Posts by Ferhat.Remory

    Wat Jeroen zegt over 2 websites zou ik deels afraden. Google heeft bv niet graag als je 2 websites (op een zelfse host en dus ip) naar elkaar linkt.

    Ik zou eerder categorieën maken.


    Tevens is er geen menu op mobiel, en is alles maar te vinden op 1 pagina.


    Als je echt wilt investeren in je website zou ik je aanraden om een Wordpress theme aan te schaffen via Themeforest.


    Alsook, focus inderdaad op je artikels. Deze zijn inderdaad te langdradig. Je zou bij langere artikelen bovenaan al een leidraad kunnen geven van de bepaalde hoofdstukken (met een link zodat ze gelijk doorscrollen naar het hoofdstuk).


    Als jij betere content hebt dan de concurrent, gaan andere mensen sneller linken naar jouw website.


    Als ik meer tijd heb, zal ik is op de computer kijken en proberen uitgebreid te antwoorden.

    Beste leden,


    Hierbij bied ik de lay-out van SOLD te koop aan. Ik heb geen tijd meer voor het project en daarom wil ik het van de hand doen. Let op: het betreft alleen de lay-out, de game zelf is niet inbegrepen. Na de verkoop zal het project offline worden gehaald.


    Indien interesse bestaat om het gehele project over te nemen, moet ik vermelden dat het gebaseerd is op de MafiaSource van Mica. Ik heb hier echter geen enkel recht op, zoals aangegeven op zijn Github-pagina (https://github.com/Mafiasource/Mafiasource/).


    Indien je besluit het volledige project over te nemen, heb ik vele uren besteed aan het aanpassen van de lay-out in het systeem. Elke afbeelding is aangepast en ontworpen met behulp van AI. Bovendien zijn bepaalde bugs opgelost en zijn enkele functionaliteiten aangepast.


    De prijs van 150 euro is voor de lay-out, inclusief in-game en out-game elementen. De lay-out is ontwikkeld met behulp van AI en wordt deels geleverd in .Psd-bestandsformaat, indien gewenst.


    Voor het volledige project vraag ik 450 euro. Hierin zijn honderden nieuwe afbeeldingen inbegrepen, allemaal ontworpen met behulp van AI. Elk beeld op de site is dus uniek en specifiek voor SOLD ontworpen.


    Bedenk goed of je alleen geïnteresseerd bent in de lay-out of het volledige project wilt overnemen.


    Met vriendelijke groet,

    jij kan zien dat mensen tijd zat hebben ;) mijn website ga ik zsm onder handen nemen. maar goed, hoef mij zelf niet te verdedigen tegenover jullie ;)

    Ik heb misschien tijd genoeg, mijn website is bv mijn visitekaartje. En als ik volgens jou tijd genoeg heb, ik plan alles goed in.

    Waarom zou je reclame maken voor jouw site, welke je in dit topic linkt en niet eens moeite doet om standaardpagina’s (welke dus ook in Google terecht komen) te verwijderen.

    Bewijst enkel hoe nonchalant je omgaat met een project website.

    Wij geven tips wat wij als experts zien, wat zou een toekomstige klant dan zien.

    Je deelt je website als een portfolio, maar denk je niet dat mensen je gehele website bekijken? Ik geef je een tip, installeer Analytics van Google en je kan perfect de reports volgen. Ik durf te wedden dat jouw bouncerate hoog is.

    En dan nu mijn laatste meningspunt, jouw website is niet mee in deze tijd. Aangezien je toch nog maar standaardpagina’s hebt, probeer is een weekje te investeren in jouw website.

    Beste allemaal,


    In het kader van de feestelijke kerst en- nieuwjaarsperiode wil ik, Ferhat, graag iets speciaals voor jullie doen. Om mijn portfolio uit te breiden, bied ik aan om hoogwaardige foto's te maken voor enkele websites, afgestemd op jullie specifieke behoeften, of het nu voor een bedrijf, een spel of iets anders is. Deze foto's worden gemaakt met behulp van AI.


