van fitim-123

    Ik kreeg een bericht van KillingDevel met daar in een opdracht dat ik een gastenboek moest gaan maken met een kleine layout.
    R-Mijnten moet ik dit dus niet meer uitvoeren?


    Met Vriendelijke Groet, Fitim:P


    Jawel, dit is voor de functie als scripter :)

  • Nouja volgens mij word dit niks xD


    [offtopic]Net als bij alle andere sollicitatie rondes en topics voor een battle voor een nieuw design voor CP etc.[/offtopic]


    Ik hoop toch voor CP als organisatie dat er een intern beleid komt voor sollicitaties. Dit is een onduidelijk onsamenhangend verhaal elke keer gaat het anders, en word je anders beoordeeld.


    Om maar even te melden ik heb voor de grap mijn oude sollicitatie van 6 maanden ofzo terug gestuurd. Toen was ik wel door naar de volgende ronde en nu niet xD.


    [offtopic]Ik weet de rede wel dat is nml dat ik schijtziek van een aantal mods word wat ik ook in berichten naar ze schrijf. Jammer genoeg zijn ze te jong om te kunnen lezen en nemen ze nooit wat op van mijn kritiek en denken ze dat ik ze alleen wil beledigen. Nouja is alleen in voordeel van jezelf hoor, kritiek ;) [/offtopic]


    Maar vind het zielig voor degene die straks bij volgende rondes gaan afvallen en niet eens een reden hebben gehoord. Aangezien ze aan heel hun inspanning helemaal geen fuck hebben.
    Ze weten zelfs niet wat ze in de toekomst beter kunnen doen....


    Nouja mijn mening is er weer uit xD toch veel succes met jullie sollicitaties en moge de beste dan maar winnen.

  • Joshua@, Bedankt Joshua:P ik weet niet of ik er nog in zit of er uit ben kan u dit zeggen?


    Robin@, Dan moet ik dus verder met me opdracht:P


    Met Vriendelijke Groet, Fitim:cheer:

    Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

  • fitim-123
    Jij staat niet op de lijst van pagina 6, dus denk het niet. Wel zit je nog in de ronde om scripter te worden, hiervoor moet je de door Stefan opgegeven opdracht maken.


    @stan
    Beetje laf aangezien wij bij de 1e ronde geen redenen geven, maar bij de volgende ronde wel. Dit zijn namelijk serieuze kandidaten, mensen die in ronde 1 zijn afgevallen en om een reden hebben gevraagd hebben ook de reden gekregen. Trouwens wel stoer dat je o.a. mij jong noemt hoor, maar jij bent geloof ik een van de weinige leden die zich hier erg kinderachtig gedraagt. En het gaat wel degelijk wat worden, wij geven het volste vertrouwen in de sollicitanten.

  • Je bevestigd precies wat ik zeg ;) btw lekker makkelijk om mij laf te noemen...


    En kinderachtig tja sorry man ik ben iemand die als er iets is het ook duidelijk voor je neus zegt, en jij irriteert me gewoon sorry xD. Waarschijnlijk be je een goede gozer maar je hebt voor mij de toon wel gezet.


    Kijk ik vind het raar dat ik bijna 10 jaar ouder ben als jou en jij gaat voor mij de regeltjes maken. Zouden ze eens bij jou moetn doen een kind van 4 die je kinderachtig noemt. (xD)


    [offtopic]Thats just my, rock n roll (xD)[/offtopic]

  • Tja zo is het leven he, als jij later voor een baas werkt die 25 is en jij bent dan al 38.. ga jij dan ook bepalen hoe het moet? Lijkt me niet. Vind het daarom ook een raar argument maargoed. Laten we niet te off-topic gaan, het gaat hier nog altijd om de sollicitaties.

  • Ik quote jullie


    Dan ben ik normaal gezien TOCH door :) ..

  • Nou, men laatste banpunt is 2 maand geleden.
    Waarvan 300 voor bug-abuse .. Had me dan ook ge-excuseert tegenover de crew :-).
    Het is over het gedrag van de laatste maanden, ik neem als voorbeeld RiiCky, hij was ook banned etc., hij was ook toen mod maar verspilde zijn functie en nu komt hij terug na zijn ban.


    Dus het is ook goed mogelijk voor mij.

  • Let op!, dit bericht is gebaseerd op een bericht uit een paar pagina's terug.*


    Robin,
    Nee ik zeg ook niet dat ik veel ouder ben, maar ik heb nog nooit een banpunt / strafpunt gehad in de 3 jaar dat ik op CP zit.
    Tevens zijn er ook mensen die zich ingeschreven hebben en nooit met hoofdletters en interpunctie schrijven, dus die hebben niet zoveel kans.
    Ook een zwart verleden behoort niet tot het gewenste.


    Tevens:
    Veel succes iedereen die er nog in zit, want vanavond 24:00/00:00 is de sluiting!


    Lars


    [offtopic]*= Omdat ik erop wou reageren, maar ik een paar dagen niet aanwezig was i.v.m. school[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!