    Voor een beperkte tijd bied ik deze dienst gratis aan, met als enige voorwaarde dat ik de gecreëerde afbeeldingen mag delen in mijn portfolio. Het doel is om jullie te helpen zonder misbruik van mijn aanbod. Ik begrijp dat stockfoto's vaak gepaard gaan met kosten, en daarom wil ik deze waardevolle service gratis aanbieden om jullie te ondersteunen.


    Daarnaast ben ik bereid om logo-ideeën te creëren als voorbeelden om jullie creatieve denkproces op gang te brengen. Dit helpt mij bij het trainen van mijn model, en jullie krijgen waardevolle voorbeelden terwijl ik mijn vaardigheden verbeter.


    Deze aanbieding is kosteloos totdat ik voldoende voorbeelden heb gemaakt voor mijn portfolio. Als je echter meer wilt of specifieke wensen hebt, sta ik open voor verdere besprekingen.


    Met vriendelijke groeten,

    Remory Ferhat

    qru.be

    Het gaat hier om Next Cloud die op mijn server loopt en mijn hosting bedrijf geeft geen ondersteuning hieraan dus dan houdt het al gouw op kwa dit op bij ze.


    En zo als Jeffrey het ook al melde!


    Als ik meer weet en of weet hoe dit opgelost moet en kan worden meld ik dit hier.

    Al ondertussen een topic gemaakt bij Next Cloud zelf?

    Sorry, maar de website ziet er absoluut niet uit. Heb je uberhaubt gekeken naar het verschil tussen echte en neppe content, engels/nederlands.. overtollige links in de footer, allemaal sample pages.


    Of je nou net start of niet, maar je website is je visitekaartje! Als ik dit zo zie, durf ik nog niet eens een simpel maffiascript website bij je onder te brengen.

    Had ik al aangekaart ivm de footer enzo. Blijkbaar na enkele maanden nog niets mee gedaan… spijtig.

    best hiervoor een nieuwe topic starten zodat het geordend blijft.

    Resources die publiekelijk toegankelijk moeten zijn blijven ook gewoon publiekelijk downloadbaar. Zoals Ferhat zei, Je zal dit nooit volledig kunnen blokkeren, enkel obfusceren... ACL implementeren om dat publiek te beperken is vast geen slechte zaak voor gegevens die gevoelig liggen.

    Inderdaad, enigste oplossing is een watermerk plaatsen. En duidelijke voorwaarden op je site.

    Hellow,


    Ik heb wat domeinnamen staan die in de verkoop gaan.

    Domeinnamen staan bij Versio, al is een verhuis aangeraden.


    Prijs mag geboden worden, mag per Paypal of Bank uitbetaald worden. Bank is pas na ontvangst op de rekening.
    Tevens heb ik ook wat hosting staan bij Versio, deze mogen ook overgenomen worden (als je een tijdelijke hosting nodig hebt of iets dergelijlke).


    DOMEINNAMEN:


    DomeinnaamVerloopt
    bandigo.eu23-02-2024
    ghettow.be12-01-2025
    mafiacraze.com22-10-2024
    mafiasource.eu30-08-2024
    my-ai.space06-09-2024
    sws.tips18-04-2024


    SERVERS:


    Prijs mag geboden worden. Interne PUSH mogelijk.

    Prijs is normaal gezien 4.99 excl BTW per maand bij Versio, but of course vraag ik niet de volle pot.

    Server 456: zou ik 10 EUR nog voor willen (3 maand)
    Server 510: zou ik 17.50 EUR nog voor willen (5 maand)

    Server 421: zou ik nog 20 EUR voor willen (5 maand +)
    Bot mag zoals gezegd ook, maar als het te zot voor woorden is laat ik ze gewoon als reserve voor mij.


    Basic45614-02-2024
    Basic51020-04-2024
    Basic42105-05-2024